Aγορά Αυτοκινήτου

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Γενικα σε αυτη τη δυναμη, ακομα και 10 αλογα φαινονται, σε οποιοδηποτε αυτοκινητο. Με 75 αλογα και χωρις φορτιο θα θες μινιμουμ 3,500-4,000rpm για να πας με μια ικανοποιητικη ταχυτητα για αυτοκινητοδρομο. Παρε τη φιλη σου και τις βαλιτσες της να πατε εκδρομη, θα βογκαει σα γαϊδουρι στον ανηφορο. Αν το φτανεις στα λεφτα, βρες εκδοση με 95-100hp.

Ψαξε σε φορα του εξωτερικου, ειδικα βρετανικα, να διαβασεις για προβληματα. Νομιζω καποιες γενιες i20 και i30 ειχαν σοβαρο θεμα με το τιμονι και εχανε ξαφνικα την υποβοηθηση.

Καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες προφανως να υπολογιζεις παραπανω απο οσο λεει ο κατασκευαστης. Αν πχ λεει 6.5 εντος πολης, στην κινηση και με λιγο A/C στην πραγματικοτητα θα εισαι στο 7.5-8
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Γενικα σε αυτη τη δυναμη, ακομα και 10 αλογα φαινονται, σε οποιοδηποτε αυτοκινητο. Με 75 αλογα και χωρις φορτιο θα θες μινιμουμ 3,500-4,000rpm για να πας με μια ικανοποιητικη ταχυτητα για αυτοκινητοδρομο. Παρε τη φιλη σου και τις βαλιτσες της να πατε εκδρομη, θα βογκαει σα γαϊδουρι στον ανηφορο. Αν το φτανεις στα λεφτα, βρες εκδοση με 95-100hp.

Ψαξε σε φορα του εξωτερικου, ειδικα βρετανικα, να διαβασεις για προβληματα. Νομιζω καποιες γενιες i20 και i30 ειχαν σοβαρο θεμα με το τιμονι και εχανε ξαφνικα την υποβοηθηση.

Καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες προφανως να υπολογιζεις παραπανω απο οσο λεει ο κατασκευαστης. Αν πχ λεει 6.5 εντος πολης, στην κινηση και με λιγο A/C στην πραγματικοτητα θα εισαι στο 7.5-8


Κανα χιλιαρικο παραπανω ειναι με 95-100 ίππους οποτε ειναι εφικτο. Εχω ρωτησει γνωμες και σε αντιθεση με το POLO της Volkswagen ειναι πολυ πιο αξιοπιστα και φθηνα στα ανταλλακτικά το κυριοτερο. Κατα τα αλλα η εγγυηση των 5 ετων με απεριοριστα χιλιομετρα με καλυπτει οτι προβλημα και αν βγαλει, πριν ππροχωρησουμε θα πάρω τους ορους του συμβολαιου και θα τους μελετησω. Θα δω αν υπάρχουν κάποια κενα και τι σημαινει εγγυηση οπως οριζεται μεσα στο συμβολαιο.



Σημερα θα πάω να μιλησω να δουμε και ποσο παραπανω βγαινει με τις δοσεις γιατι ξεκινάει απο 12-13 χιλιαρικα αλλα δεν θα ειναι τοσο θα βγει συνολικα στο τελος 15-16 αναλογα τους τοκους και ποσο καθυστερεις να το ξεχρεώσεις. Εχω πιστωτική και ξέρω. Οι πιστωτικες ειναι οι χειροτερες μορφές δανεισμου. Οσο δεν τις ξεχρεώνεις τοσο σε τρωνε στο τοκο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Κανα χιλιαρικο παραπανω ειναι με 95-100 ίππους οποτε ειναι εφικτο. Εχω ρωτησει γνωμες και σε αντιθεση με το POLO της Volkswagen ειναι πολυ πιο αξιοπιστα και φθηνα στα ανταλλακτικά το κυριοτερο. Κατα τα αλλα η εγγυηση των 5 ετων με απεριοριστα χιλιομετρα με καλυπτει οτι προβλημα και αν βγαλει, πριν ππροχωρησουμε θα πάρω τους ορους του συμβολαιου και θα τους μελετησω. Θα δω αν υπάρχουν κάποια κενα και τι σημαινει εγγυηση οπως οριζεται μεσα στο συμβολαιο.



Σημερα θα πάω να μιλησω να δουμε και ποσο παραπανω βγαινει με τις δοσεις γιατι ξεκινάει απο 12-13 χιλιαρικα αλλα δεν θα ειναι τοσο θα βγει συνολικα στο τελος 15-16 αναλογα τους τοκους και ποσο καθυστερεις να το ξεχρεώσεις. Εχω πιστωτική και ξέρω. Οι πιστωτικες ειναι οι χειροτερες μορφές δανεισμου. Οσο δεν τις ξεχρεώνεις τοσο σε τρωνε στο τοκο.


Δυο πραγματα:

1. Μια σοβαρη ζημια, οπως το να εχει προβλημα το τιμονι εν κινησει, ειναι επικινδυνη. Δεν ειναι θεμα μονο αν θα στη φτιαξει η αντιπροσωπεια.
2. Η δωρεαν εγγυηση σε αξιοπιστα οχηματα, οπως γενικα ειναι τα Κορεατικα, ειναι κυριως τυρακι για να πηγαινεις στην αντιπροσωπεια για σερβις. Για οσο ισχυει η εγγυηση, δε μπορει να του βαλει χερι αλλος μαστορας.

Τα επιτοκια στα δανεια των αυτοκινητων στην Ελλαδα ειναι εξωφρενικα. Οι Γερμανοι παιρνουν δανεια με 1.99% κι εμεις με διψηφια.

Σε μεταχειρισμενο δε κοιτας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

konstantinantia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η konstantinantia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Προσανατολιζομαι στην Hyundai και συγκεκριμένα στο νέο i20.

βλεπω ξεκιναει απο 11.300 αλλα ειναι με 75 ίππους.

3-4 βασικές ερωτησεις με ενδιαφέρουν. Μπορω να δώσω μέχρι 4.000 ευρώ προκαταβολή. Μετά να βάλω δοσεις. Και σε 3-4 χρονια να δώσω αλλα 3-4 χιλιάρικα να το ξεχρεώσω τελειως να γλιτώσω τους τοκους. Ετσι το σκέφτομαι.


