Aγορά Αυτοκινήτου

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,828 μηνύματα.
Τόσο πάει η κατανάλωση ενός yaris 2006 που έχει η μητέρα μου, μάλλον πρέπει να στρώσει ο κινητήρας γιατί είναι και υβριδικό αμάξι και θα έπρεπε να έχει χαμηλότερη κατανάλωση.
IMG_7399.jpg


Δεν ξέρω. Την δεύτερη μέρα έπεσε αλλά πάλι είναι ψηλή. Περίμενα γύρω στο 5.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,398 μηνύματα.
1/1/24 νομίζω θα ξεκινήσει η ισχύς του μέτρου που λες Φώτη αν δεν κάνω λάθος
Ακριβώς αυτό.😉😉

Δες κάποια ενδεικτικά ώστε να πάρεις μια γεύση.

IMG_9805.png
IMG_9806.png
IMG_9807.png
IMG_9808.png
IMG_9809.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και τι θα γίνει με όσους έχουν αυτοκίνητο euro4 και παρακάτω;
Θα υπάρχει κάποιο μέτρο ενισχυτικό;
Γιατί αν δεν κάνω λάθος κυκλοφορούν πάρα πολλά αμάξια τέτοιας κατηγορίας.
Επιδότηση για να πάρουν ηλεκτρικά οχήματα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,828 μηνύματα.
Καλησπέρα.

Όχι δεν αξίζει τόσο παλιό αυτοκίνητο καθώς σιγά σιγά θα απαγορευτούν τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης που είναι μέχρι Euro 4, δηλαδή τα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει πριν το 2010. Άρα κοιτάς για αυτοκίνητα του 2010 και μετά ώστε να είναι Euro 5 η Euro 6.

Όσο αφορά το μοντέλο μην πάρεις πολύ μικρό ώστε να είσαι άνετα με την οικογένεια, με την παρέα κτλ. Θα σου έλεγα να δεις Toyota Corolla hatchback, Ford fiesta, Ford Focus, Hyundai i20.
Δεν πρόκειται να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Θα μπει φόρος στα εισαγωγής αλλά τα αυτοκίνητα που είναι ήδη στη χώρα μια χαρά θα πουλιούνται και δεν πρόκειται να τα ακουμπήσουν γιατί θα έχει πολιτικό κόστος.

Από την άλλη η ΕΕ θα επιβάλει περιβαλλοντικό τέλος και το λέει ξεκάθαρα ο υπουργός.

Προσωπικά πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα μετά το covid έχουν αυξηθεί και πρέπει να μειωθούν.

Πίστευετε ότι αξίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου μοντέλου 2005-2006 μεταχειρισμένο;

Επίσης για νέα οδηγό είναι καλύτερο να πάρω αμάξι τύπου "κουβαδάκι";
Για μένα αξίζει. Οι τιμές δεν πρόκειται να μειωθούν. Αν βρεις κάποιον που γνωρίζεις ότι δεν είναι κάγκουρας, προσέχει το αυτοκίνητο του και θέλει να το αλλάξει το παίρνεις.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,828 μηνύματα.
Τόσο πάει η κατανάλωση ενός yaris 2006 που έχει η μητέρα μου, μάλλον πρέπει να στρώσει ο κινητήρας γιατί είναι και υβριδικό αμάξι και θα έπρεπε να έχει χαμηλότερη κατανάλωση.
img_7413-2.jpg

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που υπήρχε κατανάλωση κάτω από 5 και όσο πάει βελτιώνεται. Φαίνεται στην αρχή να καλιμπράρει κάποια πράγματα και να χρειάζεται κατανάλωση ή πρέπει να φόρτιση τη μπαταρία

IMG_7409.jpg
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,828 μηνύματα.
IMG_7418.jpeg

Πωωωω
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
Μην σας απασχολεί μόνο η κατανάλωση καυσιμου αλλα και τι ζημιές βγάζει ενα αυτοκίνητο.

