×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 69,186 μέλη και 2,484,800 μηνύματα σε 79,280 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 361 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Αντισυλληπτικά και PMS

Resident Evil

Επιφανές Μέλος

H Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.

H Resident Evil (δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλευεται) έγραψε: στις 01:55, 12-05-09:

#21
Αρχική Δημοσίευση από Ηρώ
Eσύ να κάτσεις στα αυγά σου και να βάλεις μπρος για κανα παιδί.


Ντάξει σταματάω
Πόσο μαμά ακούστηκα;
τρομακτικά πολύ!!!


1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

H Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12,565 μηνύματα.

H Γίδι υπό τις διαταγές της Μπριάμ έγραψε: στις 02:14, 12-05-09:

#22
Αρχική Δημοσίευση από Ηρώ
Νομίζω πως θέλουν τουλάχιστον 3 μήνες για να τα συνηθίσει ο οργανισμός σου, άρα αν όταν εντόπιζες τις γνωστές παρενέργειες τα σταματούσες και δοκίμαζες κάτι άλλο, είναι λογικό.

Τον πρώτο καιρό ήμουν "ορμόνες με πόδια" και την πλήρωσαν κάποιοι με τα αδικαιολόγητα νεύρα μου και παραλογισμούς , τώρα δε βλέπω καμία διαφορά, πέρα από πρήξιμο στο στήθος.
Γενικά τα yasmin είναι ελαφριά.
Τι σου δημιουργούσαν δηλαδή εσένα;
Αχ απ'όλα έχω πάθει εγώ!! ΤΟ χειρότερο και πολύ οδυνηρό είναι το στήθος... Ξυπνάω στον ύπνο μου, ή δε βολεύομαι, κι άσε δε τα σπορ... Κατά τ' άλλα, έχω κάνει και γενικό πρήξιμο.
Με άλλα (όχι yasmin-meliane συγκεκριμένα) έχω κάνει και ακμή, λιπαρότητα, εντερικά διάφορα... και ήταν κι από τα πιο ελαφριά χάπια, είπε ο γιατρός!

Απλά τώρα σκέφτομαι να ξαναρχίσω μια γύρα, μπας και.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ερωφίλη (Κομπάρσα βου)

Περιβόητο Μέλος

H Κομπάρσα βου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 911 μηνύματα.

H Ερωφίλη έγραψε: στις 02:46, 12-05-09:

#23
Αρχική Δημοσίευση από Γίδι
Αχ απ'όλα έχω πάθει εγώ!! ΤΟ χειρότερο και πολύ οδυνηρό είναι το στήθος... Ξυπνάω στον ύπνο μου, ή δε βολεύομαι, κι άσε δε τα σπορ... Κατά τ' άλλα, έχω κάνει και γενικό πρήξιμο.
Με άλλα (όχι yasmin-meliane συγκεκριμένα) έχω κάνει και ακμή, λιπαρότητα, εντερικά διάφορα... και ήταν κι από τα πιο ελαφριά χάπια, είπε ο γιατρός!

Απλά τώρα σκέφτομαι να ξαναρχίσω μια γύρα, μπας και.

Eγώ πέρνω τα yasminelle που είναι απο τα πιο ελαφριά και ετός απο το πρήξιμο έχω ζαλάδες,στην αρχή αναγούλες,λιπαρότητα,εντερικά.. Πολύ χάλια!! Αλλά επειδή τα χρησιμοποιώ ως θεραπεία αναγκαστικά θα κάνω υπομονή 1 μήνα ακόμα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ηρώ (Μαρούλι)

Διακεκριμένο μέλος

H Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Αρχιτέκτονας . Έχει γράψει 2,163 μηνύματα.

H Ηρώ πλέκει μενεξέδες και έγραψε: στις 02:53, 12-05-09:

#24
Αρχική Δημοσίευση από Γίδι
Αχ απ'όλα έχω πάθει εγώ!! ΤΟ χειρότερο και πολύ οδυνηρό είναι το στήθος... Ξυπνάω στον ύπνο μου, ή δε βολεύομαι, κι άσε δε τα σπορ... Κατά τ' άλλα, έχω κάνει και γενικό πρήξιμο.
Με άλλα (όχι yasmin-meliane συγκεκριμένα) έχω κάνει και ακμή, λιπαρότητα, εντερικά διάφορα... και ήταν κι από τα πιο ελαφριά χάπια, είπε ο γιατρός!

Απλά τώρα σκέφτομαι να ξαναρχίσω μια γύρα, μπας και.
Αρχική Δημοσίευση από mpourou
Eγώ πέρνω τα yasminelle που είναι απο τα πιο ελαφριά και ετός απο το πρήξιμο έχω ζαλάδες,στην αρχή αναγούλες,λιπαρότητα,εντερικά.. Πολύ χάλια!! Αλλά επειδή τα χρησιμοποιώ ως θεραπεία αναγκαστικά θα κάνω υπομονή 1 μήνα ακόμα.
Αυτά που περιγράφετε, σε ποια βδομάδα άρχισαν να εκδηλώνονται;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ερωφίλη (Κομπάρσα βου)

Περιβόητο Μέλος

H Κομπάρσα βου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 911 μηνύματα.

H Ερωφίλη έγραψε: στις 03:31, 12-05-09:

#25
Εμένα στη 3η εβδομάδα
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

H Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12,565 μηνύματα.

H Γίδι υπό τις διαταγές της Μπριάμ έγραψε: στις 10:15, 12-05-09:

#26
Κι εδώ κάτι τέτοιο. Μη σου πω και πιο πριν: από την πρώτη εβδομάδα νιώθω να πρήζομαι, στην τρίτη πια είμαι μπαλονόψαρο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Youki

Πολύ δραστήριο μέλος

H Youki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 456 μηνύματα.

H Youki έγραψε: στις 11:07, 12-05-09:

#27
Δεν ξέρω αν μπορώ να σας βοηθήσω καθώς είμαι από τις τυχερές που ακόμα κι όταν έχω περιοδο...το ξεχνάω! Οπότε ούτε και με τα χάπια δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα (κι αν είχα πάει να πει ότι ήταν τόσο μικρό που δεν το πήρα καν πρέφα). Ουτε πρηξιμο εκτός περιόδου, ούτε ανακατέματα, τίποτα απολύτως. Νταξ...είχα προβλήματα "ορέξεων" βεβαια (μειωμένων εννοώ-μη χαίρεστε!!! )
Τα Γιασμίν που τα έπαιρνε η σίστερ ένα φεγγάρι (η οποία έχει τρομακτικό πρόβλημα στην περίοδο) την είχαν βοηθήσει πάρα πολύ.

ΡΕζουλίνι, για το κάπνισμα υποτιθεται ότι τα νέας γενιάς αντισυληπτικά δεν δημιουργούν πρόβλημα, αν και καλό είναι να το ελλατωσεις όσο μπορείς.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια