Τηλεπωλητές. Τι φρίκη!

libre

Δραστήριο μέλος

Ο libre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 694 μηνύματα.
Μόλις ξεμπερδεψα με εναν. Τι σεμιναρια τους κανουν για να ειναι τοσο επιμονοι; Δεν καταλαβαινουν με τιποτα. Με πηρε ενας και ηθελε να μου πουλησει ενα πακετο για hosting για το site μου και δεν ξεκολλαγε με τιποτα. Εχω αντιμετωπισει κι αλλους, αλλά αυτος ηταν αλλο πραγμα. Ήταν απο εναν ανταγωνιστικο hoster (μη γαλλικο) και δεν το καταλαβα στη αρχη γιατι το ονομα του hoster του το σκοτωνε με τη γαλλικη προφορα, και νομισα οτι ηθελε να μου πουλησει συμπληρωματικες υπηρεσιες και ρωταγα τι εχουν κι εδωσα και την διευθυνση του site μου ο αφελης. Στην πορεια αποδειχτηκε νευρασθενικος ο τυπος. Παρολο που του ειπα οτι δεν με ενδιαφερει τελικα, ειπε θα με ξαναπαρει μηπως το ξανασκεφτω. Υπαρχει τροπος να μπλοκαρω τον αριθμο του σε android ? Στου σπιτιου τον μπλοκαρα μεσω FAI και στο site αν στειλει μεσω της contact form μπλοκαρεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Μου εχει τυχει και εμενα τετοια περιπτωση. Του ειπα οτι δεν ενδιαφερομαι και συνεχισε και φυσικα του το εκλεισα. Κακως που τον αφησες να μιλαει και δεν του το εκλεισες. Οταν με καλουν τετοιοι τους λεω "δεν ενδιαφερομαι, γεια" και το κλεινω αμεσως πριν προλαβουν να αντιδρασουν. Για το android δεν μπορω να βοηθησω γιατι χρησιμοποιω διαφορετικο OS.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aye

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aye αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Πωλητής/ρια. Έχει γράψει 862 μηνύματα.
νομίζω πως έχει ενδιαφέρον να το διάβασετε
"Πως μου έμαθαν να πουλώ σε ανθρώπους προϊόντα που δεν έχουν ανάγκη" - Vice.com

δεν θα σε βοηθήσει σε αυτό που ρωτάς, ίσως όμως σε κάνει να δεις διαφορετικά το θέμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

libre

Δραστήριο μέλος

Ο libre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 694 μηνύματα.
νομίζω πως έχει ενδιαφέρον να το διάβασετε
"Πως μου έμαθαν να πουλώ σε ανθρώπους προϊόντα που δεν έχουν ανάγκη" - Vice.com

δεν θα σε βοηθήσει σε αυτό που ρωτάς, ίσως όμως σε κάνει να δεις διαφορετικά το θέμα
Πολυ καλα εκανες και το εβαλες το λινκ για να ξερουν ολοι πώς εξελισσεται μια τετοια φαση. Εγω το σεναριο ετυχε να το ξερω λογω δουλειας (ειναι επικοινωνιακο εργαλειο με πολλες εφαρμογες), αλλά παρολα αυτά την πατησα σαν ερασιτεχνης. Εκανα κατι μπουρδουκλωμενες σκεψεις εκεινη την ωρα κι εκφραζομουν με τροπο οχι τελειως σιγουρο και του εδινα αφορμη να συνεχισει.

Ειχα προσφατα προβλημα να μπω στο control panel του site μου και δεν ημουν και τοσο ικανοποιημενος απο το service γιατι δεν εβρισκαν το προβλημα. Τους ειχα πει λοιπον να το ρυθμισουν γιατι ηθελα καποιες options (CDN, ssl κλπ). Οταν πηρε ο τυπος μου ελεγε οτι εχουν τα παντα (CDN, ssl κλπ) και με μπερδεψε, γιατι νομισα οτι ηταν υπηρεσια που ειχε σχεση με τον παροχο μου και ξανοιχτηκα. Καποια στιγμη καταλαβα, αλλά ο τυπος ειχε παρει φόρα. Και βρεθηκα και σε διλημμα γιατι ειναι απο γνωστο hoster και δεν ηθελα να τα χαλασω. Θελω μια καβατζα για καποια πραγματα, αν προκυψει κατι, γιατι ο δικος μου παροχος δεν ειναι σε ολα ο πρωτος. Ήμουνα λοιπον ευγενικος και εκει βρηκε και πατησε.