OPEL CROSSLAND X 2019 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αξιας 17.500 ευρώ.

Αυτο το χρόνο (4ος χρονος) πέρα απο τα καθιερωμένα σέρβις

έβγαλε βάση κινητηρα - δισκοπλακες - αλλαγη ιμαντα χρονισμου.

συνολικά ειμαι στο 1000αρικο + εβγαλε αλλο ενα θεμα τωρα και πρέπει να πάω να το δουν μάλλον ειναι καταλύτης. +300 ευρω.
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Μην σας απασχολεί μόνο η κατανάλωση καυσιμου αλλα και τι ζημιές βγάζει ενα αυτοκίνητο.

OPEL CROSSLAND X 2019 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αξιας 17.500 ευρώ.
17500 είχε; Νόμιζα πως είχε 20 κάτι τότε. 1.2t, 130 άλογα;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
17500 είχε; Νόμιζα πως είχε 20 κάτι τότε. 1.2t, 130 άλογα;

Οχι με τα 85 αλογα ειχα πάρει την βασική έκδοση.

τον Δεκεμβριο που μας πέρασε το αμάξι εκλεισε 4 χρονια χρειαστηκε ενα μεγάλο σέρβις των 400 ευρω

δισκοπλακες - βαση μηχανής (τα υπολοιπα οκ τα συνιθισμενα φιλτρα αερα - λαδιου - αλλαγη λαδιών)

μετά ο ιμαντας εκκεντροφορυ στα 80.000 ηταν σχεδον διαλυμένος (μου ειπαν απο την αντιπροσωπεία οτι θα αλλαζε στα 100.000 χλμ αρχικά)

400 ευρω και εκεί

λάστιχα αλλαξα οκ πες αλλα 300 ευρώ + ΚΤΕΟ ειμαστε ηδη στα 1150 ευρώ.

Και τωρα εχει επισης ενα θέμα.

Στα κεντρικα οταν τους έστειλα αναφορά με πηρε μια γραμματέας και μου πουλουσε τρελίτσα. Καμια σοβαρη απάντηση δεν έλαβα μονο οτι το αμάξι εχει να πάει σε εξουσιοδοτημενο απο το 2020.

Το 2021 χρειαστηκε αλλαγη λαδιων ημουν Μυτιληνη.

Δεν εχουν εκει εξουσιοδοτημενο σέρβις ή μαλλον έχουν αλλα βγηκε απο το δικτυο τους.

Τρεχα γυρευε.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,398 μηνύματα.
Μην σας απασχολεί μόνο η κατανάλωση καυσιμου αλλα και τι ζημιές βγάζει ενα αυτοκίνητο.

OPEL CROSSLAND X 2019 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αξιας 17.500 ευρώ.

Αυτο το χρόνο (4ος χρονος) πέρα απο τα καθιερωμένα σέρβις

έβγαλε βάση κινητηρα - δισκοπλακες - αλλαγη ιμαντα χρονισμου.

συνολικά ειμαι στο 1000αρικο + εβγαλε αλλο ενα θεμα τωρα και πρέπει να πάω να το δουν μάλλον ειναι καταλύτης. +300 ευρω.
Φίλε δυστυχώς τα opel δεν είναι καλά αυτοκίνητα σε ότι αφορά την αξιοπιστία τους. Έπρεπε να είχες κοιτάξει προς Toyota/ Honda / Hyundai μεριά ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο στο θέμα αξιοπιστίας.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,843 μηνύματα.
Αγοράζουμε νέο αμάξι ...είναι σε καλή κατάσταση το τσεκαραμε σε μηχανικό καλά και σε ηλεκτρολόγο που συνδέθηκε με λάπτοπ στον εγκέφαλο το αμαξιού