Δεν θέλω να σου ρίξω το ηθικό, αλλά νομίζω είναι αρκετά καλό το σενάριο για να'ναι αληθινό! Σκέψου ότι η τιμή που σου δίνει, είναι η χαμηλότερη για να μπορείς να έχεις κάτι που απλά κινείται, στην φθηνότερη έκδοση, με πολλές βασικές ελλείψεις. Στην πορεία θα δεις ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις πάνω διάφορα εξαρτήματα (δεν μιλάω για βελτιώσεις στην εμφάνιση) και να ανεβάσεις ίσως και τους ίππους, συν κάτι μικροπράγματα (στο μάτι, στην τσέπη είναι μεγάλα:P) όπως χρώμα που το πληρώνεις έξτρα (άμα θες και μεταλλικό βάλε τουλάχιστον ένα 400 πάνω), ζάντες αλουμινίου κλπ κλπ. Άμα βάλεις και τους τόκους, που είναι σκέτη κλεψιά, εκτελωνισμούς, πινακίδες, διαδικαστικά κλπ..για να το'χεις με το κλειδί στο χέρι, υπολόγισε κοντά στο 40%+ πάνω ακόμα και για την φθηνότερη έκδοση.
Το καλύτερο είναι να κάνεις ένα test drive, τουλάχιστον να ξέρεις τί παίρνεις και να πας με ψυχολογία ότι δεν θα είναι αυτό που έχουν στην αντιπροσωπεία, που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι εκδόσεις πολύ ακριβότερες για να χτυπάνε καλά στο μάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
75 ιππους είναι λίγο ακόμα και για τη πόλη. Μην βλέπετε την τελική αλλά την επιτάγχυνση και το διάγραμμα ροπής - στροφών. Δεν αποδίδουν οι κινητήρες τη μέγιστη ροπή σε όλες τις στροφές.

Για μένα αυτοκίνητο κάτω απο 90 ιππους. Πάρε μεταχειρισμένο καλύτερα. Διαφορετικά θα το πιεζεις και θα κανει προβλήματα. Αυτα με την εγγύηση μην τα πιστεύεις. Ότι πρόβλημα και να βγάλει θα πουν ότι είναι σφάλμα κακης χρήσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
75 ιππους είναι λίγο ακόμα και για τη πόλη. Μην βλέπετε την τελική αλλά την επιτάγχυνση και το διάγραμμα ροπής - στροφών. Δεν αποδίδουν οι κινητήρες τη μέγιστη ροπή σε όλες τις στροφές.

Για μένα αυτοκίνητο κάτω απο 90 ιππους. Πάρε μεταχειρισμένο καλύτερα. Διαφορετικά θα το πιεζεις και θα κανει προβλήματα. Αυτα με την εγγύηση μην τα πιστεύεις. Ότι πρόβλημα και να βγάλει θα πουν ότι είναι σφάλμα κακης χρήσης.

Αν γενικα κινειται καποιος σε "αξιοπιστες" μαρκες, δεν αξιζει η εργοστασιακη εγγυηση τοσο πολυ. Γιατι οπως εγραψα πανω, θα του το φτιαξουν αλλα τα χρηματα θα τα εχει δωσει και με το παραπανω καθως θα αναγκαζεται να το πηγαινει στην αντιπροσωπεια καθε χρονο για σερβις. Κι οι αντιπροσωπειες χρεωνουν οσα τους λειπουν, βλεπεις τιμες σε ανταλλακτικα, που ολα κυκλοφορουν στο εμποριο, και σου πεφτουν τα μαλλια. Γιατι γνησια ανταλλακτικα δεν υπαρχουν, δε καθεται η Hyundai και η καθε Hyundai να φτιαξει πχ δισκοπλακες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Πριν λιγο γυρισα .... ολη τη μέρα ήμουν εξω. Θυμηθηκα τα καλά της άδειας στην Αθήνα.... :(

Ειχα πάρει ρεπο σημερα και το εκμεταλευτηκα ξεκινησα απο την ΔΕΗ που ανακαλυψα οτι χρωστουσα ενα 100αρι επειδη ηρθε ο εκκαθαριστικος στο παλιο το σπιτι και νομισα αρχικά οτι θα μου γυρισουν τα λεφτά που ειχαν μπει καταλαθος στον παλιο κωδικο λογαριασμου (οταν αλλαζεις σπιτι αλλαζεις και λογαριασμο) αυτο ομολογω δεν το ήξερα σαν ιδιοκτητης στην Αθήνα. Τεσπα ξεχρεώσαμε (για την ώρα) γιατι με περιμενει αλλο ενα 250αρι (130 εγγυηση για το νέο σπιτι + 120 ο λογαριασμος ο νεος) :loltooth: ειπα στον υπάλληλο εκει οτι μια χαρα με εξυπηρετει αλλα δουλευουμε για να πληρώνουμε τις ΔΕΚΟ.

Στο θέμα μας .... η αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου απορριπτεται. Για ευνοητους λογους. Βαριεμαι να μπαινω στη διαδικασια να ψάχνω το αμαξι του καθενος και τι έχει κανει. Σε μια τέτοια περιπτωση πρέπει να ξέρεις τι αλλαζει σε ποσα χιλιομετρα και να ζητησεις το βιβλιο εργασιων του αυτοκινητου.

Το έχω απλα σε καλη κατασταση σαν ατακα μπορει να ειναι εντάξει αλλα πρέπει να αποδειχθει κιολας. Γιατι αμα ξεκινησεις απο τα λάστιχα και τους ιμάντες εκκεντροφορου πάς ηδη στο 500αρικο. Τεσπα βαριεμαι να μπώ σε τέτοια διαδικασια. Ειναι μια λύση που απορριφθηκε εξαρχής.

Επισης ειμαι έτοιμος να απορριψω και το i20 ο λογος ειναι οτι μου έβγαλαν πολλά έξτρα (πηγαινε κάπου 15.000 ευρώ) και οχι 12.700 οπως αρχικά υπολογιζα. 15000 ευρω σημαινει 19000 περιπου με τους τοκους εκτος και αν το ξεχρεώσω πιο νωρις οποτε θα γλιτώσουμε περιπου 2000 ευρώ τοκους και πάλι 17000 ευρω ειναι πολλά για αυτο το αμαξι. Το ειδα και μέσα ... δεν με εντυπωσιασε. Προχειροτητα στην σχεδιαση.

Επισης 300 ευρώ έξοδα φακελου. Εφάπαξ στον 1ο μήνα + 170 η δοση 470 ευρώ. Σε ένα αλλο αμαξι τα εξοδα φακέλου μου τα βάζει μέσα ολα μαζί.

Μπήκα στη SUZUKI αργοτερα οπου ειδα καλυτερες προσφορες πχ στο Baleno. Μου εβγαινε κάπου 1200-1500 ευρω πιο κάτω απο το i20.

