Καύση ή Αποτέφρωση των νεκρών;

Guest 039548

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μου φαινεται για τους περισσοτερους στην Ελλαδα ειναι απλα η σκεψη που τους τρομαζει γενικα σχετικα με τον θανατο.
Θα δωσω τα οργανα αν χρησιμευσουν σε κατι,και οτι μεινει να το καψουν. Θα γινω η δεντρο η πυροτέχνημα :)


p.s. Λιγο ακυρο αλλα αυτο το θεμα μου θυμισε αυτο το ωραιο βιντεο..
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Εμένα δε με ενοχλεί να με κάψουν ή να με θάψουν όταν πεθάνω. Με ενοχλεί που η ταφή συνδέεται με τη θρησκεία. Από πού κι ως πού ο τρόπος ταφής να πρέπει να συνδέεται με τη θρησκεία; Δε θα έπρεπε ο θανών (πριν πεθάνει) να καθορίσει πώς θα ταφεί και κάτω από ποιες συνθήκες; Εγώ θα ήθελα ας πούμε να συγκεντρωθούν οι φίλοι μου, να πουν μερικά τραγούδια, να με θυμηθούν, να κλάψουν, να γελάσουν και τέλος. Γιατί να πρέπει να περάσω από την εκκλησία κι από τον παπά στον οποίο δεν πιστεύω; Για αυτό το λόγο μόνο μού φαίνεται πιο ελκυστική η αποτέφρωση.
Λες στους συγγενείς πως θες να σε θάψουν. Τώρα αν οι συγγενείς σου δεν επιθυμούν τον τρόπο ταφής που επιθυμείς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Δεν μπορεί να τους υποχρεώσει καμία νομοθεσία η αστυνομία να ενεργήσουν όπως θέλεις. Αν δεν τους εμπιστεύεσαι επικοινωνείς με νομικό πρόσωπο που θα σε αντιπροσωπεύσει έναντι αμοιβής μετά θάνατο.

Τα έξοδα που τα πας? Που θέλει για την ορθόδοξη κηδεία πόσα χρήματα ο παπάς,τα κόλλυβα (ένα από τα λίγα πράγματα που μου αρέσουν στις κηδείες), η φασολάδα κοκ.
Προσωπικά, νομίζω ότι το έχω ξαναφέρει εδώ, νομίζω θα ήθελα να καώ, να σκορπιστεί η τέφρα μου στη θάλασσα. Ιδιαίτερα πιστή δεν είμαι, όσο μεγαλώνω κλείνω προς το καθόλου πιστή αλλά ακόμα και να είναι κάποιος δε το βρίσκω κακό η κηδεία του να μην έχει σχέση με τη θρησκεία
Τα κόλλυβα είναι για τα μνημόσυνα όχι για κηδείες και κανείς δεν σε υποχρεώνει να τα τελέσεις. Ο παπάς και ο ψάλτης δεν στοιχίζουν τίποτα αλλά καλό είναι να τους δίνουμε για το ευχαριστώ ή τουλάχιστον να κάνουμε μια μικρή δωρεά στο φιλόπτωχο ταμείο της ενορίας.

Παιδιά ανοίξτε το μυαλό σας. Σκεφτείτε πόσα λεφτά κινούνται με τη κηδείες τα μνημόσυνα κ.λπ. Το καπιταλιστικό σύστημα για να δουλέψει σωστά πρέπει να πείσεις τον κόσμο, χωρίς να τον αναγκάσεις, να ξοδεύει χρήματα. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα βοηθά σε αυτό το σκοπό.

Επίσης τα λεφτά τα πολλά στη κηδείες δεν είναι της εκκλησίας αλλά η γραφειοκρατία και τα γραφεία κηδειών. Ακόμα και η καύση να επιτραπεί στην Ελλάδα το μόνο σίγουρο είναι ότι συνολικά θα στοιχίζουν παραπάνω από ότι η πατροπαράδοτη ταφή. Καμία τέτοια μεγάλη αλλαγή δεν συμβαίνει με χαμένο το κράτος.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Λες στους συγγενείς πως θες να σε θάψουν. Τώρα αν οι συγγενείς σου δεν επιθυμούν τον τρόπο ταφής που επιθυμείς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Δεν μπορεί να τους υποχρεώσει καμία νομοθεσία η αστυνομία να ενεργήσουν όπως θέλεις. Αν δεν τους εμπιστεύεσαι επικοινωνείς με νομικό πρόσωπο που θα σε αντιπροσωπεύσει έναντι αμοιβής μετά θάνατο.


Τα κόλλυβα είναι για τα μνημόσυνα όχι για κηδείες και κανείς δεν σε υποχρεώνει να τα τελέσεις. Ο παπάς και ο ψάλτης δεν στοιχίζουν τίποτα αλλά καλό είναι να τους δίνουμε για το ευχαριστώ ή τουλάχιστον να κάνουμε μια μικρή δωρεά στο φιλόπτωχο ταμείο της ενορίας.

Παιδιά ανοίξτε το μυαλό σας. Σκεφτείτε πόσα λεφτά κινούνται με τη κηδείες τα μνημόσυνα κ.λπ. Το καπιταλιστικό σύστημα για να δουλέψει σωστά πρέπει να πείσεις τον κόσμο, χωρίς να τον αναγκάσεις, να ξοδεύει χρήματα. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα βοηθά σε αυτό το σκοπό.

Επίσης τα λεφτά τα πολλά στη κηδείες δεν είναι της εκκλησίας αλλά η γραφειοκρατία και τα γραφεία κηδειών. Ακόμα και η καύση να επιτραπεί στην Ελλάδα το μόνο σίγουρο είναι ότι συνολικά θα στοιχίζουν παραπάνω από ότι η πατροπαράδοτη ταφή. Καμία τέτοια μεγάλη αλλαγή δεν συμβαίνει με χαμένο το κράτος.
Ρε συ ακικε ξέρεις απο πόσο κόσμο έχω ακούσει ότι οι παπάδες έχουν ταρίφες ακόμα καί για να σε κοινωνήσουν πριν πεθάνεις? Δε λέω ότι είναι όλοι τους έτσι ούτε προφανώς λέω ότι η αποτέφρωση ότι έχει αμελητέο κόστος όμως αν βάλεις μαζί μνημόσυνα κλπ φαντάζομαι βγαίνει πιο ακριβά συν ότι θεωρώ αποκρουστική την διαδικασία της εκταφής. Ο καθένας ας κάνει ο,τι θέλει εννοείται και είναι καί θα έπρεπε να είναι σεβαστό απ'όλους.
Υγ. Τα κόλλυβα δεν έπρεπε να τρώγονται μόνο σε κηδείες γιατί είναι πεντανόστιμα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Ρε συ ακικε ξέρεις απο πόσο κόσμο έχω ακούσει ότι οι παπάδες έχουν ταρίφες ακόμα καί για να σε κοινωνήσουν πριν πεθάνεις? Δε λέω ότι είναι όλοι τους έτσι ούτε προφανώς λέω ότι η αποτέφρωση ότι έχει αμελητέο κόστος όμως αν βάλεις μαζί μνημόσυνα κλπ φαντάζομαι βγαίνει πιο ακριβά συν ότι θεωρώ αποκρουστική την διαδικασία της εκταφής. Ο καθένας ας κάνει ο,τι θέλει εννοείται και είναι καί θα έπρεπε να είναι σεβαστό απ'όλους.
Υγ. Τα κόλλυβα δεν έπρεπε να τρώγονται μόνο σε κηδείες γιατί είναι πεντανόστιμα.
Δεν έχει λόγο ο παπάς να ζητά ταρίφα όταν πάει σε σπίτια να κοινωνήσει μελλοθάνατους γιατί το 90% θα του δώσει κάτι. Κάποιος που ζητά ταρίφα δεν κάνει γι' αυτή τη δουλειά και επιπρόσθετα είναι και χαζός, καθώς αυτό το κάτι που οι περισσότεροι θα δώσουν θα είναι παραπάνω από την ταρίφα.

