Skiyo
Διάσημο μέλος
Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,515 μηνύματα.
14-12-24
20:57
Επειδή το μετρό δε έχει οδηγό παρά μόνο χειριστή στο κέντρο έλεγχου, για να κολλήσει στη μέση του τουνελ και να δώσει την άδεια να ανοίξει τις πόρτες, σίγουρα αυτόματα θα έχει κλείσει το ρεύμα στις ράγες.Θέλω να πιστεύω ότι όταν βγήκαν άνθρωποι εκει κάποιοι στο κέντρο ελέγχου ενημερώθηκαν και έκλεισαν το ρεύμα στις ράγες, ευτυχώς δεν παραπάτησε κανείς για να το μάθουμε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
15-12-24
00:53
ειπαμε, καποια τεχνικα προβληματα μεχρι ενα σημειο, αυτο παραπαει, τι πραγματα ειναι αυτα να ακινητοποιουνται συρμοι μεσα στα τουνελ και να βγαινει ο κοσμος με τα ποδια υπογεια να περπαταει σε apocalypse φαση. Αρχιζω να σκεφτομαι πως το ολο συστημα δεν δοκιμαστηκε πληρως και σε βαθος χρονου, δεν εγινε testing διεξοδικα ως οφειλε.
Η επίσημη δήλωση της Thema στην ιστοσελίδα τους thessmetro:
Σήμερα Σάββατο 14/12/2024 και ώρα 17.59, στο Μετρό Θεσσαλονίκης, μεταξύ των σταθμών «Φλέμινγκ» και «Ευκλείδη» ακινητοποιήθηκε συρμός στην κατεύθυνση προς Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης της γραμμής. Καθώς δεν κατέστη εφικτή η επαναφορά της ηλεκτροδότησης από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, σε εφαρμογή του σχετικού για την περίπτωση πρωτοκόλλου, ο συρμός εκκενώθηκε και οι επιβάτες μετέβησαν στον πλησιέστερο σταθμό μέσω του υφιστάμενου πεζοδιαδρόμου της σήραγγας, συνοδεία του προσωπικού, με απόλυτη ασφάλεια. Στο σημείο μετέβησαν τεχνικοί της ΤΗΕΜΑ και του κατασκευαστή προκειμένου να διαπιστώσουν τα αίτια του συμβάντος και να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυσή του. Λόγω του προβλήματος που ανέκυψε, οι συρμοί που ήταν στο δίκτυο ακινητοποιήθηκαν προσωρινά για διάστημα λίγων λεπτών στους σταθμούς έως ότου τεθεί σε εφαρμογή το εναλλακτικό σενάριο κυκλοφορίας μεταξύ των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Ανάληψη». Η ηλεκτροδότηση επανήλθε στις 19.34, ο συρμός απομακρύνθηκε και πλέον έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο δίκτυο. Πρέπει να σημειωθεί ότι από το συμβάν δεν προέκυψε κανένα πρόβλημα ασφαλείας για τους επιβάτες και οι διαδικασίες οι οποίες ακολουθήθηκαν ήταν οι προβλεπόμενες από τα πρωτόκολλα τα οποία έχουν υποβληθεί σε αυστηρότατους ελέγχους και στην πιο έγκυρη πιστοποίηση. Η εταιρεία ΤΗΕΜΑ εγγυάται την ασφάλεια του συστήματος και τη μεγαλύτερη δυνατή διαθεσιμότητα του δικτύου.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33,105 μηνύματα.