Αρχική τιμή 13Κ
Εμείς λέμε 10Κ
Τελικά μπαίνει άλλος ένας και μας χαλάει την πιάτσα ( δεν έχει χρήματα όμως θα τα έδινε μισά μισά )
Ξαναγυρνάει σε εμάς,εμείς λέμε 9.5Κ τώρα
Εκείνος λέει ,άντε 9Κ
Το αμάξι αγοραστικε



ΥΓ: Ο τύπος είχε χωρίσει κάποιες εβδομάδες και επειδή δεν ήθελε η γυναίκα του να του φάει την περιουσία,πουλούσε τα πάντα για μαύρο χρήμα χωρίς κάποια λογική τιμή ......λολ
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
Αγοράζουμε νέο αμάξι ...είναι σε καλή κατάσταση το τσεκαραμε σε μηχανικό καλά και σε ηλεκτρολόγο που συνδέθηκε με λάπτοπ στον εγκέφαλο το αμαξιού


Αρχική τιμή 13Κ
Εμείς λέμε 10Κ
Τελικά μπαίνει άλλος ένας και μας χαλάει την πιάτσα ( δεν έχει χρήματα όμως θα τα έδινε μισά μισά )
Ξαναγυρνάει σε εμάς,εμείς λέμε 9.5Κ τώρα
Εκείνος λέει ,άντε 9Κ
Το αμάξι αγοραστικε



ΥΓ: Ο τύπος είχε χωρίσει κάποιες εβδομάδες και επειδή δεν ήθελε η γυναίκα του να του φάει την περιουσία,πουλούσε τα πάντα για μαύρο χρήμα χωρίς κάποια λογική τιμή ......λολ

Ηθικό διδαγμα -> Μη παντρευτεις ποτέ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φίλε δυστυχώς τα opel δεν είναι καλά αυτοκίνητα σε ότι αφορά την αξιοπιστία τους. Έπρεπε να είχες κοιτάξει προς Toyota/ Honda / Hyundai μεριά ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο στο θέμα αξιοπιστίας.

Δυστυχως δεν το ήξερα και νόμιζα οτι η Opel ειναι σοβαρή εταιρεία.

Θα τα ακουσει αυριο ο γενικός απο οπου πηρα το αμάξι. Να ξέρουν οτι στο επομενο αμαξι έχουν φάει μαυρο.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,843 μηνύματα.
Ηθικό διδαγμα -> Μη παντρευτεις ποτέ.
Κυριολεκτικά.....ξέρω άτομα από εξωτερικό που λένε ότι η αγάπη δεν αποδεικνύειεται με γάμο

Άσε που οι διαδικασίες πλέον για οικογένεια κλπ έχουν γίνει πιο εύκολα .Παλιά για να εγγραφή ο μικρός σχολείο έπρεπε οι γονείς να έχουν παντρευτεί.Αυτα δεν υπάρχουν πλέον
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,398 μηνύματα.
Ηθικό διδαγμα -> Μη παντρευτεις ποτέ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Δυστυχως δεν το ήξερα και νόμιζα οτι η Opel ειναι σοβαρή εταιρεία.

Θα τα ακουσει αυριο ο γενικός απο οπου πηρα το αμάξι. Να ξέρουν οτι στο επομενο αμαξι έχουν φάει μαυρο.

Παλιότερα ήταν καθώς ανήκε στην Αμερικανική General Motors η οποία είδε φοβερούς κινητήρες. Από το 2017 και μετά η GM πούλησε την εταιρεία στην Γαλλική Peugeot με αποτέλεσμα να αρχίσει η κατρακύλα της μάρκας.

Εδώ είναι η κατάταξη την εταιρειών στις ΗΠΑ βάση της αξιοπιστίας.


IMG_9846.png
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
Πήρα τηλ δυο μηχανικούς ο ένας για την εξάτμιση του φάνηκε περιεργο κλασσικά.

Θα περάσω ξανά απο τον πρώτο να δει πάλι το οχημα και αν επιβεβαιωσουμε οτι ειναι καταλυτης θα πάω στον αλλον να τον δει/αλλάξει.

