Sport αυτοκίνητα

cortomaltese

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ακους mindcircus
Παρε μεταχειρισμενο Audi A3 3-4 ετων με 10.000 ευρω.
Εχει αξια μεταπωλησης και οταν το βαρεθεις το πουλας για κατι καλυτερο.
Χωρους,ταχυτητα, κτλ
Φροντισε να εχει λιγα χιλιομετρα απανω και προσεχε οταν αγορασεις εαν αγορασεις μεταχειρισμενο να το πας να το διαβασουν το αυτοκινητο στο συνεργιο γιατι τα πειραζουν

Για ευρυχωρο δες το peugeot 308 17.000 ευρω καινουργιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Οχι δεν ειμαι γκαζιαρα, ψωνιο ειμαι(με το αμαξι) αμα με εβλεπες πως το φροντιζα οταν το πηρα δε θα το πιστευες για γυναικα.
Θα ηθελα μεχρι 1400 cc (αν και τελικα εχει διαφορά με τα 1600; ) δε νομιζω... Να εχει μεγαλο σαλονι- δε με νοιαζει να ειναι δερματινο πια. Γιατι κ το δερμα θελει πολλη φροντιδα και με κουρασε αρκετα. Να χει μεγαλο πορτπαγκαζ, 5 θυρο, να μην εχει βγει προβληματικο σαν μαρκα, να χει αισθητηρες παρκαρισματος γιατι θα φαμε κανεναν :D, οχι ελαφρυ να με κρατα στις στροφες γερα. Εχω οδηγησει αμαξια που νομιζεις θα πεταξεις κι εχω φοβηθει. Τιμη δεν εχω ακομα σκεφτει διοτι δεν ειναι κατι αμεσο. Αν ομως βαλω κατι στο ματι κ μαρεσει πολυ θα καθησω να το σκεφτω κι αναλογως σε τι φαση εξοδων-εσοδων θα ειμαι μολις το αποφασισω.
Μαρκα οπως εγραψα κ πιο πανω θα προτιμουσα γερμανικο ή ιαπωνια, γαλλια ετσι κ ετσι, ιταλικα με τίποτα, τωρα τα hyundai δεν ξερω, ακουω αρνητικα σχολια απο πολλους αλλα οσους ξερω που ειχαν βγηκαν μια χαρα αμαξια. Δεν τα ξερω και δεν ξερω...

Ακους mindcircus
Παρε μεταχειρισμενο Audi A3 3-4 ετων με 10.000 ευρω.
Εχει αξια μεταπωλησης και οταν το βαρεθεις το πουλας για κατι καλυτερο.
Χωρους,ταχυτητα, κτλ
Φροντισε να εχει λιγα χιλιομετρα απανω και προσεχε οταν αγορασεις εαν αγορασεις μεταχειρισμενο να το πας να το διαβασουν το αυτοκινητο στο συνεργιο γιατι τα πειραζουν

Για ευρυχωρο δες το peugeot 308 17.000 ευρω καινουργιο



Καλες οι ιδεες σου. Μου αρεσουν και τα δυο πολυ... Αλλα το πεζο αυτο δεν το εχω ποτε οδηγησει.
Σευχαριστω:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Κοίταξε θα σου έκανα ωραία πρόταση για 1600 κυβικά mercedes a180 που έχει μόλις 18.000 ευρώ αλλά βλέπεις με ΦΠΑ ανεβαίνει στα 25.000 η τιμή