15-12-24
18:02
Μπορεί εδώ μέσα να γελάμε, όμως το χθεσινό περιστατικό είναι πολύ σοβαρό. Αρχικά είναι η 3η φορά μέσα σε 10 ημέρες όπου χαλάει συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης, γεγονός που δείχνει ότι δεν είναι τυχαίο περιαστικό το χθεσινό. Μιλάμε για σοβαρό θέμα ασφαλείας το οποίο αν δεν λυθεί άμεσα θα οδηγήσει σε ακόμα χειρότερα περιστατικά στο μέλλον, περιστατικά που βάζουν σε άμεσο κίνδυνο τις ζωές των επιβατών. Είναι προφανές ότι το έργο δεν ήταν έτοιμο και απλά βιάστηκαν να το εγκαινιάσουν ώστε να ενισχυθεί η εικόνα της κυβέρνησης, εικόνα που έχει δεχθεί σοβαρά χτυπήματα τους τελευταίους μήνες. Μου θυμίζει λίγο την κατάσταση της Boeing τα τελευταία 10 χρόνια, η οποία για να προλάβει τις παραδόσεις των αεροσκαφών της τα παραδίδει χωρίς ποιοτικούς ελέγχους και με σοβαρές ελλείψεις ασφαλείας, τα αποτελέσματα δυστυχώς τα έχουμε δει όλοι.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να δοθούν εξηγήσεις για τα απανωτά περιστατικά των τελευταίων ημερών πριν είναι αργά. Επίσης, ταπεινή μου άποψη είναι να μην χρησιμοποιείτε το Μετρό για κάποιο χρονικό διάστημα, μέχρι να λυθούν τα προβλήματα.
Εντελώς απαράδεκτη η αντιμετώπιση του υπουργού.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να δοθούν εξηγήσεις για τα απανωτά περιστατικά των τελευταίων ημερών πριν είναι αργά. Επίσης, ταπεινή μου άποψη είναι να μην χρησιμοποιείτε το Μετρό για κάποιο χρονικό διάστημα, μέχρι να λυθούν τα προβλήματα.
Εντελώς απαράδεκτη η αντιμετώπιση του υπουργού.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,639 μηνύματα.
15-12-24
18:11
Είναι όντως τραγικές οι εικόνες πια. Συρμοί να χαλάνε και επιβάτες να διασχίζουν την απόσταση με τα πόδια υπογείως, μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων να έχουν βγάλει ελαττώματα... Όλα αυτά σε ένα μετρό που έχει ζωή δύο εβδομάδων.
Άλλη μια φορά να φανταστώ που οι -σε άλλες περιπτώσεις δραστήριοι και ευαίσθητοι- εισαγγελείς αυτής της χώρας θα μείνουν ήσυχοι...
Άλλη μια φορά να φανταστώ που οι -σε άλλες περιπτώσεις δραστήριοι και ευαίσθητοι- εισαγγελείς αυτής της χώρας θα μείνουν ήσυχοι...
Unboxholics
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1,550 μηνύματα.
15-12-24
18:25
Παλι ο οασθ θα μας σωσει...Τουλαχιστον οταν μενουν στο δρομο τα λεωφορεία βγαινουμε και μπαινουμε σε κανα αλλο.Επίσης, ταπεινή μου άποψη είναι να μην χρησιμοποιείτε το Μετρό για κάποιο χρονικό διάστημα, μέχρι να λυθούν τα προβλήματα.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,639 μηνύματα.
15-12-24
18:29
Εκτός από όταν ζεις στα χωριά πέριξ της Θεσσαλονίκης και όταν χαλάνε τα λεωφορεία μένεις στην ερημιά πολλές φορές και ΜΟΝΟΣ περιμένοντας ΜΙΑ ώρα για το επόμενο. It ain't funnyΠαλι ο οασθ θα μας σωσει...Τουλαχιστον οταν μενουν στο δρομο τα λεωφορεία βγαινουμε και μπαινουμε σε κανα αλλο.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
15-12-24
18:30
Τι γίνεται με αυτές τις διακοπές..
Unboxholics
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1,550 μηνύματα.
15-12-24
18:32
Εκει ναι ισχυει, δεν εχουν τοσο συχνα δρομολογια ουτε πολλες επιλογες σε γραμμεςΕκτός από όταν ζεις στα χωριά πέριξ της Θεσσαλονίκης και όταν χαλάνε τα λεωφορεία μένεις στην ερημιά πολλές φορές και ΜΟΝΟΣ περιμένοντας ΜΙΑ ώρα για το επόμενο. It ain't funny
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,639 μηνύματα.
15-12-24
18:33
επιλογές γραμμών; Τι είναι αυτό; Έχει στο ψυγείο;Εκει ναι ισχυει, δεν εχουν τοσο συχνα δρομολογια ουτε πολλες επιλογες σε γραμμες
Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,843 μηνύματα.