Μολις ολοκληρωθουν οι εργασιες η Αντιπροσωπεία θα λάβει μια αναφορά που θα έχω και σχετική την επικοινωνια με τα κεντρικά και θα τους λέω τη δυσαρεσκεια μου κ αν εστω μπορουν να απαντησουν αυτοί εάν ενα καινουργιο οχημα δικαιολογειται να έχει τοσες ζημιές τοσο σύντομα.

Αν τους στειλεις αγωγή θα σου πουν "πηγες σε αλλο συνεργειο εμεις δεν ειμαστε σε θέση να επωμιστούμε ευθύνες"

οτι δηλαδη ο λαδας της γειτονιάς που σου άλλαξε τα λάδια και μπορει να ειναι πολύ καλος μηχανικός έφταιξε.

Κρυβονται πισω απο αυτο. Τελοςπαντων.

Εγω μυριζομαι τη δουλεια - βάζουν μούφες υλικά πανω το παιρνεις υπερ κοστολογημένο και μετά εχεις και αναγκη τις αντιπροσωπείες να σε γαμάνε....

σερβις και 500αρικο.

Θα τα γραψω και στον ίδιο τον διευθυντη που ειχαμε μιλήσει και ηταν μέσα στα χαμογελα οταν αγορασα το αυτοκινητο να τα διαβασει να αντιληφθει οτι επειδη βγάζει λεφτα και ειναι επιχειρηματιας δεν απευθυνεται σε ηλίθιους.

Ο άλλος λέει μισθό 800 ευρώ. Καλα εντάξει.

Εχουμε πόλεμο παιδιά. .... και σε αυτο το πολεμο εγω ειμαι ανα πάσα στιγμή έτοιμος να μπουμουνίσω αναφορές / μηνύσεις / αγωγές κτλ.

Να ξέρουν οτι δεν μπορούν να μας δουλεύουν.

Μια εταιρεια τις προαλλες αναγκαστηκε να καταβάλλει χιλιάδες ευρω για μια αποζημιωση στην οποια λέγανε οτι δεν ευθυνονται αρχικά ενα καρο ψεμματα μεσω του δικηγορου τους και τελικα απο αναφορα δικιά μου που ξεκινησε εχασαν κ το δικαστηριο.

Αρκετά με ολους εκει έξω. Καθενας θα μάθει τα ορια του.

Με αγαπη και δικαιοσύνη.

Ο θείος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Δεν είναι εύκολη εξίσωση η επιλογή ενός αυτοκινήτου, ούτε και είναι η αξιοπιστία ο απόλυτος δείκτης για την αγορά του. Μπορεί ένα Honda για παράδειγμα να μην χαλάει συχνά, αλλά αν χαλάσει να πρέπει να ξηλωθείς γερά για να το επισκευάσεις ή μπορεί να περιμένεις μήνες ολόκληρους για να έρθει ένα ρημάδι ανταλλακτικό, ενώ για ένα Hyundai να βρίσκεις ανταλλακτικά ακόμη και στο περίπτερο της γωνίας και μάλιστα να στο τοποθετήσει και ο ίδιος ο περιπτεράς.

Το τι περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο είναι πολύ προσωπική υπόθεση.

Άλλο αυτοκίνητο ήθελα στα 20, άλλο στα 30, άλλο στα 40. Άλλες ανάγκες και άλλα μυαλά κυρίως. Στα 20, το τελευταίο πράγμα που με ένοιαζε ήταν η αξιοπιστία, όταν είχα τα άλογα που ήθελα στα πόδια μου. Στα 30 και μετά την γνωριμία με άπειρα συνεργεία την εκτίμησα, αλλά την ήθελα παράλληλα με ιπποδύναμη, οπότε ξηλώθηκα. Στα 40 τα θέλεις όλα, αλλά εστιάζεις πλέον στην ασφάλεια γιατί βάζεις και τον μικρό μέσα και δεν παίζεις. Και αν μένεις και μακριά από την εργασία σου (κάνω κάθε μέρα 100+ χιλιόμετρα) χρειάζεσαι και αυτοκίνητο-χιλιομετροφάγο . Δεν είναι επόμενο πως θα επισκέπτομαι τα συνεργεία και συχνότερα;