Ο μελλοθάνατος θα χρειάζεται αλλαγή καθετήρα και κατ΄οίκον επισκέψεις από ιατρούς (50 ευρώ τουλάχιστον ο καθένας) καθώς το δημόσιο σύστημα υγείας δεν προβλέπει κατ' οίκον επισκέψεις. Τα 10 - 20 ευρώ που θα δώσουμε στο παπά για κάτι προερετικό μας πειράζουν;

Εγώ θεωρώ περισσότερο αποκρουστική τη διαδικασία της καύσης αν και καταλαβαίνω τα θετικά αυτή της επιλογής που είναι χωροταξικό και λιγότερο οικονομικό. Τα κόλλυβα είναι φθηνά αν τα φτιάξεις μόνο σου. Τώρα αν καλέσεις 500 άτομα τα κουλουράκια, το κονιάκ και ο καφές στοιχίζουν αλλά αυτό δεν είναι θέμα θρησκευτικό αλλά κοινωνικό. Η τελετή αν πας σε κάποιο μοναστήρι και καλέσεις λίγα άτομα το πιθανότερο είναι να μην σου ζητήσουν τίποτα.
 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
akikos τα εξοδα ειναι περισσοτερα αν επιλεξεις την κλασσικη κηδεια. Ειδικα αν επιλεξεις να πληρωνεις τον ταφο για να καθυστερησεις την εκταφη ή ακομα να πληρωνεις και ατομο να καθαριζει τον ταφο και να κραταει τα κερια αναμμενα (υπαρχουν και αυτα!). Για μενα δεν συμφερει. Καψιμο και τις σταχτες ειτε στην θαλασσα ειτε σε urn στο σπιτι. Αν και η καλυτερη λυση θα ηταν η δωρεα του πτωματος στις ιατρικες σχολες. Τουλαχιστον να χρησιμευσει σε κατι ο νεκρος. Απλα ο μοναδικος ενδοιασμος στην δωρεα του πτωματος ειναι ο χλευασμος και η ανωριμοτητα που μπορει να δειξουν καποιοι φοιτητες.

Στο εξωτερικο εχεις την επιλογη να κανεις κανονικη κηδεια και μετα καυση αντι να σε θαψουν. Δηλαδη αν θελεις εκκλησια και παπα, το εχεις.

Επισης στο εξωτερικο οι διαθηκες ειναι διαφορετικες, δεν πας σε συμβολαιογραφο να διαβασει την διαθηκη και δεν κανουν οι συγγενεις οτι γουσταρουν. Θετεις 1 ή 2 executors, οι οποιοι μπορει να ειναι ειτε συγγενεις ειτε δικηγοροι και αυτοι κανονιζουν οτι εχεις ορισει στην διαθηκη σου περι κηδειας. Με το που πεθαινεις ο executor ανοιγει την διαθηκη και κανονιζει την κηδεια αυτος και οχι ο συγγενης. Γι' αυτο και οι περισσοτερες κηδειες δεν γινονται ποτε μεσα σε 1-2 ημερες. Κριμα που δεν ειναι ετσι και στην ελλαδα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,314 μηνύματα.
Εμένα δε με ενοχλεί να με κάψουν ή να με θάψουν όταν πεθάνω. Με ενοχλεί που η ταφή συνδέεται με τη θρησκεία. Από πού κι ως πού ο τρόπος ταφής να πρέπει να συνδέεται με τη θρησκεία; Δε θα έπρεπε ο θανών (πριν πεθάνει) να καθορίσει πώς θα ταφεί και κάτω από ποιες συνθήκες; Εγώ θα ήθελα ας πούμε να συγκεντρωθούν οι φίλοι μου, να πουν μερικά τραγούδια, να με θυμηθούν, να κλάψουν, να γελάσουν και τέλος. Γιατί να πρέπει να περάσω από την εκκλησία κι από τον παπά στον οποίο δεν πιστεύω; Για αυτό το λόγο μόνο μού φαίνεται πιο ελκυστική η αποτέφρωση.