15-12-24
18:46
@Memetchi περιμένω ταγκ με σελφι περπατώντας μέσα στη σήραγγα!
Memetchi
Διάσημο μέλος
Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2,244 μηνύματα.
15-12-24
19:40
Σουτ μουσιτσα αμέσως έτρεξες, αλλά δεν φταίει κανείς άλλος, εγώ φταίω που είπα άσε το παιδί μη τον ταγκάρεις δυο βδομαδες μετά, αλλά τα θέλει ο οργανισμός σου@Memetchi περιμένω ταγκ με σελφι περπατώντας μέσα στη σήραγγα!
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
16-12-24
00:16
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: H THEMA A.E., επανέρχεται στο συμβάν της 14ης Δεκεμβρίου 2024, το οποίο προκάλεσε την ακινητοποίηση του συρμού 15 και την εκκένωσή του από τους επιβαίνοντες, οι οποίοι, βάσει των προβλεπόμενων από το σχετικό πρωτόκολλο και καθοδηγούμενοι από συνοδούς της Εταιρείας, με απόλυτη ασφάλεια διένυσαν, από τον πεζοδιάδρομο της σήραγγας, απόσταση 70 μέτρων έως την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ», από όπου και εξήλθαν από τη δυτική θύρα πρόσβασης της πλατφόρμας από την σήραγγα. Η ΤΗΕΜΑ Α.Ε. επισημαίνει ότι τα συστήματα ασφαλείας στο αυτόματο μετρό Θεσσαλονίκης, πληρούν τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας διεθνώς και η ακινητοποίηση συρμού, όπως και η εκκένωση σε περίπτωση συμβάντος, εξυπηρετούν κατά απόλυτο τρόπο την ασφάλεια των επιβατών, η oποία αποτελεί το πρώτο, κύριο και αδιαπραγμάτευτο μέλημα της εταιρείας - λειτουργού, όπως επίσης της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας κατασκευής του έργου, ΑΙΑSA. Στο συμβάν οι εφεδρείες ασφαλείας του συστήματος λειτούργησαν με απόλυτη επιτυχία και ακολούθως, η διαδικασία για την ασφαλή απομάκρυνση των επιβατών τηρήθηκε ως προβλεπόταν. Επιτεύχθηκε έτσι ο στόχος διατήρησης του υψηλού επιπέδου ασφαλείας του Μετρό για την επιβατική λειτουργία. Το πρόβλημα εκδηλώθηκε στις 17:59 της 14/12/2024 όταν οι τροφοδότες διακόπτες των υποσταθμών ισχύος έλξης στους σταθμούς «Ανάληψη» και «Ευκλείδη», άνοιξαν λόγω στιγμιαίας ανίχνευσης υψηλής έντασης ρεύματος με αποτέλεσμα να διακοπεί η ηλεκτροδότηση της τρίτης γραμμής στο εν λόγω τμήμα. Ο χειριστής του Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας προσπάθησε να κλείσει τους τροφοδότες χωρίς επιτυχία, με αποτέλεσμα, μετά τη δεύτερη ανεπιτυχή προσπάθεια οι τροφοδότες να κλειδώσουν, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό του συστήματος. Επειδή δεν έκλεισαν οι τροφοδότες διακόπτες, ο συρμός 15 σταμάτησε στην τροχιά 2, μετά την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ». Στις 18:10, το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας αποφάσισε να ξεκινήσει την εκκένωση του συρμού 15 στη σήραγγα προς τον σταθμό «Φλέμινγκ», ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία για εκκένωση συρμών. Η ισχύς έλξης είχε ήδη αποσυνδεθεί στην τροχιά 2 λόγω του συμβάντος. Ο συνοδός συρμού βοήθησε όλους τους επιβάτες να αποβιβαστούν στον πεζοδιάδρομο οργανωμένα και συντεταγμένα δίνοντας τους τις απαραίτητες οδηγίες και, αφού