Ο DathDefender ειχε δικιο με 75 ίππους το αμαξι θα ανεβάζει ευκολα 4.000 στροφές κάτι που ζοριζει τον κινητηρα. Οποτε απορριφθηκε εξαρχής αυτη η προσφορα και ειπα στον αντιπροσωπο να μου δωσει απευθειας μια προσφορα για ενα i20 1000 κυβικα και 100 ίππους. Που ειναι και η προσφορα που ανέφερα. 14750 με 3.000 προκαταβολη σε 84 δοσεις βγάζει 3900 παραπανω τόκους εκτος και αν κάποια στιγμη δώσεις συνολικα ενα ποσο και το ξεχρεώσεις γλιτώνοντας 2.000 ευρώ περιπου. Που έτσι θα γινει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Kαι μια και ανεφερε ο Dath το θεμα με τα ανταλλακτικά έχουν γινει σοου σε συνεργεια με τα ανταλλακτικά :loltooth: :loltooth: πάω σε εναν πολλά βαρυ και εμπειρο χρονια στη δουλεια .... δισκο πλατο στο παλιο το αμάξι. Θέλω λεει 300 ευρώ. Θέλεις 300 ευρώ μάλιστα. Παιρνω τη προσφορά και φευγω. Επανέρχομαι ομως .... και του λέω εχω βρει τα ανταλλακτικά ποσα θέλεις για την εργασια μου λεει 80 ευρώ. Και αλλα 70 τα ανταλλακτικά 150. Που ειναι τα αλλα 150 που ζητουσες φιλε μου;

Tα ξέρουν ομως μωρε απλά ψάχνουν τα κοροϊδα που δεν παιρνουν χαμπάρι. Θα πάει να με κοροϊδεψει τωρα εμένα ο άλλος επειδη ειναι "παλιος". Ατυχησε γιατι έπεσε σε τύπο που τα ψάχνει.

Μου λεγανε σημερα για τους πλοηγους και τα bluetooth και τα google maps :loltooth: άς τα αφησουμε αυτα ... υπάρχουν πιο βασικά πράγματα. Στο google maps μπαινω και απο το σπιτι μου εκτυπώνω τη διαδρομη αμα θέλω και την παιρνω μαζί. Δεν ειναι το πρώτο πράγμα που με ενδιαφέρει στο αυτοκινητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Θεωρώ λάθος να κάνεις παζάρια σε μηχανικούς αυτοκινήτου (όπως και με ιατρούς). Η τιμή που σου είπε (300 ευρώ) τη θεωρώ φυσιολογική. Πάνω κάτω οι περισσότεροι τόσο πέρνουν. Οι σοβαροί μηχανικοί το παζάρι δεν θα το δεχθούν και όσοι δεχθούν να σου κάνουν τη δουλειά είναι χαμηλής ποιότητας μηχανικοί. Ο μηχανικός δεν είναι έμπορος, αν θέλει να στα πάρει θα στα πάρει χωρίς να καταλάβεις τπτ όπως ακριβώς κάνουν οι ιατροί. Δεν είναι τυχαίο πως αρκετοί προτιμούν να δίνουν 800αρικα στις αντιπροσωπείες από το να πάνε σε ενα μηχανικό της γειτονιάς.

Εγώ το μηχανικό μου τον ακολουθώ τυφλά εδώ και χρόνια και δεν του ζητώ απόδειξη κι όλας και το εκτιμά. Ξέρω ότι δεν είναι ο φθηνότερος αλλά ειναι άνθρωπος εμπιστοσύνης. Δηλαδή αν θελήσω να αλλάξω αμάξι του έχω εμπιστοσύνη για να μου πει αν το μελλοντικό μου αυτοκινητο που θα του φέρω για έλεγχο είναι καλό. Με 15000 βρίσκεις bmw s1, audi a3 κ.λπ μεταχειρισμένα πολύ καλυτερα ποιοτικά από αυτοκινητάκια των 75 ίππων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Θεωρώ λάθος να κάνεις παζάρια σε μηχανικούς αυτοκινήτου (όπως και με ιατρούς). Η τιμή που σου είπε (300 ευρώ) τη θεωρώ φυσιολογική. Πάνω κάτω οι περισσότεροι τόσο πέρνουν. Οι σοβαροί μηχανικοί το παζάρι δεν θα το δεχθούν και όσοι δεχθούν να σου κάνουν τη δουλειά είναι χαμηλής ποιότητας μηχανικοί. Ο μηχανικός δεν είναι έμπορος, αν θέλει να στα πάρει θα στα πάρει χωρίς να καταλάβεις τπτ όπως ακριβώς κάνουν οι ιατροί. Δεν είναι τυχαίο πως αρκετοί προτιμούν να δίνουν 800αρικα στις αντιπροσωπείες από το να πάνε σε ενα μηχανικό της γειτονιάς.

Εγώ το μηχανικό μου τον ακολουθώ τυφλά εδώ και χρόνια και δεν του ζητώ απόδειξη κι όλας και το εκτιμά. Ξέρω ότι δεν είναι ο φθηνότερος αλλά ειναι άνθρωπος εμπιστοσύνης. Δηλαδή αν θελήσω να αλλάξω αμάξι του έχω εμπιστοσύνη για να μου πει αν το μελλοντικό μου αυτοκινητο που θα του φέρω για έλεγχο είναι καλό. Με 15000 βρίσκεις bmw s1, audi a3 κ.λπ μεταχειρισμένα πολύ καλυτερα ποιοτικά από αυτοκινητάκια των 75 ίππων.


Λυπαμαι που στο λέω αλλα εισαι η χαρά των μηχανικών! Η τιμή που μου ειπανε ηταν αστεια και απαράδεκτη. Και για κακη τους τυχη μπορει να ήθελαν να τα πάρουν αλλα δεν τα κατάφεραν γιατι δεν ειναι πιο έξυπνοι απο μένα. Και του το απέδειξα. Οταν τον ρωτησα γιατι μου ζητάει 300 ευρώ ενω ολο το κοστος μου βγαινει στα 150 ευρω δεν ήξερε τι να μου απαντήσει. Οι σοβαροι μηχανικοι δεν γινονται ρεζιλι με αυτο τον τροπο.



Το εμποριο ειναι απο οπου σε βρουν αμα πετάς ετσι τα λεφτά σου στον κάθε επιτηδειο στο τέλος θα ζεις για να ταϊζεις αυτους. Απο μένα ειναι οχι. Και προφανως δεν πηγα σε αυτον να μου φτιάξει το αμαξι μετά. Επιτηδες τον ρωτησα ποια ειναι η τιμή της εργασιας για να καταλαβει ο πστης οτι τον πηρα χαμπάρι.