Δεν νομίζω να σε ενδιαφέρει τι θα συμβεί στο σώμα σου από την στιγμή που δεν θα ζεις.


Αντί να είστε χαρούμενοι για την κάθε μέρα που ζείτε κάθεστε και λέτε για θανάτους και το πως θα θέλετε να σας θάψουν.Τραγικο.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
συν ότι θεωρώ αποκρουστική την διαδικασία της εκταφής.
Αυτό είναι με διαφορά ότι χειρότερο υπάρχει όταν έχεις κάποιον δικό σου σε τάφο και αναγκάζεσαι να κάνεις εκταφή. Είχαν κάνει οι θείες μου τους γονείς τους οι οποίοι δεν είχαν λιώσει εντελώς (πρόβλημα υπεδάφους στο νεκροταφείο or smth) και είχαν κατατρομάξει όταν τους είδαν σε σημείο που τις έμεινε μεγάλο ψυχολογικό.
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Προσωπικά I couldn't care less. Δεν ξέρω αν φταίει που είμαι ακόμη νέα και αισθάνομαι τον θάνατο ως κάτι μακρινό, αλλά απ' τη στιγμή που δεν πιστεύω ούτε στον Θεό ούτε στη μεταθανάτια ζωή, τι σημασία έχει αν θα ταφώ ή αποτεφρωθώ;

Το σημαντικό για εμένα όταν πεθάνω είναι να βρίσκομαι στις αναμνήσεις των ανθρώπων γύρω μου. Να με θυμούνται με αγάπη και σεβασμό, να ζω αιώνια μέσα τους όπως ζουν αντίστοιχα μέσα μου κάποια άτομα που έχουν φύγει. Και το κυριότερο, ακόμη κι αν έχω πεθάνει, να έχω αφήσει πίσω μου κάποιο έργο - έστω και μικρό - που να μένει ζωντανό. Να έχω υστεροφημία.

Αυτές τις σκέψεις τις κάνω αρκετά συχνά η αλήθεια είναι, και μάλιστα έχουν διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό την έως τώρα συμπεριφορά μου. Μπορεί να φαίνονται μακαβριες αλλά πιστεύω πως αν τις κάναμε όλοι, θα ζούσαμε σ έναν καλύτερο κόσμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εμένα δε με ενοχλεί να με κάψουν ή να με θάψουν όταν πεθάνω. Με ενοχλεί που η ταφή συνδέεται με τη θρησκεία. Από πού κι ως πού ο τρόπος ταφής να πρέπει να συνδέεται με τη θρησκεία; Δε θα έπρεπε ο θανών (πριν πεθάνει) να καθορίσει πώς θα ταφεί και κάτω από ποιες συνθήκες; Εγώ θα ήθελα ας πούμε να συγκεντρωθούν οι φίλοι μου, να πουν μερικά τραγούδια, να με θυμηθούν, να κλάψουν, να γελάσουν και τέλος. Γιατί να πρέπει να περάσω από την εκκλησία κι από τον παπά στον οποίο δεν πιστεύω; Για αυτό το λόγο μόνο μού φαίνεται πιο ελκυστική η αποτέφρωση.

Συνδέεται με την εκκλησία γιατί είμαστε χώρα με τεράστια ομοιογένεια θρησκεύματος. Αν δεν θες δεν κάνεις θρησκευτική τελετή, πολύ απλά. Στα νεκροταφεία θάβονται και οι άθεοι/αλλόθρησκοι προφανώς απλά χωρίς θρησκευτική τελετή.


Το σημαντικό για εμένα όταν πεθάνω είναι να βρίσκομαι στις αναμνήσεις των ανθρώπων γύρω μου.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων μόλις πεθάνουν τα εγγόνια τους είναι σαν να μην υπήρξαν.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Δεν έχει λόγο ο παπάς να ζητά ταρίφα όταν πάει σε σπίτια να κοινωνήσει μελλοθάνατους γιατί το 90% θα του δώσει κάτι. Κάποιος που ζητά ταρίφα δεν κάνει γι' αυτή τη δουλειά και επιπρόσθετα είναι και χαζός, καθώς αυτό το κάτι που οι περισσότεροι θα δώσουν θα είναι παραπάνω από την ταρίφα.

Ο μελλοθάνατος θα χρειάζεται αλλαγή καθετήρα και κατ΄οίκον επισκέψεις από ιατρούς (50 ευρώ τουλάχιστον ο καθένας) καθώς το δημόσιο σύστημα υγείας δεν προβλέπει κατ' οίκον επισκέψεις. Τα 10 - 20 ευρώ που θα δώσουμε στο παπά για κάτι προερετικό μας πειράζουν;

Εγώ θεωρώ περισσότερο αποκρουστική τη διαδικασία της καύσης αν και καταλαβαίνω τα θετικά αυτή της επιλογής που είναι χωροταξικό και λιγότερο οικονομικό. Τα κόλλυβα είναι φθηνά αν τα φτιάξεις μόνο σου. Τώρα αν καλέσεις 500 άτομα τα κουλουράκια, το κονιάκ και ο καφές στοιχίζουν αλλά αυτό δεν είναι θέμα θρησκευτικό αλλά κοινωνικό. Η τελετή αν πας σε κάποιο μοναστήρι και καλέσεις λίγα άτομα το πιθανότερο είναι να μην σου ζητήσουν τίποτα.
Κοίταξε, η αλήθεια είναι ότι θεωρώ το λιγότερο απαράδεκτο να σου ζητάει ακόμα καί 10 ευρώ σε κάτι το οποίο θεωρητικά είναι λειτούργημα. Και δεν είναι μόνο στην περίπτωση του θανάτου αλλά καί του γάμου, των βαπτίσεων κλπ. Και απ'όσο το ξέρω το κάνουν οι περισσότεροι. Ίσως φταίει το γεγονός ότι δεν είμαι αρκετά πιστή ή ενήμερη για το μισθό ενός ιερέα.
Επειδή ακούγονται διάφορα για το φιλόπτωχο ταμείο της εκκλησίας, και γενικά εμένα προσωπικά μου κλωτσαει το γεγονός ότι ενώ πχ έχουν τόσα ακίνητα και τόσα χρήματα δεν τα αξιοποιούν τόσο πολύ, προσοχή δεν είπα καθόλου, για να μείνουν άνθρωποι που το έχουν ανάγκη. Οπότε τη δωρεά γενικά θα ήταν καλό να την κάνουμε κάπου όπου υπάρχει διαφάνεια και αξιοπιστία. Μπορεί ένας ιερέας μιας ενορίας όντως να βοηθάει πολλούς που τό έχουν ανάγκη δεν αντιλέγω, ωστόσο όπως είπα ακούγονται διάφορα.
Τώρα για το κόστος της κηδείας ειλικρινά δε γνώριζα ότι πχ σ ένα μοναστήρι βγαίνει πιο οικονομικά και είναι καλό που ακούγονται τέτοιες απόψεις.
Αυτό είναι με διαφορά ότι χειρότερο υπάρχει όταν έχεις κάποιον δικό σου σε τάφο και αναγκάζεσαι να κάνεις εκταφή. Είχαν κάνει οι θείες μου τους γονείς τους οι οποίοι δεν είχαν λιώσει εντελώς (πρόβλημα υπεδάφους στο νεκροταφείο or smth) και είχαν κατατρομάξει όταν τους είδαν σε σημείο που τις έμεινε μεγάλο ψυχολογικό.
Παίζουν ρόλο και τα φάρμακα που έχει πάρει ο θανών καθώς και αν πχ χρειάστηκε η κηδεία να γίνει μετά απο μέρες οπότε του έβαλαν κάτι σαν φορμόλη. Κι εγώ έχω ακούσει διάφορες τέτοιες ιστορίες από εδώ και από κει και είναι κάτι στο οποίο δε θά ήθελα να παρευρεθώ αν χρειαστεί
 