επιβεβαίωσε ότι όλοι είχαν εγκαταλείψει το συρμό, έκλεισε την πόρτα και τους ακολούθησε μέχρι τον σταθμό, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν είχε μείνει στη σήραγγα και ότι η εκκένωση ολοκληρώθηκε ορθά. Στη συνέχεια, ο συνοδός επέστρεψε στο συρμό για να τον απενεργοποιήσει. Στις 18:20 εφαρμόστηκε εναλλακτική υπηρεσία με κυκλική διαδρομή από 5 συρμούς μεταξύ των σταθμών «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και «Πανεπιστήμιο» και από δύο επικουρικούς συρμούς, σε συγκεκριμένα δρομολόγια στην τροχιά 1, ένα μεταξύ των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Ανάληψη» και, ένα μεταξύ των σταθμών «Ανάληψη» και «Νέα Ελβετία». Στις 18:30 τεχνικοί της ΤΗΕΜΑ και της εταιρίας κατασκευής του έργου AIASA έλεγξαν τις ενδείξεις στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό και απενεργοποίησαν τη συσκευή προστασίας βραχυκυκλώματος, στο συρμό 15. Στις 19:34 η τρίτη γραμμή τροφοδοσίας ηλεκτροδοτήθηκε επιτυχώς και ο συρμός 15 μετακινήθηκε στο αμαξοστάσιο για περαιτέρω διερεύνηση. Μετά τον έλεγχο των υποσταθμών τροφοδότησης, δύο συρμοί κινήθηκαν δοκιμαστικά στην τροχιά 2 χωρίς επιβάτες για να ελεγχθεί η λειτουργία των τροφοδοτών διακοπτών υπό φορτίο. Στις 20:45 επανήλθε η κανονική λειτουργία. Η ΤΗΕΜΑ, δηλώνει ότι θα διεξαχθεί περαιτέρω διεξοδική έρευνα στο συρμό 15 και στους τροφοδότες των υποσταθμών, στους σταθμούς «Ανάληψη» και «Ευκλείδης», για να εντοπιστεί η κατ΄ αρχήν αιτία πρόκλησης του συμβάντος. Ο συρμός 15 θα παραμείνει εκτός υπηρεσίας μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας. Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά το κοινό για την κατανόηση και τη συνεργασία του. Η ασφάλεια και η αξιοπιστία αποτελούν αδιαπραγμάτευτες προτεραιότητες για την ΤΗΕΜΑ Α.Ε., η οποία δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια του επιβάτη.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 5,803 μηνύματα.
16-12-24
00:26
Σημερινό περιστατικό. Φτάνω το απόγευμα στο σταθμό που θέλω και δεν άνοιγε η πόρτα για έξοδο από το συρμό. Σαν πολλά δε μαζεύονται τα περιστατικά στις λίγες μέρες λειτουργίας ;
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
16-12-24
00:28
Αυτο σημαινει το εξης:
Το περιστατικο προκλήθηκε από την (σωστή) ενεργοποίηση των τροφοδοτών διακοπτών στους υποσταθμούς ισχύος Ανάληψη και Ευκλείδης, λόγω ανίχνευσης υψηλής έντασης ρεύματος, πιθανώς εξαιτίας βραχυκυκλώματος ή υπερφόρτωσης. Οι διακόπτες αυτοί, που προστατεύουν τη γραμμή από σφάλματα λειτουργίας, αποσύνδεσαν αυτόματα την παροχή ρεύματος στην τρίτη γραμμή, η οποία τροφοδοτεί τους συρμούς με συνεχές ρεύμα για την κίνησή τους. Παρά τις προσπάθειες επαναφοράς από τους χειριστές, οι διακόπτες κλείδωσαν αυτόματα για λόγους ασφαλείας (μέχρι να αποκατασταθεί η αιτία πρόκλησης της βλάβης στη γραμμή), με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του συρμού. Η γραμμή επανατροφοδοτήθηκε μόνο αφού αποκαταστάθηκε η λειτουργία του υποσυστήματος προστασίας.