Ουτε αποδειξη λεει δεν ζητάω. Δεν υπάρχουν φιλιες στις δουλειές. Αποδειξη πάντα θα κοβεται γιατι αν γινει μετά η στραβή να αποειξεις που το έφτιαξες ή αν σου πει αυτος δεν με πληρωσες. Και εσυ αυτα κάνεις ακικε προσφέρεις υπηρεσιες χωρις αποδειξεις για αυτο τους υποστηριζεις;; :D Βασικα δεν πιστευω οτι τα πιστευεις και εσυ αυτα που γραφεις αλλα σαν ελευθερος επαγγελματιας αυτα πρέπει να πεις. Γιατι και εσυ αυριο μεθαυριο της ιδιας λογικής θα εισαι. "Χρεωνω οτι θέλω και αν σ αρεσει" και αυτο θα το λές σε κάποιον που θες να του κοψουν τη συνταξη ή τον μισθο αν ειναι μισθωτος. Εσυ θα ζητας ομως τα δικα σου και δεν θα θές παζαρια ετσι δεν ειναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ουτε αποδειξη λεει δεν ζητάω. Δεν υπάρχουν φιλιες στις δουλειές. Αποδειξη πάντα θα κοβεται γιατι αν γινει μετά η στραβή να αποειξεις που το έφτιαξες ή αν σου πει αυτος δεν με πληρωσες. Και εσυ αυτα κάνεις ακικε προσφέρεις υπηρεσιες χωρις αποδειξεις για αυτο τους υποστηριζεις;; :D Βασικα δεν πιστευω οτι τα πιστευεις και εσυ αυτα που γραφεις αλλα σαν ελευθερος επαγγελματιας αυτα πρέπει να πεις. Γιατι και εσυ αυριο μεθαυριο της ιδιας λογικής θα εισαι. "Χρεωνω οτι θέλω και αν σ αρεσει" και αυτο θα το λές σε κάποιον που θες να του κοψουν τη συνταξη ή τον μισθο αν ειναι μισθωτος. Εσυ θα ζητας ομως τα δικα σου και δεν θα θές παζαρια ετσι δεν ειναι;

Είναι θέμα αρχής. Προτιμώ τα λεφτα που δίνω να πηγαίνουν στην ολότητά σε άτομα που δουλεύουν και το αξίζουν από το να χορηγώ το κράτος που σε κανά μήνα θα ξαναπετάξει το πλεόνασμα σε άτομα που δεν έχουν κανένα οικονομικό πρόβλημα (συνταξιούχους).

Υλικά παίρνω απόδειξη και δεν έχω πρόβλημα εγγύησης. Εσυ αν πάθεις κανα πρόβλημα από αστοχία στα ανταλλακτικά νομίζεις θα στα καλύψει ο μάστορας; Και στην αντιπροσωπεία να πας και να το απαιτήσεις θα σου πουν ότι δεν μπορούν να κάνουν τπτ γιατί τα υλικά δεν τοποθετήθηκαν με τον προβλεπόμενο από τον κατασκευαστή τρόπο (το μαστορι που δέχθηκε το παζάρι το πιθανότερο είναι να μην διάβασε το manual του κατασκευαστή και να το έκανε εμπειρικα) . Γι αυτο πάω στους μηχανικούς και στους ιατρούς δεν συμφέρει να κανείς παζάρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Devil βάσει της ηλικίας σου εικάζω πως σε μερικά χρόνια ένα μικρό αυτοκίνητο όπως το i20 δε θα ικανοποιεί τις ανάγκες σου χωρικά. Τότε όμως θα είναι αργά διότι το i20 σου θα έχει πέσει αρκετά σε αγοραστική αξία, ενώ στη χειρότερη ίσως το αποπληρώνεις ακόμα...Για το λόγο αυτό θα πρότεινα ένα ευρύχωρο αμάξι χαμηλού κόστους, αλλά και συνάμα αξιόπιστο, που θα σου βγάλει τη δουλειά για όσο χρειάζεται και μετά θα τα σκάσεις για 'μόνιμο' αμάξι της αρεσκείας σου.

Τέτοιο αμάξι που περιγράφω είναι το Toyota Corolla του 98'.

Αν θες οπωσδήποτε μικρό και καινούριο θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Honda Jazz. Εγώ οδηγώ που και που το Jazz του 09 και είναι πάρα πολύ βολικό και άνετο για την πόλη με καλή οδηγική συμπεριφορά. Για το Jazz του 2018 έχω ακούσει επίσης καλά λόγια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Είναι θέμα αρχής. Προτιμώ τα λεφτα που δίνω να πηγαίνουν στην ολότητά σε άτομα που δουλεύουν και το αξίζουν από το να χορηγώ το κράτος που σε κανά μήνα θα ξαναπετάξει το πλεόνασμα σε άτομα που δεν έχουν κανένα οικονομικό πρόβλημα (συνταξιούχους).

Υλικά παίρνω απόδειξη και δεν έχω πρόβλημα εγγύησης. Εσυ αν πάθεις κανα πρόβλημα από αστοχία στα ανταλλακτικά νομίζεις θα στα καλύψει ο μάστορας; Και στην αντιπροσωπεία να πας και να το απαιτήσεις θα σου πουν ότι δεν μπορούν να κάνουν τπτ γιατί τα υλικά δεν τοποθετήθηκαν με τον προβλεπόμενο από τον κατασκευαστή τρόπο (το μαστορι που δέχθηκε το παζάρι το πιθανότερο είναι να μην διάβασε το manual του κατασκευαστή και να το έκανε εμπειρικα) . Γι αυτο πάω στους μηχανικούς και στους ιατρούς δεν συμφέρει να κανείς παζάρια.


Για τους ιατρους έχει βγει και ενα ανεκδοτο που κυκλοφορει πολύ τελευταια στο Ιντερνετ.

- Γιατρε πονάει το κεφάλι μου.
- Θα κρύωσες. Πάρε παυσιπονο. 50 ευρώ.

:loltooth: :loltooth:

Δεν δεχθηκε το μαστορι το παζαρι φιλε μου δεν καταλαβες. Αυτο έγραψα εγω; εγω σου εγραψα οτι οταν δεν ξέρεις σε γδέρνουν. Ενω αμα ψάξεις και αγοράσεις εσυ τα ανταλλακτικά και του τα πάς σου λεει α εντάξει η εργασια ειναι 70 ευρώ και αλλα 70 - 80 τα υλικά 150 συνολο ενω αρχικά αν δεν εβρισκες εσυ το ανταλλακτικο ζητουσε 300 ευρω. Γιατι να πάρει αυτος 150 ευρω παραπανω του τα χρωστάω; νταβατζιλικι; αλλα την έχουν βρει την φάμπρικα σου λεει θα του τα φουσκωσουμε και αν τα δεχτει έχει καλως. Μιλαμε τωρα για αυτοκινητα που εχουν φυγει απο την εγγυηση προφανως και αν ειναι στην εγγυηση δεν έχεις εσυ καμια δουλεια να πάς να ψαξεις ανταλλακτικά πάς στην αντιπροσωπεια και σου το φτιάχνουνε. Αυτοι οι ιδιοι γιατι το λέει στο συμβολαιο. Μη μπερδευεσαι δεν υπάρχει ααα ειμαι φιλος σου και στο φτιάχνω υπάρχει το γράφει στο συμβολαιο. Το αν συμπαθεις τον άλλον ειναι άλλο κεφάλαιο. Ξεχωριστο απο την συμφωνια σας.