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 833 μηνύματα.
Θεωρώ ότι το καλύτερο είναι να δίνεις ό,τι μπορείς να δώσεις από το σώμα σου μετά θάνατον, αν τώρα μένει κάτι θα προτιμούσα ταφή από καύση, λόγω οικολογίας (να αφαιρείσαι βέβαια από το χώμα μετά από ένα διάστημα). Για να σε θυμούνται οι συγγενείς, οι φίλοι κτλ. θεωρώ πως θα ήταν καλύτερο να έκανες μια δωρεά κάπου και να υπάρχει μια πλάκα ή κάτι τέτοιο που να λέει αυτό έγινε δωρεά του τάδε για παράδειγμα.

Πολύ μακάβριο το ένιωσα το μήνυμα όταν το έγραφα.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,680 μηνύματα.
Εμένα δε με ενοχλεί να με κάψουν ή να με θάψουν όταν πεθάνω. Με ενοχλεί που η ταφή συνδέεται με τη θρησκεία. Από πού κι ως πού ο τρόπος ταφής να πρέπει να συνδέεται με τη θρησκεία; Δε θα έπρεπε ο θανών (πριν πεθάνει) να καθορίσει πώς θα ταφεί και κάτω από ποιες συνθήκες; Εγώ θα ήθελα ας πούμε να συγκεντρωθούν οι φίλοι μου, να πουν μερικά τραγούδια, να με θυμηθούν, να κλάψουν, να γελάσουν και τέλος. Γιατί να πρέπει να περάσω από την εκκλησία κι από τον παπά στον οποίο δεν πιστεύω; Για αυτό το λόγο μόνο μού φαίνεται πιο ελκυστική η αποτέφρωση.

Τα μετά θάνατο ζητήματα είναι το κυρίαρχο θέμα για κάθε θρησκεία και ο τρόπος ταφής συνδέεται άμεσα με αυτό, αν δεν υπάρχει σωρός που θα πάει να διαβάσει ο παπάς ή να ευλογήσει την ψυχή του νεκρού, στο πουθενά?
 

Guest 186240

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αντί να είστε χαρούμενοι για την κάθε μέρα που ζείτε κάθεστε και λέτε για θανάτους και το πως θα θέλετε να σας θάψουν.Τραγικο.

Για τους μεγάλους παίκτες είναι pick up line
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,314 μηνύματα.

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων μόλις πεθάνουν τα εγγόνια τους είναι σαν να μην υπήρξαν.

Επειδή συμβαίνει στη συντριπτική πλειοψηφία, δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να ονειρεύομαι κάτι διαφορετικό για τον εαυτό μου. :P

Συν ότι πιστεύω πως σε τοπικό επίπεδο πάντα παραμένει ένας "μύθος" γύρω από κάθε όνομα. Αν όχι για κάθε άτομο ξεχωριστά, τουλάχιστον για κάθε οικογένεια (για κάθε επώνυμο).