Αν υπήρχε βραχυκύκλωμα στη γραμμή, ακόμα και η χρήση εφεδρικής γεννήτριας (Η/Ζ) δεν θα ήταν ασφαλής, καθώς το σύστημα προστασίας θα διέκοπτε ξανά την τροφοδοσία. Το γεγονός ότι το πρόβλημα περιορίστηκε σε συγκεκριμένο τμήμα δείχνει τον τμηματικό χαρακτήρα της γραμμής, η οποία ενισχύει την ασφάλεια. Το σύστημα ασφαλείας λειτούργησε όπως προβλέπεται, προστατεύοντας τόσο τους επιβάτες όσο και τον εξοπλισμό, αν και το περιστατικό υποδεικνύει την ανάγκη για ταχύτερους μηχανισμούς διάγνωσης και αποκατάστασης για τη μείωση των καθυστερήσεων στην κυκλοφορία.
Με άλλα λόγια δεν ήταν ζήτημα του ότι "κόπηκε το ρεύμα" χωρίς λόγο και να "βάλουμε γεννήτρια", αλλά ήταν θέμα του ότι "το σύστημα ασφαλείας της γραμμής διέκοψε αυτόματα το ρεύμα επειδή εντόπισε βλάβη". Οπότε μετά από όλα αυτά, και δεδομένου της διαφάνειας που υπάρχει στο τι έγινε, φαίνεται πως ό,τι έγινε ήταν η μόνη λύση εκείνη τη στιγμή, παρόλο που δε μας αρέσει ό,τι έγινε, παρόλο που ναι θα μπορούσε να ήταν καλύτερα και να είχαν προνοήσει εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο το γεγονός ότι υπήρξε αστοχία στο τμήμα εκείνο της γραμμής, δείχνει πως δεν θα μπορούσε να τροφοδοτηθεί με κανέναν άλλο τρόπο μέχρι να μπει τεχνικός μέσα, να βρει τι φταίει και τι προκαλεί το σύστημα να διακόπτει την τροφοδότηση, και να το αποκαταστήσει. Μέχρι τότε ούτε γεννήτρια μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, ούτε να στείλουν ένα άλλο βαγόνι να ρυμουλκήσει το παλιό, καθώς αν το σφάλμα ήταν πάνω στο τμήμα της γραμμής, όταν θα έμπαινε ο νέος συρμός στο τμήμα αυτό της ελαττωματικής γραμμής θα έμπαινε σε ρίσκο πχ να ακινητοποιηθεί και αυτό ή και να προκληθεί περαιτέρω φθορά στη γραμμή. Εκείνη τη στιγμή δεν γνώριζαν αν το πρόβλημα είναι πάνω στη γραμμή ή στον συγκεκριμένο συρμό οπότε δεν μπορούσαν να ρισκάρουν να επιδεινωθει η ζημιά στέλνοντας νέο συρμό να ρυμουλκήσει, αν το πρόβλημα ήταν τελικά της γραμμής. Και προφανώς ούτε γεννήτρια μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καθώς το σύστημα ασφαλείας ήταν αυτό που διέκοψε αυτόματα την τροφοδότηση της γραμμής στο τμήμα εκεινο λογω της βλάβης που εντοπισε.
Το περιστατικο προκλήθηκε από την (σωστή) ενεργοποίηση των τροφοδοτών διακοπτών στους υποσταθμούς ισχύος Ανάληψη και Ευκλείδης, λόγω ανίχνευσης υψηλής έντασης ρεύματος, πιθανώς εξαιτίας βραχυκυκλώματος ή υπερφόρτωσης. Οι διακόπτες αυτοί, που προστατεύουν τη γραμμή από σφάλματα λειτουργίας, αποσύνδεσαν αυτόματα την παροχή ρεύματος στην τρίτη γραμμή, η οποία τροφοδοτεί τους συρμούς με συνεχές ρεύμα για την κίνησή τους. Παρά τις προσπάθειες επαναφοράς από τους χειριστές, οι διακόπτες κλείδωσαν αυτόματα για λόγους ασφαλείας (μέχρι να αποκατασταθεί η αιτία πρόκλησης της βλάβης στη γραμμή), με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του συρμού. Η γραμμή επανατροφοδοτήθηκε μόνο αφού αποκαταστάθηκε η λειτουργία του υποσυστήματος προστασίας.