Devil βάσει της ηλικίας σου εικάζω πως σε μερικά χρόνια ένα μικρό αυτοκίνητο όπως το i20 δε θα ικανοποιεί τις ανάγκες σου χωρικά. Τότε όμως θα είναι αργά διότι το i20 σου θα έχει πέσει αρκετά σε αγοραστική αξία, ενώ στη χειρότερη ίσως το αποπληρώνεις ακόμα...Για το λόγο αυτό θα πρότεινα ένα ευρύχωρο αμάξι χαμηλού κόστους, αλλά και συνάμα αξιόπιστο, που θα σου βγάλει τη δουλειά για όσο χρειάζεται και μετά θα τα σκάσεις για 'μόνιμο' αμάξι της αρεσκείας σου.

Τέτοιο αμάξι που περιγράφω είναι το Toyota Corolla του 98'.

Αν θες οπωσδήποτε μικρό και καινούριο θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Honda Jazz. Εγώ οδηγώ που και που το Jazz του 09 και είναι πάρα πολύ βολικό και άνετο για την πόλη με καλή οδηγική συμπεριφορά. Για το Jazz του 2018 έχω ακούσει επίσης καλά λόγια.

Φιλε μου τα παραπάνω λεφτά που θα πληρώνει κάποιος κάθε μηνα σε βενζινη για το μοντέλο του 98 που λές ειναι η μισή δοση για ενα καινουργιο αυτοκινητο. Με μια προχειρη αναζητηση η καταναλωση ειναι γυρω στα 10λεπτά τα 100 χιλιομετρα με 1.6 η βενζινη ειναι στα 16 ευρώ τα 100 χιλιομετρα. Αν υποθέσουμε οτι κάποιος στην Αθηνα δουλευει στην άλλη ακρη της πολης δηλαδη θέλει την ημέρα 30 χιλιομετρα πηγαινε και αλλα 30 έλα ειναι συνολο 60 επι 5 μερες ειναι 300 χλμ την εβδομάδα. 1200 χλμ το μήνα. Θέλεις δηλαδη περιπου 190 ευρώ το μηνα βενζινη.

Σε ενα νεο αμαξι ομως η καταναλωση ειναι στα 5-6 λιτρα τα 100 χλμ δηλαδη 9 ευρώ. 27 ευρώ τα 300 χλμ. 108 ευρώ το μήνα βενζινη. Απομένουν 82 ευρώ. Ακριβως η μιση δοση. Στον ενα μηνα. Στα 7 χρονια ειναι το μισο αμάξι και εχεις και το κεφάλι σου ησυχο.

Γιατι σε ενα μοντελο του 1998 που δεν εχει αλλαξει ποτέ μηχανή εγω προσωπικά δεν ειμαι σιγουρος για τιποτα. Και δεν έχω και απαιτηση. Ειναι παλιο το αμάξι. Ο Θειος μου ειχε αγοράσει ενα μεταχειρισμενο το 2000 μετά 4 χρονια του έσπασε η μηχανη και ακομα το πλήρωνε!!!

Αν ειναι να το πάρω 3000 ευρώ να του βάλω αλλα 2-3.000 πάνω να γινει αμάξι και τα υπολοιπα 7.000 τα δινώ στη βενζινη για τα επομενα επτά χρονια(η διαφορά της βενζινης συμφωνα με τους παραπανω υπολογισμους ειναι 82*12*7 = 6888 ευρώ) βαζω επταετια για ετσι και αλλιώς και οι τοκοι ειναι υπολογισμένοι για 84 μήνες δηλαδη για 7 χρονια. Οποτε προτιμώ συμφωνα με το προηγουμενο παράδειγμα να τα βάλω ολα μαζι και να πάρω ενα καινουργιο. Για αυτο εξαρχης απορριφθηκε η ιδέα του μεταχειρισμενου.

Βαλε τα κατω και εσυ αν δεν βαριεσαι και υπολογισε τα να δεις οτι ετσι βγαινουνε. Ειναι μεγάλο αγκαθι η βενζινη για μενα το κυριοτερο κριτηριο ειναι ποσο θα καιει το αυτοκινητο και φυσικά ποσο θα κοστιζουν τα ανταλλακτικά του.

Τις προάλλες μου λενε σου βρηκα τζιπάκι με πολυ καλή τιμη 5-6 χρονια μεταχειρισμενο σε πολύ καλη κατάσταση. Οντως 5.000 ευρώ το RAV. Και ποσο καιει το αμαξι αυτο .... μπαινω βλέπω 16 λεπτά τα 100 χλμ καταναλωση χαχαχα δηλαδη θέλεις 220-230 ευρω το μηνα μονο για τη βενζινη + οτι σου βγάζει απο επισκευες + τη δοση του δανειου. Δεν γινονται αυτά. Αυτο το αμαξι ας το πάρει κάποιος που έχει δικο του πρατηριο. Ειναι μεγάλη φαγάνα. Τα δε τέλη κυκλοφοριας στο τέλος του χρονου 600 ευρώ!!!!

Προφανως ο ιδιοκτητης του το έδινε σε τέτοια τιμή γιατι ηθελε να το ξεφορτωθει άμεσα. Εκανε το κομμάτι του τις καλές εποχες ... και τωρα επειδη τα φράγκα στερέψανε και η φουσκα έσπασε δεν μπορει να το κρατήσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
:knife:Και εγω του 98 έχω και τρώει τα κερατά του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
:knife:Και εγω του 98 έχω και τρώει τα κερατά του.


Ποσα καιει δηλαδη στα 100χλμ;


Προσεξε να δεις τα 7.000 κέρδος στα 7 χρονια που έβγαλα πιο πανω ειναι με δεδομενη καταναλωση 10λ στα 100 χιλιομετρα. Αν εσυ χαλάς 12-15λ τα 100 χλμ το κοστος ανεβαινει + τα εξοδα ασφαλειας + τα εξοδα τελων κυκλοφοριας που προπληρώνεις για τον νέο χρονο κτλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.

Αν αγόραζα αυτοκίνητο τώρα θα αγόραζα ένα μεταχερισμένο toyota του 98 όπως αυτό που λέει ο Mountain το corolla.
Επίσης το συγκεκριμένο toyota είναι λίγο κάτω από 1400 και τα τέλη βγαίνουν περίπου 150 ευρώ νομίζω.

O λόγος που το λέω αυτό είναι ότι τα παλιά αυτοκίνητα από την φύση τους είναι φτιαγμένα να αντέχουν παραπάνω και το συγκεκριμένο toyota έχει άριστη ποιότητα κατασκευής. Στην χειρότερη περίπτωση να έχει κάποια ζημιά έστω και αλλαγή μηχανής να πούμε συνολικά θα πάει πολύ πιο φτηνά από το συνολικό κόστος του hundai το οποιο σε υποχρεώνει για 5 χρόνια να κάνεις service στην αντιπροσωπεία.