Μου επανελαβε την προσφορα του τεσσερις φορες και μου ειπε θα ξαναπαρει, αλλα του ειπα οτι το χρονο του θα χασει και δεν προκειται να απαντησω, γιατι ο,τι μου ειπε τα βρισκω και στο site της εταιρειας του. Αγαναχτησα ομως πραγματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.

πωλητής: - Για το ψάρεμα χρειάζεστε πετονιά, καλάμι, αγκίστρι και δόλωμα.
πελάτης: - Οκ, θα τα πάρω.
πωλητής: - Ναι, αλλά τα μεγάλα ψάρια όμως είναι βαθιά όποτε πρέπει να πάρετε μια βάρκα με μια δυνατή μηχανή και όλο τον εξοπλισμό της.
πελάτης: - Να την πάρω κι αυτή.
πωλητής: - Για να μεταφέρετε όμως τη βάρκα πρέπει να πάρετε και ένα τρέιλερ και φυσικά και ένα τζιπ για να πηγαίνετε όπου σας αρέσει.
πελάτης: - Θα τα πάρω κι αυτά και βάλτε και ό,τι άλλο χρειάζομαι.


Κλείνει την παραγγελία και φεύγει ο πελάτης.
Ο διευθυντής πλησιάζει τον πωλητή σαστισμένος και του λέει:
- Καλά βρε συ, δεν πιάνεσαι με τίποτα, πώς τα κατάφερες ρε θηρίο να σου 'ρθει ο άλλος για μια πετονιά και να φύγει με χίλια είδη;
- Δεν ήρθε για πετονιά κύριε διευθυντά, σερβιέτες ήρθε να πάρει για τη γυναίκα του και του είπα «δε γαμάς που δε γαμάς, δεν πας για κανά ψάρεμα;»
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Και νόμιζα πως σε αυτό το θέμα θα βγάζαμε όλοι μαζί hate για τους ηλίθιους που παίρνουν τηλέφωνα όλη μέρα να μας πουν για τη νέα προσφορά κινητής. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,121 μηνύματα.
Για τα σταθερά χρησιμοποιούμε το "είμαι δεσμευμένος με συμβόλαιο για Χ μήνες ακόμα".
Για κινητά σε εμένα αρκεί το "έχω τάδε φοιτητικό" εκεί βέβαια μπορεί να σου πει "ναι, αλλά εμείς στο δείνα, έχουμε καλύτερες προσφορές" και να το γυρίσεις σε "αφού όλοι μου οι φίλοι έχουν τάδε, δε συμφέρει".
Όπως αντίστοιχα και οι δικοί μου λένε για παράδειγμα ότι έχουμε οικογενειακώς what's up και την βρίσκουμε έτσι.
Παραδόξως, τον τελευταίο καιρό σε μένα τυχαίνουν πιο cool, και δεν τρώω το πρήξιμο που έτρωγα παλιότερα (από ΟΤΕ και HOL είχα τις χειρότερες εμπειρίες για σταθερό).

Το πιο διαβολικό απ'όλα έτυχε προχθές. Όσο μιλούσε ο πατέρας μου με Forthnet για να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου, τον παίρνουν στο κινητό του από Vodafone/HOL για προώθηση.
Επίσης, το πιο άχρηστο τηλεφώνημα που έχω δεχτεί από τέτοιου τύπου πράγματα, ήταν πριν κάνα 6μηνο από τη Vodafone για το CU (έχω ένα φοιτητικό στο οποίο δεν έχω βάλει ποτέ κάρτα και απλά παίρνω mb), όπου με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν να βάλω κάρτα :confused:.

- Γεια σου, βλέπουμε ότι έχεις ενεργοποιημένο το φοιτητικό CU, να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε ΑΥΤΑ κι ΑΥΤΑ, αρκεί να βάλεις μία κάρτα των 10 ευρώ.
- Εντάξει.
- Θα βάλεις λοιπόν μια καρτούλα για να αποκτήσεις τα οικονομικά μας πακέτα;
- Ναι.

Το συγκεκριμένο νούμερο με καλεί περίπου 2 φορές το μήνα πλέον και πηγαίνει straight to voicemail (που δεν έχω, αλλά κατάλαβες τώρα, βγαίνει κατειλημμένο ξέρω 'γω και μένα δε μου χτυπάει καν). Γενικά η τακτική μου είναι αυτή πλέον. Αποθήκευση όποιου προωθητή παίρνει και επιλογή να πηγαίνει στον τηλεφωνητή.