Κάθε μια λοιπόν από τις παραπάνω περιόδους που είχε διαφορετικά ζητούμενα, έδινε δεδομένα στους πίνακες αξιοπιστίας, τα οποία μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι. Γι αυτό το λόγο δεν θεωρώ ευαγγέλια αυτές τις κατατάξεις που διαβάζω κατά καιρούς.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
Χιλιομετροφάγος συμφωνοι θα έχεις και ζημιές

αλλα δισκοπλακες στα 70.000 χλμ ;

Βαση μηχανης στα 70.000 χλμ ;

Katalyth sta 85.000 xlm;;;;;;;

τι το πηρα καινουργιο τοτε ρε μαλακες να τους πει κανεις για να πληρώνω τη τράπεζα καθε μηνα 200 ευρω και να περνάω ανα εξαμηνο και απο εσάς να σας στάζω το 500αρικο ;

αι στο διαολο κωλομπαράδες !!!!
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Πήρα τηλ δυο μηχανικούς ο ένας για την εξάτμιση του φάνηκε περιεργο κλασσικά.

Θα περάσω ξανά απο τον πρώτο να δει πάλι το οχημα και αν επιβεβαιωσουμε οτι ειναι καταλυτης θα πάω στον αλλον να τον δει/αλλάξει.

Μολις ολοκληρωθουν οι εργασιες η Αντιπροσωπεία θα λάβει μια αναφορά που θα έχω και σχετική την επικοινωνια με τα κεντρικά και θα τους λέω τη δυσαρεσκεια μου κ αν εστω μπορουν να απαντησουν αυτοί εάν ενα καινουργιο οχημα δικαιολογειται να έχει τοσες ζημιές τοσο σύντομα.

Αν τους στειλεις αγωγή θα σου πουν "πηγες σε αλλο συνεργειο εμεις δεν ειμαστε σε θέση να επωμιστούμε ευθύνες"

οτι δηλαδη ο λαδας της γειτονιάς που σου άλλαξε τα λάδια και μπορει να ειναι πολύ καλος μηχανικός έφταιξε.

Κρυβονται πισω απο αυτο. Τελοςπαντων.

Εγω μυριζομαι τη δουλεια - βάζουν μούφες υλικά πανω το παιρνεις υπερ κοστολογημένο και μετά εχεις και αναγκη τις αντιπροσωπείες να σε γαμάνε....

σερβις και 500αρικο.

Θα τα γραψω και στον ίδιο τον διευθυντη που ειχαμε μιλήσει και ηταν μέσα στα χαμογελα οταν αγορασα το αυτοκινητο να τα διαβασει να αντιληφθει οτι επειδη βγάζει λεφτα και ειναι επιχειρηματιας δεν απευθυνεται σε ηλίθιους.

Ο άλλος λέει μισθό 800 ευρώ. Καλα εντάξει.

Εχουμε πόλεμο παιδιά. .... και σε αυτο το πολεμο εγω ειμαι ανα πάσα στιγμή έτοιμος να μπουμουνίσω αναφορές / μηνύσεις / αγωγές κτλ.

Να ξέρουν οτι δεν μπορούν να μας δουλεύουν.

Μια εταιρεια τις προαλλες αναγκαστηκε να καταβάλλει χιλιάδες ευρω για μια αποζημιωση στην οποια λέγανε οτι δεν ευθυνονται αρχικά ενα καρο ψεμματα μεσω του δικηγορου τους και τελικα απο αναφορα δικιά μου που ξεκινησε εχασαν κ το δικαστηριο.

Αρκετά με ολους εκει έξω. Καθενας θα μάθει τα ορια του.