Επίσης ο όρος σκυλιά έχει βγει κυρίως για τα παλιά αυτοκίνητα των εταιριών όσο πιο σύγχρονα παίρνει κάποιος τόσο πιο πολλές ζημίες θα βγάλουν μελλοντικά και τόσο πιο πολύπλοκα μηχανικά θα είναι (ώστε το σερβις να το κάνει καλά μόνο η αντιπροσωπία)--> συνεπώς στα παίρνουν έμμεσα. Αν ήταν μάγκες θα λέγανε δωρεάν service για 5 χρόνια και όχι εγγύηση όπως είχανε κάνει και με το corsa c μου που το πήρα μεταχειρισμένο) ---> τότε η εταριία έδινε δωρέαν σερβις για 5 χρόνια και το πήρα μεταχειρισμένο στο 5ο χρόνο όπου έκανα δωρεάν σερβις στην αντιπροσωπεία.

Επίσης με τα παλιά αυτοκίνητα εξαιτίας της απλότητας του αποσυνδέεσαι από την αντιπροσωπεία πας σε έναν μηχανικό εμπιστοσύνης και στο φτιάχνει, δεν εξαρτάσαι από την κάθε αντιπροσωπία και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Εφόσον θέλεις να κάνεις χιλιόμετρα πρόσθεσε ένα kit υγραερίου στο αυτοκίνητο και πάλι εξαιτίας της απλότητας τους τα παλιά αυτοκίνητα είναι πιο εύκολο για το μηχανικό να κάνει σωστή δουλειά και θα έχεις και μεγαλύτερη οικονομία στο τέλος.

Εφόσον θέλεις ένα οικονομικό πόλης που καίει λίγα και δεν θέλεις υγραέριο καλή επιλογή
ε΄ναι

Fiat Seicento
Φτηνά ανταλλακτικά, φτηνό σερβις, μικρή κατανάλωση και στην έκδοση 1100 αρκετά δυνατό οποτε μπορείς να κάνεις και κάποια ταξιδάκια...


Επίσης τα παλιά αυτοκίνητα επειδή είναι φτηνά ουσιαστικά δε χάνεις καθόλου μεταπωλητικά (Δε πέφτει η αξία τους γιατί έχει πέσει είδη) αντιθετα το I20 σε 6-7 χρόνια θα χάσει μεγάλο μέρος της αξία τους.
.....

Το αυτοκίνητο μου είναι ένα corsa c 1.4 του 05


To πήρα με 59.000 χιλιόμετρα το 2011 περίπου μεταχειρισμένο με 5000 ευρώ. Είναι αρκετά δυνατό σε επιτάγχυνση και είναι άνετο τόσο στην πόλη όσο και στην εθνική. Επειδή είναι Γερμανικό και δεν έχει τόσο φτηνά ανταλλακτικά όπως τα Κορεάτικα (όχι ότι έχει ακριβά) δε στο συνιστώ αλλά η πρόταση του Mountain μου ακούγεται πολύ καλή.

Σέβομαι την άποψη σου για κανούριο αλλά σκέψου και την αλλη πλευρά.

Εστω ότι παίρνεις ενα μεταχειρισμενο. Ότι ζημιά και να έχεις και να μην την προσέξεις το συνολικό κόστος θα της επισεκυης + του αμαξιού θα βγει πολυ πιο φτηνό από το καινούριο αυτοκίνητο + οτι θα έχεις και πιθανόν full extra εξοπλισμό (πχ δερματινα καθίσματα, ηχοσύστημα) που στο καινούριο δε θα αγόραζες εξτρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Ε δεν θα κάνεις χιλιομετρα;;; προφανως και το αμαξι το παιρνεις για αυτο το λογο για να πάς και να έρθεις στη δουλεια αν μενεις Αθηνα και στα προάστια που αυτο σημαινει 40 χλμ στανταρ καθε μέρα μονο για αυτο και αν βάλεις και τις βολτες εγω μεσα σε ενα βράδυ σε μια βολτα μου έφαγα 80 χλμ (ειχα μηδενισει τα χλμ επειδη ειχα βάλει και βενζινη) υπολογιζω τους κλεφταράδες και με αυτο το τροπο στα πρατηρια. Οποτε σιγουρα πρέπει να βάλεις υγραέριο που λές ειδάλλως το ζητημα που έθεσα με το παράδειγμα μου παραμενει και ειναι πολυ σοβαρο.

Ποσο κοστιζει να βάλεις υγράεριο;;;

Oσο και να πέσει η τιμή του αυτοκινητου οταν το έχεις πάρει 14000 ευρώ πχ και έχουν περάσει 5-6 χρονια και το έχεις σε καλή κατασταση με το βιβλιαράκι εργασιών και χωρις τρακαρισματα κτλπ κάτω απο 6 χιλιαρικα δεν το δινεις. Οποτε εσυ πηρες μεταχειρισμενο και εδωσες 5000 οπως λες εγω λεω να πάρεις καινουργιο και οποτε θέλεις να το πουλήσεις να περιμενεις και κανα 5-6 χιλιάρικα απο την πωληση του. Μολις τα πάρεις τα έβαλες προκαταβολή για το νέο. Ποτε δεν χάνει το καινουργιο οσο νομιζεις γιατι ειναι καινουγιο ενω το μεταχειρισμενο εχει ηδη χρονια στη πλάτη του.

Οσο για τα σκυλια αμαξια ειναι και ποσο τυχερος εισαι. Ο θειος μου πηρε αμαξι το 2000 και μετα απο 4 χρονια (ηταν ηδη 8 χρονια μεταχειρισμενο και σε καλή κατασταση) του έσπασε η μηχανη. 2000 ευρώ εξτρα κοστος εκτος ολα τα αλλα που πληρωνε τοσα χρονια καθε φορά που κατι χαλουσε.


Στο καινουργιο αυτοκινητο ξεχνάς τα εξοδα για 7-8 χρονια. Εχεις εγγυηση + δωρο οδική βοηθεια. 100.000 χιλιομετρα ή απεριοριστα σου δινουν εγγυηση. Εμενα δεν με ενδιαφέρει αν θα το φτιάξει ο δικος μου μαστορας ή η αντιπροσωπεια εμενα με ενδιαφέρει να το φτιάξουν. Και αφου έχουν υπογράψει θα το κάνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Ε δεν θα κάνεις χιλιομετρα;;; προφανως και το αμαξι το παιρνεις για αυτο το λογο για να πάς και να έρθεις στη δουλεια αν μενεις Αθηνα και στα προάστια που αυτο σημαινει 40 χλμ στανταρ καθε μέρα μονο για αυτο και αν βάλεις και τις βολτες εγω μεσα σε ενα βράδυ σε μια βολτα μου έφαγα 80 χλμ (ειχα μηδενισει τα χλμ επειδη ειχα βάλει και βενζινη) υπολογιζω τους κλεφταράδες και με αυτο το τροπο στα πρατηρια. Οποτε σιγουρα πρέπει να βάλεις υγραέριο που λές ειδάλλως το ζητημα που έθεσα με το παράδειγμα μου παραμενει και ειναι πολυ σοβαρο.