Αν υπήρχε βραχυκύκλωμα στη γραμμή, ακόμα και η χρήση εφεδρικής γεννήτριας (Η/Ζ) δεν θα ήταν ασφαλής, καθώς το σύστημα προστασίας θα διέκοπτε ξανά την τροφοδοσία. Το γεγονός ότι το πρόβλημα περιορίστηκε σε συγκεκριμένο τμήμα δείχνει τον τμηματικό χαρακτήρα της γραμμής, η οποία ενισχύει την ασφάλεια. Το σύστημα ασφαλείας λειτούργησε όπως προβλέπεται, προστατεύοντας τόσο τους επιβάτες όσο και τον εξοπλισμό, αν και το περιστατικό υποδεικνύει την ανάγκη για ταχύτερους μηχανισμούς διάγνωσης και αποκατάστασης για τη μείωση των καθυστερήσεων στην κυκλοφορία.
Με άλλα λόγια δεν ήταν ζήτημα του ότι "κόπηκε το ρεύμα" χωρίς λόγο και να "βάλουμε γεννήτρια", αλλά ήταν θέμα του ότι "το σύστημα ασφαλείας της γραμμής διέκοψε αυτόματα το ρεύμα επειδή εντόπισε βλάβη". Οπότε μετά από όλα αυτά, και δεδομένου της διαφάνειας που υπάρχει στο τι έγινε, φαίνεται πως ό,τι έγινε ήταν η μόνη λύση εκείνη τη στιγμή, παρόλο που δε μας αρέσει ό,τι έγινε, παρόλο που ναι θα μπορούσε να ήταν καλύτερα και να είχαν προνοήσει εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο το γεγονός ότι υπήρξε αστοχία στο τμήμα εκείνο της γραμμής, δείχνει πως δεν θα μπορούσε να τροφοδοτηθεί με κανέναν άλλο τρόπο μέχρι να μπει τεχνικός μέσα, να βρει τι φταίει και τι προκαλεί το σύστημα να διακόπτει την τροφοδότηση, και να το αποκαταστήσει. Μέχρι τότε ούτε γεννήτρια μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, ούτε να στείλουν ένα άλλο βαγόνι να ρυμουλκήσει το παλιό, καθώς αν το σφάλμα ήταν πάνω στο τμήμα της γραμμής, όταν θα έμπαινε ο νέος συρμός στο τμήμα αυτό της ελαττωματικής γραμμής θα έμπαινε σε ρίσκο πχ να ακινητοποιηθεί και αυτό ή και να προκληθεί περαιτέρω φθορά στη γραμμή. Εκείνη τη στιγμή δεν γνώριζαν αν το πρόβλημα είναι πάνω στη γραμμή ή στον συγκεκριμένο συρμό οπότε δεν μπορούσαν να ρισκάρουν να επιδεινωθει η ζημιά στέλνοντας νέο συρμό να ρυμουλκήσει, αν το πρόβλημα ήταν τελικά της γραμμής. Και προφανώς ούτε γεννήτρια μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καθώς το σύστημα ασφαλείας ήταν αυτό που διέκοψε αυτόματα την τροφοδότηση της γραμμής στο τμήμα εκεινο λογω της βλάβης που εντοπισε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
16-12-24
05:36
Το γιατί εξαρχής υπήρξε η βλάβη αυτή δεν μπορώ να το γνωρίζω, ούτε αν η βλάβη ήταν της γραμμής ή του συγκεκριμένου συρμού (ή αν ήταν του συρμού και προκάλεσε δευτερογενώς δεύτερη βλάβη στη γραμμή στην πορεία). Αυτό μόνον οι τεχνικοί θα το μάθουν. Για να πέσουν οι τροφοδότες διακόπτες ασφαλείας μόνιμα σημαίνει ότι ανιχνεύτηκε υπερβολικό ρεύμα είτε από βραχυκύκλωμα είτε από υπερφόρτωση. Από τη στιγμή που υπήρξε βλάβη, η μόνη καλή λύση που μπορώ να σκεφτώ για να αποφευχθεί η εκκένωση του κόσμου με τα πόδια στις σήραγγες, θα ήταν να στείλουν ειδικό βαγόνι ή εξειδικευμένο όχημα για ρυμούλκηση, το οποίο όμως δεν θα κινούταν με ηλεκτρικό τρόπο αλλά με μηχανή εσωτερικής καύσης (ή αν κινούταν