Η ζωή είναι το μεγαλύτερο δώρο.Οταν βλέπω βλακείες όπως τώρα αναρωτιέμαι τι σκέφτονται μερικά άτομα;

Καταρχάς, η συζήτηση για τον θάνατο δεν αναιρεί την όρεξη για ζωή. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ίσα ίσα που σε πολλούς πολιτισμούς, η πίστη στη μεταθανάτια ζωή κάνει τους ανθρώπους να πειθαρχούν τη συμπεριφορά τους και να ιεραρχούν (και τηρούν) τις αρχές και αξίες τους. Ακόμη κι εδώ μέσα, μπορεί να υπάρχει κάποιος που πιστεύει στον παράδεισο και την κόλαση. Ακόμη και ένας άθεος (όπως εγώ πχ) αντλεί δύναμη και κίνητρο για ζωή απ' τη σκέψη ότι κάποια μέρα θα πεθάνει. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί αυτή η συζήτηση.

Α, και κάτι πολύ σημαντικό: Επειδή εσένα δε σε εκφράζει κάποια άποψη, κάποιος προβληματισμός, οτιδήποτε, δε σημαίνει ότι είναι "βλακεία". Για κάποιους είναι σοβαρό και καλό είναι να το σέβεσαι, ακόμη κι αν δεν το ενστερνίζεσαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,314 μηνύματα.
Επειδή συμβαίνει στη συντριπτική πλειοψηφία, δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να ονειρεύομαι κάτι διαφορετικό για τον εαυτό μου. :P

Συν ότι πιστεύω πως σε τοπικό επίπεδο πάντα παραμένει ένας "μύθος" γύρω από κάθε όνομα. Αν όχι για κάθε άτομο ξεχωριστά, τουλάχιστον για κάθε οικογένεια (για κάθε επώνυμο).



Καταρχάς, η συζήτηση για τον θάνατο δεν αναιρεί την όρεξη για ζωή. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ίσα ίσα που σε πολλούς πολιτισμούς, η πίστη στη μεταθανάτια ζωή κάνει τους ανθρώπους να πειθαρχούν τη συμπεριφορά τους και να ιεραρχούν (και τηρούν) τις αρχές και αξίες τους. Ακόμη κι εδώ μέσα, μπορεί να υπάρχει κάποιος που πιστεύει στον παράδεισο και την κόλαση. Ακόμη και ένας άθεος (όπως εγώ πχ) αντλεί δύναμη και κίνητρο για ζωή απ' τη σκέψη ότι κάποια μέρα θα πεθάνει. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί αυτή η συζήτηση.

Α, και κάτι πολύ σημαντικό: Επειδή εσένα δε σε εκφράζει κάποια άποψη, κάποιος προβληματισμός, οτιδήποτε, δε σημαίνει ότι είναι "βλακεία". Για κάποιους είναι σοβαρό και καλό είναι να το σέβεσαι, ακόμη κι αν δε σ' αρέσει.


Πρώτα πρώτα ειπα την άποψη μου άρα δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν αρέσει η δεν αρέσει.Ειναι εντελος χαζό να τσακώνονται μερικοί για ένα πράγμα για το οποίο δεν θα μπορούν να αποφασίσουν.

Τέλος εγώ σέβομαι τις απόψεις των άλλων,άλλοι δεν το κάνουν και το δείχνουν με τα κόμπλεξ που βγάζουν (δεν λέω για εσένα)
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Πρώτα πρώτα ειπα την άποψη μου άρα δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν αρέσει η δεν αρέσει.Ειναι εντελος χαζό να τσακώνονται μερικοί για ένα πράγμα για το οποίο δεν θα μπορούν να αποφασίσουν.