Ποσο κοστιζει να βάλεις υγράεριο;;;

Oσο και να πέσει η τιμή του αυτοκινητου οταν το έχεις πάρει 14000 ευρώ πχ και έχουν περάσει 5-6 χρονια και το έχεις σε καλή κατασταση με το βιβλιαράκι εργασιών και χωρις τρακαρισματα κτλπ κάτω απο 6 χιλιαρικα δεν το δινεις. Οποτε εσυ πηρες μεταχειρισμενο και εδωσες 5000 οπως λες εγω λεω να πάρεις καινουργιο και οποτε θέλεις να το πουλήσεις να περιμενεις και κανα 5-6 χιλιάρικα απο την πωληση του. Μολις τα πάρεις τα έβαλες προκαταβολή για το νέο. Ποτε δεν χάνει το καινουργιο οσο νομιζεις γιατι ειναι καινουγιο ενω το μεταχειρισμενο εχει ηδη χρονια στη πλάτη του.

Οσο για τα σκυλια αμαξια ειναι και ποσο τυχερος εισαι. Ο θειος μου πηρε αμαξι το 2000 και μετα απο 4 χρονια (ηταν ηδη 8 χρονια μεταχειρισμενο και σε καλή κατασταση) του έσπασε η μηχανη. 2000 ευρώ εξτρα κοστος εκτος ολα τα αλλα που πληρωνε τοσα χρονια καθε φορά που κατι χαλουσε.


Στο καινουργιο αυτοκινητο ξεχνάς τα εξοδα για 7-8 χρονια. Εχεις εγγυηση + δωρο οδική βοηθεια. 100.000 χιλιομετρα ή απεριοριστα σου δινουν εγγυηση. Εμενα δεν με ενδιαφέρει αν θα το φτιάξει ο δικος μου μαστορας ή η αντιπροσωπεια εμενα με ενδιαφέρει να το φτιάξουν. Και αφου έχουν υπογράψει θα το κάνουν.


Ψιλοδιαφωνω (οκ, χοντροδιαφωνω). Η αξια του αυτοκινητου πεφτει κατακορυφα μολις γυρισεις το κλειδι στη μιζα πρωτη φορα και για τα επομενα 2-3 χρονια. Μετα η τιμη γινεται πιο φλατ. Αν το παρεις 15,000 σημερα και σε 6 μηνες γνωρισες τον ερωτα της ζωης σου και περιμενει και διδυμα και θες να το δωσεις, πανω απο 10,000 ζητημα αν θα τα πιασεις.

Αντιθετα το μεταχειρισμενο θα εχει μια νορμαλ μειωση στην αξια του και παλι εφοσον εχεις δημοφιλες μοντελο (Yaris, Corsa, i20, Auris, Golf). Δηλαδη θα το παρεις 10,000 σημερα, σε 3 χρονια θα το δωσεις 8. Το καινουριο των 10,000 θα το δωσεις 6,000 σε 3 χρονια και να λες και ευχαριστω.

Γενικα για το μεταχειρισμενο ισχυουν καποια βασικα πραγματα.

1. Δεν παιρνουμε απο αναξιοπιστη μαρκα. Αν παρεις FIAT μεταχειρισμενο, ε δε σου φταιει κανενας αμα βγαλει ζημιες.
2. Παντα με βιβλιο σερβις και παντα ελληνικο.
3. Παντα το πας σε ανεξαρτητο φορες για ελεγχο, οπως η spotmechanic. Οχι στον κυρ Μπαμπη το μαστορα που θα κοιταξει τη μηχανη 2 λεπτα. 60€ θελει η spot και σου στελνει λεπτομερες report στο μειλ σου.
4. Αν πιστευεις οτι θα το ξαναδωσεις, παιρνεις δημοφιλες μοντελο. Αμα παρεις Lancia Ypsilon, τα θελει ο κωλος σου που δε θα φευγει με τιποτα.
5. Αυτοκινητο με 50,000χλμ δεν ειναι πραγματικα μεταχειρισμενο εκτος αν το ειχε καμια γρια και εκανε ολα τα χιλιομετρα με 2α. Ειδικα αν μιλαμε και για πετρελαιο, ουτε μηχανη δεν εχει στρωσει.

Αν θυμηθω τιποτα αλλο, θα το προσθεσω.

Υγραεριο πλεον βαζεις με 700-800€. Υπολογιζε χοντρικα 40-50% εξοικονομηση στην καταναλωση. Δε προσεξα τι αμαξι λες οτι εχεις, αμα εχεις ομως κανα Toyota βαλ'του με κλειστα ματια. Δεν παθαινει τιποτα. Επιασα τα 60,000 χλμ με αεριο και το αυτοκινητο ειναι πενα (140,000 συνολο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,724 μηνύματα.
Ψιλοδιαφωνω (οκ, χοντροδιαφωνω). Η αξια του αυτοκινητου πεφτει κατακορυφα μολις γυρισεις το κλειδι στη μιζα πρωτη φορα και για τα επομενα 2-3 χρονια. Μετα η τιμη γινεται πιο φλατ. Αν το παρεις 15,000 σημερα και σε 6 μηνες γνωρισες τον ερωτα της ζωης σου και περιμενει και διδυμα και θες να το δωσεις, πανω απο 10,000 ζητημα αν θα τα πιασεις.

Αντιθετα το μεταχειρισμενο θα εχει μια νορμαλ μειωση στην αξια του και παλι εφοσον εχεις δημοφιλες μοντελο (Yaris, Corsa, i20, Auris, Golf). Δηλαδη θα το παρεις 10,000 σημερα, σε 3 χρονια θα το δωσεις 8. Το καινουριο των 10,000 θα το δωσεις 6,000 σε 3 χρονια και να λες και ευχαριστω.

Γενικα για το μεταχειρισμενο ισχυουν καποια βασικα πραγματα.

1. Δεν παιρνουμε απο αναξιοπιστη μαρκα. Αν παρεις FIAT μεταχειρισμενο, ε δε σου φταιει κανενας αμα βγαλει ζημιες.
2. Παντα με βιβλιο σερβις και παντα ελληνικο.
3. Παντα το πας σε ανεξαρτητο φορες για ελεγχο, οπως η spotmechanic. Οχι στον κυρ Μπαμπη το μαστορα που θα κοιταξει τη μηχανη 2 λεπτα. 60€ θελει η spot και σου στελνει λεπτομερες report στο μειλ σου.
4. Αν πιστευεις οτι θα το ξαναδωσεις, παιρνεις δημοφιλες μοντελο. Αμα παρεις Lancia Ypsilon, τα θελει ο κωλος σου που δε θα φευγει με τιποτα.
5. Αυτοκινητο με 50,000χλμ δεν ειναι πραγματικα μεταχειρισμενο εκτος αν το ειχε καμια γρια και εκανε ολα τα χιλιομετρα με 2α. Ειδικα αν μιλαμε και για πετρελαιο, ουτε μηχανη δεν εχει στρωσει.