Με αγαπη και δικαιοσύνη.

Ο θείος.
Όταν στο αυτοκίνητο έχουν γίνει κάποιες εργασίες εκτός αντιπροσωπείας, οι οποίες όμως δεν σχετίζονται με τη ζημιά δεν μπορούν να σου αρνηθούν την εγγύηση. Πως ακριβώς θα συσχετίσουν την αλλαγή λαδιών με τον καταλύτη; Είναι σα να πάθει ρήγμα το μοτέρ και να σου πουν πως δε στο καλύπτουν γιατί του έβαλες δερμάτινα καθίσματα εκτός αντιπροσωπείας.

Αν έχεις πρόθεση να το πας μακριά το θέμα, βάλε ένα μηχανολόγο να σου συντάξει μια πραγματογνωμοσύνη. Αν και νομίζω πως έχουν ψιλά γράμματα για τον καταλύτη και το πιθανότερο είναι να το ρίξουν στο ακατάλληλο καύσιμο, τον συνήθη ύποπτο για να αποφεύγουν της ευθύνες τους. Κάτι σαν την "υγρασία" στα κινητά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Χιλιομετροφάγος συμφωνοι θα έχεις και ζημιές

αλλα δισκοπλακες στα 70.000 χλμ ;

Βαση μηχανης στα 70.000 χλμ ;

Katalyth sta 85.000 xlm;;;;;;;

τι το πηρα καινουργιο τοτε ρε μαλακες να τους πει κανεις για να πληρώνω τη τράπεζα καθε μηνα 200 ευρω και να περνάω ανα εξαμηνο και απο εσάς να σας στάζω το 500αρικο ;

αι στο διαολο κωλομπαράδες !!!!
Αν είχες κανένα wrc και έκανες αναβάσεις για να πας στην δουλειά σου, θα ήταν όλα φυσιολογικά. Η αίσθηση μου με βάση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πως δεν δικαιολογούνται ως φυσιολογικές φθορές σε καμία περίπτωση. Πριν τα 100.000, θα έπρεπε να αγνοείς ακόμη και την ύπαρξη αυτών των εξαρτημάτων, με εξαίρεση να το άφησες χωρίς τακάκια ας πούμε ή να το ρήμαξες στα κακοτράχαλα.
Και το δικό σου είναι και ατμοσφαιρικό κιόλας. Αν ήταν turbo, με τις πιέσεις που θα δούλευε για να βγάλει 130 άλογα με 1200 κυβικά, θα σου φύλαγε πολλές ακόμη.. εκπλήξεις..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
Όταν στο αυτοκίνητο έχουν γίνει κάποιες εργασίες εκτός αντιπροσωπείας, οι οποίες όμως δεν σχετίζονται με τη ζημιά δεν μπορούν να σου αρνηθούν την εγγύηση. Πως ακριβώς θα συσχετίσουν την αλλαγή λαδιών με τον καταλύτη; Είναι σα να πάθει ρήγμα το μοτέρ και να σου πουν πως δε στο καλύπτουν γιατί του έβαλες δερμάτινα καθίσματα εκτός αντιπροσωπείας.

Αν έχεις πρόθεση να το πας μακριά το θέμα, βάλε ένα μηχανολόγο να σου συντάξει μια πραγματογνωμοσύνη. Αν και νομίζω πως έχουν ψιλά γράμματα για τον καταλύτη και το πιθανότερο είναι να το ρίξουν στο ακατάλληλο καύσιμο, τον συνήθη ύποπτο για να αποφεύγουν της ευθύνες τους. Κάτι σαν την "υγρασία" στα κινητά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αν είχες κανένα wrc και έκανες αναβάσεις για να πας στην δουλειά σου, θα ήταν όλα φυσιολογικά. Η αίσθηση μου με βάση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πως δεν δικαιολογούνται ως φυσιολογικές φθορές σε καμία περίπτωση. Πριν τα 100.000, θα έπρεπε να αγνοείς ακόμη και την ύπαρξη αυτών των εξαρτημάτων, με εξαίρεση να το άφησες χωρίς τακάκια ας πούμε ή να το ρήμαξες στα κακοτράχαλα.
Και το δικό σου είναι και ατμοσφαιρικό κιόλας. Αν ήταν turbo, με τις πιέσεις που θα δούλευε για να βγάλει 130 άλογα με 1200 κυβικά, θα σου φύλαγε πολλές ακόμη.. εκπλήξεις..