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Studio_20160925_021755.png
    Studio_20160925_021755.png
    1.2 MB · Εμφανίσεις: 332

cortomaltese

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
κατεληξε σε τρια αυτοκινητα να σου κανονισω test drive .δεν μπορεις ετσι να καταλαβεις αν δεν τον οδηγησεις.
Το πεζο ειναι ευρυχωρο μοντερνο με εξοπλισμο ανετο για ταξιδια και μεσα στην πολη πολυ πρακτικο σε ολα του.Εχει gps οθονη ιντερνετ κτλ.ΤΟ ειχα προσφατα για δυο μηνες το καταευχαριστηθηκα.Ειναι οικογενειακο αλλα οι χωροι του δεν ειναι τιποτα μερσεντες μην φανταστεις.ειναι ενα καλο κομπακτ ησυχο αυτοκινητο.Το γκαζι δεν ειναι το χαρακτηριστικο του αλλα στριβει πολυ καλα.Για τα λεφτα του εαν ειχε 15000 ευρω θα ηταν καλα.18.000 ομως που εχει ειναι λιγο ακριβο!Α ειναι και πετρελαιο δεν καιει και τιποτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Κοίταξε όρισε τιμή να ξέρουμε να σε βοηθήσουμε έχει πολλές επιλογές αλλά θέλουμε να σε βοηθήσουμε να καταλήξεις σε συγκεκριμένη

Χμ δεν ξερω. Μπορει να βαλω στο ματι ενα με 20 χιλιαδες και να το σταμπαρω κ να το παρω. Μπορει να βρω με 10000 κατι που να ξετρελαθω επισης και παλι να το σταμπαρω και να μου αρεσει καλυτερα απο αυτο των 20. Καταλαβες τι θελω να πω; Θελω πρωτα ναμαρεσει κατι κ μετα να δω τιμες. Ας πουμε ακομα και τη μερσεντες που γλυκοκοιταζω παντα, ακομα κ να ειχα τα χρηματα δε νομιζω να την επαιρνα. Θεωρω πως ειναι προκλητικη. Αρνητικα εννοω. Στις φασεις που ζουμε καλο ειναι να μην πολυφαινεσαι για χ ψ λογους

κατεληξε σε τρια αυτοκινητα να σου κανονισω test drive .δεν μπορεις ετσι να καταλαβεις αν δεν τον οδηγησεις.
Το πεζο ειναι ευρυχωρο μοντερνο με εξοπλισμο ανετο για ταξιδια και μεσα στην πολη πολυ πρακτικο σε ολα του.Εχει gps οθονη ιντερνετ κτλ.ΤΟ ειχα προσφατα για δυο μηνες το καταευχαριστηθηκα.Ειναι οικογενειακο αλλα οι χωροι του δεν ειναι τιποτα μερσεντες μην φανταστεις.ειναι ενα καλο κομπακτ ησυχο αυτοκινητο.Το γκαζι δεν ειναι το χαρακτηριστικο του αλλα στριβει πολυ καλα.Για τα λεφτα του εαν ειχε 15000 ευρω θα ηταν καλα.18.000 ομως που εχει ειναι λιγο ακριβο!Α ειναι και πετρελαιο δεν καιει και τιποτα!


Μαρεσει αυτο το αμαξι πραγματι.. Θα το χω υποψην μου σευχαριστω.για τα χοντα τι λετε; Υπαρχει χοντα ετσι οπως θα το ηθελα; Γενικως ειναι καλα αυτοκινητα δεν ειναι κι ασχημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cortomaltese

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Υπαρχει honda to HRV ειναι τzιπακι
Μην το λες με τη μερσεντες θα εισαι γονος τζακιου ,μαγνητης γρηγορων με πορσε

HONDA HRV για φοιτητες με ανησυχιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Κοίταξε θα σου έκανα ωραία πρόταση για 1600 κυβικά mercedes a180 που έχει μόλις 18.000 ευρώ αλλά βλέπεις με ΦΠΑ ανεβαίνει στα 25.000 η τιμή


Ωραιο ειναι κι αυτο. Η ατιμη η μερσεντες βγαζει πολυ ωραια αυτοκινητα...
Και δε συγκρινονται με τις bmw. Συμφωνειτε;
Κανω λιστα εγω τωρα... Μολις ερθει η ωρα κ παρω καινουριο, θαρθω να σας πω τι πηρα τελικα. Γιατι θελει καλη ερευνα.. Υπαρχουν τοοοσα!
Thanx:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Θυμησε μου αύριο να σου αναλύσω το mercedes πιο πάνω μηχανολογικά με κινητήρες/ζάντες/φρένα/ηλεκτρονικά συστήματα κτλ εχει και self parking το συγκεκριμένο μοντέλο όπως και όλη η σειρά a class της mercedes αν και η εμφάνιση δεν είναι τοσο κραυγαλέα

Καληνύχτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Υπαρχει honda to HRV ειναι τzιπακι
Μην το λες με τη μερσεντες θα εισαι γονος τζακιου ,μαγνητης γρηγορων με πορσε

HONDA HRV για φοιτητες με ανησυχιες

Πολυ ωραιο κι αυτο!
Μπραβο βρε παιδια! Το ξερα πως στο στεκι παλι θα χω βοηθεια!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cortomaltese

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Θυμησε μου αύριο να σου αναλύσω το mercedes πιο πάνω μηχανολογικά με κινητήρες/ζάντες/φρένα/ηλεκτρονικά συστήματα κτλ εχει και self parking το συγκεκριμένο μοντέλο όπως και όλη η σειρά a class της mercedes αν και η εμφάνιση δεν είναι τοσο κραυγαλέα

Θα καταλαβει σου λεω!Η ζαντα ειναι με μπουλονια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Να μου το αναλυσεις Χρησταρα κανενα προβλημα αλλα σε απλα ελληνικα :Dεχει δικιο ο corton:D
Ρε παιδια εσεις ειστε αντρες και τα λετε μηχανολογικα, εγω αν δεν το οδηγησω, δεν μπορω να εκφραστω ουτε να αναλυσω μηχανολογικα. Απλως πως το αισθανομαι περιγραφω;)
Θυμαμαι οταν πηγαινα στο συνεργειο νεοτερη αλλα κ τωρα οταν εχω χρονο, καθομαι κ κοιταω κι ολο ερωτησεις κανω, δεν ντρεπομαι. Σιγουρα με εχουν κοροιδεψει αλλα δυστυχως οταν εχεις αγνοια δεν μπορεις να ξερεις. Γιαυτο εχω τον φιλο μου που χει συνεργειο, του το παραταω κυριολεκτικα κ του χω τυφλη εμπιστοσυνη κ παντα ειναι τελειο το αμαξι χωρις προβληματα.. Αν αποφασισω να το πουλησω (κλαψ) ισως το βαλω εδω μηπως ενδιαφερεται κανεις. Ειναι πολυ ωραιο κ καλο με ελαχιστα χιλιομετρα αλλα δυστυχως δε με εξυπηρετει πλεον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
εφόσον ψάχνεις 5θυρο all around στη θέση σου θα κοίταζα κάτι σε mid range hatchback σε φάση toyota auris, ή ford focus.κλπ ή τα αντίστοιχα μοντέλα μια κατηγορία κάτω αν θες κάτι πιο φθηνό αλλά αν κοιτάς mercedes A class κοιτάς και αυτά θεωρώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Δεν μπορω το αμαξι με το οποιο φοβασαι να προσπερασεις και σε πεταει κ στις στροφες.

Εκεί έχει να κάνει με τα αμορτισέρ του οχήματος καθώς όταν το όχημα έχει πολύ μαλακά αμορτισέρ οπότε χαμηλή ιδιοσυχνότητα στις στροφές ο έλεγχος του οχήματος δυσκολεύει.Παράλληλα όμως είναι πιο ασφαλές και έχει καλύτερο κράτημα στους ανώμαλους δρόμους αφού δεν υπάρχει υπερπήδηση του ελαστικού απο το έδαφος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Asag

Νεοφερμένος

Ο Asag αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Εκεί έχει να κάνει με τα αμορτισέρ του οχήματος καθώς όταν το όχημα έχει πολύ μαλακά αμορτισέρ οπότε χαμηλή ιδιοσυχνότητα στις στροφές ο έλεγχος του οχήματος δυσκολεύει.Παράλληλα όμως είναι πιο ασφαλές και έχει καλύτερο κράτημα στους ανώμαλους δρόμους αφού δεν υπάρχει υπερπήδηση του ελαστικού απο το έδαφος.