Δεν εχω σκοπο να το αγοράσω για να το πουλήσω μετά. Τουλαχιστον οχι πριν την 7ετια. Τι διδυμα και ερωτες της ζωης μου λές; :S το συγκεκριμενο αυτοκινητο χωράει μέσα ανετα τον οδηγο και άλλα 3 άτομα.

Σιγουρα διαφωνουμε και προσωπικά εχω κλεισει στην αγορα καινουργιου ως την απόλυτη επιλογή για λογους προανέφερα. Οταν μπορεις δεν βρισκω το λογο να πάς να πάρεις αυτοκινητο που ηδη έχει χρησιμοποιηθει απο άλλον και δεν ξέρεις τι του έχει κανει και για ποιο λογο το δινει.


Αντιθετα το μεταχειρισμενο θα εχει μια νορμαλ μειωση στην αξια του και παλι εφοσον εχεις δημοφιλες μοντελο (Yaris, Corsa, i20, Auris, Golf). Δηλαδη θα το παρεις 10,000 σημερα, σε 3 χρονια θα το δωσεις 8. Το καινουριο των 10,000 θα το δωσεις 6,000 σε 3 χρονια και να λες και ευχαριστω.

Γιατι το δικο σου μεταχειρισμενο να κοστιζει τοσο και το δικο μου οχι; απο που βγηκε αυτη η αυθαιρετη άποψη; δεν την δεχομαι. Καλα κανεις και διαφωνεις γιατι κάπου εδω συγκρουουνται τα συμφεροντα μας επειδη εσυ θέλεις να δώσεις το δικο σου μεταχειρισμενο σε μεγαλυτερη αξια απο οτι το δικο μου καινουργιο. Εσυ περιμενεις να δεχτω κάτι τέτοιο; :D


εμενα σε 5 χρονια θα ειναι μοντελο του 2018 θα ειναι 5 χρονων αμαξι ενω εσενα πχ 10 χρονων. Και θα το πουλησεις εσυ ακριβοτερα απο οτι εγω αμα το θελησω ρε παιδια τι ειναι αυτα που γράφετε; xaxa αν το πουλησεις λεει 6 χιλιαρικα να λες και ευχαριστω που ειναι μοντελο του 2018 ενω εσυ το δικο σου θες να το πουλησεις 2 χιλιαδες παραπανω ενω ειναι και παλαιοτερο. Ωραιο ανεκδοτο.


Καλα βεβαια σιγουρα κυκλοφορουν και τέτοια κοροϊδα οποτε θα ειναι η χαρά σου αμα τους καταφέρεις να δεχτουν μια τοσο κακή συμφωνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Δεν εχω σκοπο να το αγοράσω για να το πουλήσω μετά. Τουλαχιστον οχι πριν την 7ετια. Τι διδυμα και ερωτες της ζωης μου λές; :S το συγκεκριμενο αυτοκινητο χωράει μέσα ανετα τον οδηγο και άλλα 3 άτομα.

Σιγουρα διαφωνουμε και προσωπικά εχω κλεισει στην αγορα καινουργιου ως την απόλυτη επιλογή για λογους προανέφερα. Οταν μπορεις δεν βρισκω το λογο να πάς να πάρεις αυτοκινητο που ηδη έχει χρησιμοποιηθει απο άλλον και δεν ξέρεις τι του έχει κανει και για ποιο λογο το δινει.


Αντιθετα το μεταχειρισμενο θα εχει μια νορμαλ μειωση στην αξια του και παλι εφοσον εχεις δημοφιλες μοντελο (Yaris, Corsa, i20, Auris, Golf). Δηλαδη θα το παρεις 10,000 σημερα, σε 3 χρονια θα το δωσεις 8. Το καινουριο των 10,000 θα το δωσεις 6,000 σε 3 χρονια και να λες και ευχαριστω.

Γιατι το δικο σου μεταχειρισμενο να κοστιζει τοσο και το δικο μου οχι; απο που βγηκε αυτη η αυθαιρετη άποψη; δεν την δεχομαι. Καλα κανεις και διαφωνεις γιατι κάπου εδω συγκρουουνται τα συμφεροντα μας επειδη εσυ θέλεις να δώσεις το δικο σου μεταχειρισμενο σε μεγαλυτερη αξια απο οτι το δικο μου καινουργιο. Εσυ περιμενεις να δεχτω κάτι τέτοιο; :D


εμενα σε 5 χρονια θα ειναι μοντελο του 2018 θα ειναι 5 χρονων αμαξι ενω εσενα πχ 10 χρονων. Και θα το πουλησεις εσυ ακριβοτερα απο οτι εγω αμα το θελησω ρε παιδια τι ειναι αυτα που γράφετε; xaxa αν το πουλησεις λεει 6 χιλιαρικα να λες και ευχαριστω που ειναι μοντελο του 2018 ενω εσυ το δικο σου θες να το πουλησεις 2 χιλιαδες παραπανω ενω ειναι και παλαιοτερο. Ωραιο ανεκδοτο.


Καλα βεβαια σιγουρα κυκλοφορουν και τέτοια κοροϊδα οποτε θα ειναι η χαρά σου αμα τους καταφέρεις να δεχτουν μια τοσο κακή συμφωνια.

Δεν ξερω εσυ τι θα δεχτεις και τι οχι, για αυτο βλεπουμε κι αγγελιες που ζητανε ο,τι τους κατεβει. Θα παρεις το χιουνται, θα το πας σπιτι και αυτοματα εχεις χασει 15-20% της αξιας αγορας. Τι να κανουμε, ειτε μας αρεσει ειτε οχι ετσι δουλευει η αγορα.

Παρε ο,τι νομιζεις, ουτως ή αλλως εσυ θα το οδηγεις για την επομενη δεκαετια, οχι εγω, αλλα κανε ενα τεστ. Μολις το παρεις πηγαινε σε μια αλλη αντιπροσωπεια Hyundai και πες τους οτι το μετανιωσες και θα το δωσεις πισω. Κι αμα στο παρουν οσο το πηρες, ελα εδω να μας το πεις. Αλλα οταν ακουσεις να σου προτεινουν γυρω στις 12,500 για το αμαξι που πριν δυο μερες συμφωνησες να πληρωσεις 19,000 θα ειναι αργα. Το δανειο θα το εχεις φορτωθει.

Απο εκει και περα, θα σου προτεινα να κανεις μια αναζητηση στο car.gr να δεις τι τιμες παιζουν σε μεταχειρισμενα. Τα αυτοκινητα, σε ολες τις χωρες, χανουν μεγαλο ποσοστο της αξιας τους τα πρωτα 2-3 χρονια και μετα χανουν πολυ μικροτερο. Και ναι, ειναι πολυ πιθανο να πουλησω ακριβοτερα ενα αυτοκινητο που αξιζει σα μεταχειρισμενο 10,000 σημερα παρα ενα που αξιζει σαν καινουριο τοσο. Γιατι θα πουλησω ενα αμαξι αλλης κατηγοριας και εσυ θα πουλησεις εναν κουβα (συγκριτικα παντα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top