Εννοείται οτι υπάρχει σαν επιλογή στο τραπέζι να βάλω μηχανολόγο να συντάξει μια έκθεση και να ξεκινήσουμε σιγά σιγά. Και να τους τη στείλω μαζι με μια εξώδικο δήλωση 1 σελίδας.

Δεν ειναι το θέμα μου τα λεφτά το θέμα μου ειναι η αλαζονεία όλων αυτών που ανεβαίνουν θέσεις κ ξεχνάνε την εντιμότητα να πούν ναι φταιμε. Ελάτε απο το συνεργειο μας κε Τάδε να δουμε τι μπορουμε να κάνουμε ισως κάποια έκπτωση κάτι αλλα στα παπάρια τους ειναι κολοσσοι και δουλευουν με νούμερα.

Οπότε ναι θα έβαζα και δικηγόρο για να μαζευτούν λίγο. Δεν εχω θέμα με τα δικαστικά έξοδα. Ειδικα οταν το θέμα ειναι σοβαρό.

Αυτός ειναι ο κόσμος που ζούμε δυστυχως ο ένας κοιτάζει να τη φέρει στον αλλον για να περνάει καλύτερα.

Εχουν δεί τα μάτια μας πολλά.... εταιρεία να αφήνει εναν δρόμο όπως να ναι μετά απο έργα που έκανε και οταν της λές οτι έπεσε και "σκοτώθηκε" ενας άνθρωπος να βαζει το δικηγορο της κ να γράφουν ενα καρο ανοησιες

οτι ο ανθρωπος που ΤΡΑΥΜΑΤΊΣΤΗκε φορουσε παντόφλες
οτι κακως βγηκε βράδυ
οτι ειχε βρέξει τη προηγουμενη μερά κτλ κτλ

ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ Παρει ενα τηλ ο διευθυντης με τα κοστουμια και τα κυριλέ κ να πεί ναι φταίμε συγγνωμη για όλα... προσφέρουμε αυτά.....

οσο για το αν έβρεξε τη προηγουμενη μέρα.... προσκομίστηκε δελτιο απο την ΕΜΥ.

Άλλο δικαστήριο αυτό. Έληξε επιτυχώς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,828 μηνύματα.
αλλα δισκοπλακες στα 70.000 χλμ ;

Βαση μηχανης στα 70.000 χλμ ;

Katalyth sta 85.000 xlm;;;;;;;
Δισκόπλατες και καταλύτης είναι αναλώσιμα. Κοίταξε το βιβλιαράκι σέρβις του αυτοκινήτου κάθε πόσο χρειάζονται αλλαγή. Προσωπικά φυσιολογικά μου φαίνονται σε αυτά τα χιλιόμετρα η αλλαγή τους.

Βάση μηχανής και ιμάντας εκκεντροφόρου δεν ξέρω.

Δυστχώς, οι αντιπροσωπείες της Opel έχουν χαλάσει τα τελευταία χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,772 μηνύματα.
Δισκόπλατες και καταλύτης είναι αναλώσιμα. Κοίταξε το βιβλιαράκι σέρβις του αυτοκινήτου κάθε πόσο χρειάζονται αλλαγή. Προσωπικά φυσιολογικά μου φαίνονται σε αυτά τα χιλιόμετρα η αλλαγή τους.

Βάση μηχανής και ιμάντας εκκεντροφόρου δεν ξέρω.