Τι είναι η "χαμηλή ιδιοσυχνότητα στις στροφές" ακριβώς και πως γίνεται όταν δυσκολεύει ο έλεγχος να είναι...πιο ασφαλές :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cortomaltese

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
ειναι ενας αριθμος που δειχνει ποσο ταλαντευονται τα ελατηρια στην μοναδα του χρονου.Στους ανωμαλους δρομους ειναι πιο ασφαλες απο την αποψη οτι τα ελατηρια λογων της καμπυλοτητας του εδαφους δεν ταλαντευουν το αυτοκινητο αφου και αυτα ταλαντευονται λιγοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Τι είναι η "χαμηλή ιδιοσυχνότητα στις στροφές" ακριβώς και πως γίνεται όταν δυσκολεύει ο έλεγχος να είναι...πιο ασφαλές :confused:

Στην έλυσε ο φίλτατος cortomaltese(γιατί μου έχεις δώσει την εντύπωση οτι είσαι ιταλός τέσπα) την απορία όσον αφορά την ιδιοσυχνότητα τώρα απο εκεί και πέρα μην μπερδεύεσαι δεν πρέπει τα αμορτισέρ στους μπρος και τους πίσω τροχούς να είναι ίδιοι.Αυτό θα ίσχυε αν το μετατρόχιο μπρος και πίσω ήταν ίδιο όμως επειδή το μπρος μετατρόχιο είναι λίγο μεγαλύτερο και τα αυτοκίνητα σήμερα είναι μπροστοκίνητα με εξαίρεση τα subaru και κάποια άλλα αυτοκίνητα τότε βάζουμε τα πίσω αμορτισέρ λίγο πιο σκληρά απο τα εμπρός (0,15-0,30 hz) προκειμενου να επιτύχουμε υψηλότερη ιδιοσυχνότητα στους πίσω τροχούς και χαμηλότερη στους μπροστά για καλύτερο κράτημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Asag

Νεοφερμένος

Ο Asag αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Ναι, άρχισα να καταλαβαίνω τι εννοείτε, μαλακά αμορτισέρ σημαίνει ας πούμε...προβλέψιμη συμπεριφορά οχήματος, ενώ η σκληρότερη ανάρτηση, δίνει υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης αλλά απόλυτη, άρα και μη ασφαλή για τον καθημερινό οδηγό!
Αυτά όμως είναι θεωρία ή τα έχετε διαπιστώσει και στην πράξη? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Αυτά όμως είναι θεωρία ή τα έχετε διαπιστώσει και στην πράξη? :hmm:

Φυσικά σε πλήθος αυτοκινήτων (toyota corolla,toyota starlet,mazda rx8,toyota cellica, subaru impreza) μιας και τυγχάνει και εχω φίλους αμαξόβιους



Y.Γ εαν το προφιλ του λάστιχου είναι υψηλό γι αυτό και βλέπεις οτι σε κάποια αυτοκίνητα βάζουν τεράστιες ζάντες για να έχουν υψηλό προφιλ αυτό υποβοηθά την ανάρτηση ως δεύτερο αμορτισέρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Χρηστάρα την γνώμη έχεις για τα corsa c

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Χρηστάρα την γνώμη έχεις για τα corsa c


Αυτό πρέπει να είναι το opel το 5πορτο κάπου 2000-2003 καλό σαν αυτοκίνητο μπορέίς να του περάσεις και ενα μικρό turbo πάνω αλλά έχουν πρόβλημα τα opel στα περίπου 50.000 χιλιόμετρα φθείρεται ο δίσκος-πλατό και θέλει αλλαγή και δεν ξέρω αν μπορείς να βρεις εύκολα ανταλλακτικά ειδικά για μοντέλο 15ετίας όπως αυτό στην φώτο.Τι πινακίδες είναι αυτές ρε γιατρέ?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top