με ηλεκτρικό τρόπο θα είχε δική του ανεξάρτητη τροφοδοσία εκτός third rail). Αυτό μετά θέτει τρία θέματα (με προϋπόθεση το πλήρες κλείσιμο τροφοδότησης σε όλη τη γραμμή από το κεντρο ελεγχου) : 1) υπάρχουν οι υποδομές για κάτι τέτοιο εξαρχής; το όχημα θα είχε την απαραίτητη ισχύ για ρυμούλκηση ενός τέτοιου μεγάλου φορτίου και για το απαιτούμενο χρονικό διάστημα (είτε μέχρι την κοντινότερη στάση είτε μέχρι τον τερματικό σταθμό); σχεδιάστηκε κάτι τέτοιο στο πρωτόκολλο emergency; 2) τα καυσαέρια πού θα πήγαιναν δεδομένου ότι είναι κλειστή σήραγγα; έχει επαρκή σημεία εξαερισμού; 3) υπήρχε ενδεχόμενο το όχημα ρυμούλκησης αυτό να μπορούσε να προκαλέσει επιπρόσθετη ζημιά στη γραμμή (αν ήταν θέμα γραμμής τελικά);
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,296 μηνύματα.
17-12-24
17:15
Μετρό Θεσσαλονίκης: Πολίτης άνοιξε... σαμπάνια μέσα στο βαγόνι και απόλαυσε τη διαδρομή (video)
Να απολαύσει με τον δικό του ιδιαίτερο και ξεχωριστό τρόπο την διαδρομή του Μετρό Θεσσαλονίκης, αποφάσισε ένας επιβάτης. Συγκεκριμένα σε βίντεο που αναρτήθηκε στο TikTok, φαίνεται ένας άνδρας να κάθεται στις μπροστινές θέσεις του βαγονιού και να ανοίγει σαμπάνια με θέα το... απέραντο τούνελ. Ό
www.thestival.gr
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,295 μηνύματα.
17-12-24
18:08
Παιδιά, αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Λίγο να παραπατήσεις, θα βρεθείς στις ράγεςThe most advanced subway system in Europe.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,389 μηνύματα.
17-12-24
19:04
προφανως δεν διαρρεονταν απο ρευμαΠαιδιά, αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Λίγο να παραπατήσεις, θα βρεθείς στις ράγες
εκτος αν εννοεις για το υψος
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 171 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Unboxholics
- chester20080
- Paragontas7000
- bibliofagos
- Friday_k
- back2967
- giorgos5002
- Athens2002
- A350
- American Economist
- fmarulezkd
- charmander
- taketrance
- Scandal
- AggelikiGr
- giannhs2001
- Memetchi
- thenutritionist
- fourkaki
- johnsala
- Ωρορα
- Kate1914
- rafaela11
- Sosstoss
- GeorgePap2003
- vasilis123321
- touvlo
- Reader
- Entropy24
- J.Cameron
- aggelosst9
- Jim175
- alexis.patrinos
- Libertus
- Jack of Spades
- camil
- userguest
- msk
- P.Dam.
- fockos
- Ryuzaki
- Totreno
- teoaenaos
- Joji
- phleidhs
- Μήτσος10
- tsiobieman
- Nala
- Debugging_Demon
- Wonderkid
- Drglitterstar
- Hased Babis
- NeosUser2023
- Hecticism
- MrT
- Αντικειμενικός
- User2350
- jj!
- donut_daddy
- jellojina
- Wilsongeo
- Fernando_A
- Esperos1
- hirasawayui
- ana.roi
- marww
- Alessandra Eliza
- KTr!
- ilias_21
- Maynard
- Shadowban
- aggorf
- Δροσουλίτης
- Meow
- synthnightingale
- bigthor
- AK-92
- Ilma
- Εχέμυθη
- tslef8
- alexd99
- ggl
- ougka pougka
- parrot/παπαγάλος
- i11i1i1i1ii1i1i
- Mt73
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.