Δυστχώς, οι αντιπροσωπείες της Opel έχουν χαλάσει τα τελευταία χρόνια.

Δεν γράφει. Θα το ήξερα ήδη.

Έλα ρε φιλε η βάση της μηχανης ειχε γινει ''κιθάρα'' στα 70.000 χλμ. Εντάξει.

17.500 τους έδωσα το 2019 .... λίγη σοβαρότητα κ συνέπεια δεν βλάπτουν.

Ο ιμάντας εκκεντροφορου συμφωνα με την αντιπροσωπεία (Διευθυντής ο ίδιος) στα 100.000 χλμ

στα 80.000 χλμ μ ειπε ο μηχανικός.... μην κάνεις ουτε χιλιομετρο και φέρε το αυριο οπωσδηποτε να το φτιάξω. Θα σου κοπεί ο ιμαντας και θα καταστραφεί το αυτοκίνητο.

Η μηχανή έκανε εναν ήχο περίεργο σαν να έχεις μόνιμο air condition και κάτι παραπάνω.

Θέλουν ξέχεσμα το οποίο θα λάβουν μολις κάτσω κ γράψω μια αναφορά με την ησυχία μου.

Εχω γράψει γενικά πολλές αναφορές για κάποια θέματα κάποιες απο αυτές έχουν οδηγήσει υποθέσεις και σε σοβαρά δικαστήρια.

Δεν θεωρω οτι είμαι επικίνδυνος και δικομανής ή γραφικός, απλά θεωρω οτι έχω εντιμότητα και υπευθυνοτητα-δικαιοσύνη σαν άνθρωπος κ οταν αυτές τις αρετές βλέπω να τις ξεφτιλίζει ο κάθε "πετυχημένος" στο βωμό του προσωπικού του συμφέροντος και κέρδους , εκνευρίζομαι κ μετά ξεκινάω να σκέφτομαι επιλογές απάντησης.

Χωρίς πολλά πολλά. Πλέον έχω το δόγμα "βομβάρδισε πρώτα" και μετά ας κάτσουμε στο τραπέζι να μιλήσουμε. Δεν καταλαβαίνουν αλλιώς αρκετοί εκει έξω... ειναι λυπηρό.

Εγω σου ειπα άν ημουν υπευθυνος τι εξηγηση θα έκανα σε εναν ανθρωπο ο οποιος ειναι δυσαρεστημένος στεναχωρημενος και ΟΧΙ ΑΔΙΚΑ.

Οχι να μ μιλάει στο τηλ η γραμματεας της Opel και να χασκογελάει οτι "θελω να γλιτώνω τα σερβις στις αντιπροσωπειες"

τη βουτηξα καλά ομως... για ποιο λογο γελάτε της κάνω, δεν εχετε να μ δωσετε μια σοβαρη απάντηση κ γελάτε κιολας ; αυτο καταλαβατε απο αυτα που σας εγραψα οτι δεν θέλω να πληρωνω σερβις στις αντιπροωσπείες ; φταιει ο πελάτης εάν εσεις δεν μπορείτε να δικαιολγήσετε τις φθορές του λέτε αλλα ντι άλλων (αλλαγη ιμάντα στα 100.000 ενω στα 80.000 ηταν σχεδόν κομμένος) και πλέον οσοι έχουν σταμπα της ΟΠΕΛ σαν συνεργεια δεν ειναι σιγουρο πως βρισκονται στο δικτυο των συνεργατων σας και χωρις να ειναι σε θεση να το γνωριζει αυτο ο εκάστοτε πελάτης που πάει για επισκευή.

μαζευτηκε αμέσως. "Ναι εχετε δίκιο , δυστυχως δεν μπορώ να σας πώ κάτι αλλο."

Αυτα μεταξύ σας τα χασκογελάματα. ΟΧΙ σε μενα. Άιντε μπράβο κοριτσάκι μου. (το τελευταιο δεν το ειπα)

Το φχαριστηθηκα αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top