Τέλος εγώ σέβομαι τις απόψεις των άλλων,άλλοι δεν το κάνουν και το δείχνουν με τα κόμπλεξ που βγάζουν (δεν λέω για εσένα)
Ποιος έβγαλε κόμπλεξ ρε Φώτη? Εγώ? Η χιμελα? Ο ακικος? Ποιος?
Το θέμα του θανάτου και της ταφής είναι κάτι τελείως προσωπικό και σεβαστό απ'όλους. Αν δεν είναι, κακώς, θα έπρεπε.
Τέλος, εσύ πχ δεν έχεις σκεφτεί ποτέ πώς θα πεθάνεις, την κηδεία σου κλπ?
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,314 μηνύματα.
Ποιος έβγαλε κόμπλεξ ρε Φώτη? Εγώ? Η χιμελα? Ο ακικος? Ποιος?
Το θέμα του θανάτου και της ταφής είναι κάτι τελείως προσωπικό και σεβαστό απ'όλους. Αν δεν είναι, κακώς, θα έπρεπε.
Τέλος, εσύ πχ δεν έχεις σκεφτεί ποτέ πώς θα πεθάνεις, την κηδεία σου κλπ?


Θα ξεκινήσω από την τελευταία σου ερώτηση!Οχι εγώ σκέφτομαι μόνο το τώρα και το άμεσο μέλλον,μου αρέσει να κάνω όνειρα κτλ.Τον θάνατο τον βλέπω ως κάτι μακρινό (η τουλάχιστον έτσι θέλω να το σκέφτομαι).
Ακούστηκαν πολλά ψέματα εδώ πέρα πάνω σε αυτό το θέμα και αυτό με νευρίασε.
Το ποιος βγάζει κόμπλεξ είναι γνωστό και ευτυχώς είναι και αλλά παιδιά που το βλέπουν.
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Πρώτα πρώτα ειπα την άποψη μου άρα δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν αρέσει η δεν αρέσει.Ειναι εντελος χαζό να τσακώνονται μερικοί για ένα πράγμα για το οποίο δεν θα μπορούν να αποφασίσουν.

Τέλος εγώ σέβομαι τις απόψεις των άλλων,άλλοι δεν το κάνουν και το δείχνουν με τα κόμπλεξ που βγάζουν (δεν λέω για εσένα)

Το καλό με τη γλώσσα μας είναι ότι σου παρέχει τόσο ευρεία γκάμα λέξεων και εκφράσεων, που αν ασχοληθείς λίγο, μπορείς να αποδώσεις με πολύ μεγάλη ακρίβεια αυτό που σκέφτεσαι χωρίς να σε παρεξηγούν.

Όταν, λοιπόν, κάνεις μια ξερή δήλωση, χωρίς επιχειρηματολογία για να την τεκμηριώσεις, δείχνεις απόλυτος. Όταν, δε, χρησιμοποιείς τη λέξη "βλακεία" (= το χαρακτηριστικό του βλάκα, δηλαδή του ανθρώπου που τεμπελιάζει το μυαλό του), δίνεις την αίσθηση ότι θεωρείς τις απόψεις σου ανώτερες απ' των γύρω σου. Δε με ενδιαφέρει εάν ισχύει ή όχι, απλώς σου δίνω μία φιλική συμβουλή γιατί μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι σε νοιάζει η γνώμη μου γενικά.

Ακόμη, πάντως, δεν απάντησες στο κυρίως θέμα που ήταν η 1η μου παράγραφος.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πρώτα πρώτα ειπα την άποψη μου άρα δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν αρέσει η δεν αρέσει.



Επειδή συμβαίνει στη συντριπτική πλειοψηφία, δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να ονειρεύομαι κάτι διαφορετικό για τον εαυτό μου. :P

Συν ότι πιστεύω πως σε τοπικό επίπεδο πάντα παραμένει ένας "μύθος" γύρω από κάθε όνομα. Αν όχι για κάθε άτομο ξεχωριστά, τουλάχιστον για κάθε οικογένεια (για κάθε επώνυμο).

Το local κουτσομπολιό δεν το λες και υστεροφημία. Και αυτό μόλις πεθάνουν οι κουτσομπόλες σβήνει.

Πάντως η υστεροφημία του ανθρώπου είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να κατακτήσεις την αθανασία. Είμαι πολύ λίγοι οι άνθρωποι που τους θυμομαστε ανά τους αιώνες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top