Τέλος ξερνάω με όλο το "Γεια σου, είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος, διακρίνεις την ευγένεια και τη χάρη στη φωνή μου ε; Λοιπόν τώρα θα σου μιλήσω πολύ γρήγορα για να σου πω για την προσφορά που έχουμε."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Για τα σταθερά χρησιμοποιούμε το "είμαι δεσμευμένος με συμβόλαιο για Χ μήνες ακόμα".
Για κινητά σε εμένα αρκεί το "έχω τάδε φοιτητικό" εκεί βέβαια μπορεί να σου πει "ναι, αλλά εμείς στο δείνα, έχουμε καλύτερες προσφορές" και να το γυρίσεις σε "αφού όλοι μου οι φίλοι έχουν τάδε, δε συμφέρει".
Όπως αντίστοιχα και οι δικοί μου λένε για παράδειγμα ότι έχουμε οικογενειακώς what's up και την βρίσκουμε έτσι.
Παραδόξως, τον τελευταίο καιρό σε μένα τυχαίνουν πιο cool, και δεν τρώω το πρήξιμο που έτρωγα παλιότερα (από ΟΤΕ και HOL είχα τις χειρότερες εμπειρίες για σταθερό).


Για ποιο λογο δινεις εξηγησεις και δικαιολογιες που δεν θελεις το πακετο τους; Δεν τους οφειλεις καμια απαντηση περα απο το "δεν ενδιαφερομαι, γεια" και τερματισμο της κλησης, και συνεπως δεν βρισκω καποιο λογο να συνεχιζεις την συζητηση μαζι τους. Βασικα δεν τους οφειλεις καν απαντηση, κλεισιμο καταμουτρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Από: https://www.press-gr.com/2013/11/blog-post_5241.html
Τρεις το μεσημέρι, ημέρα Σάββατο. Τα μωρά μόλις κοιμήθηκαν. Το κινητό χτυπάει ασταμάτητα. Άγνωστος ο αριθμός. Αποφασίζεις να το απαντήσεις γιατί αν ξυπνήσουν χάθηκες. Κάτι θα συνέβη, σκέφτεσαι, δεν μπορεί. Κι όμως αυτό που συνέβη είναι ότι η κοπελίτσα πήρε εντολή να πουλήσει συνδρομή κινητής τηλεφωνίας μεσημεριάτικα. Μην της φωνάξεις. Δεν φταίει αυτή. Μην της ζητήσεις να μην σε ξαναενοχλήσει. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Στην παραπάνω πηγή αναφέρεται ένας τρόπος να μειωθούν τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα των πωλητών. Δεν τον βρίσκω και πολύ αποδοτικό, αλλά δες τε τον.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Εγώ δε συμφωνώ με τη λογική "μη τους φωνάζεις αυτοί απλά πιτσιρίκια είναι δε φταίνε". Όταν σηκώνεις το τηλέφωνο έχεις να κάνεις με αντιπρόσωπο εταιρείας κι όχι με κάποιον αθώο υπαλληλάκο. Αν εγώ με τη σειρά μου δεν είμαι ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά της συγκεκριμένης εταιρείας και το σεβασμό που δείχνει τηλεφωνώντας 3 φορές την ημέρα ( δε κάνω πλάκα αν δε το σηκώσεις σπαμμάρουν τηλέφωνα μέχρι να το σηκώσεις ) ΤΟΤΕ φυσικά και αυτός θα τα ακούσει. Αν δε του αρέσει να βρει λίγο αξιοπρέπεια και να σηκωθεί να φύγει.

Μου έχουν πει άτομα που έτυχε να δούλευαν σε τέτοια κέντρα πως παίρνουν ποσοστά αν σε πείσουν να κάτσεις να ακούσεις την προσφορά τους. Λοιπόν εγώ δεν είμαι διατεθιμένος να παριστάνω τον ευγενικό αφήνοντάς τους να μου αναλύσουν το νέο γαμάτο πακέτο τους για το οποίο ΔΕ με ενδιαφέρει, γιατί το έχω ακούσει κι αυτό. Κι ούτε φυσικά θέλω να ενθαρρύνω τέτοιες δουλειές που δε συνεισφέρουν σε τίποτα παρά μόνο παρασιτούν. Ας βάλουν διαφημίσεις στη tv, στο facebook, μέχρι και στο metro έβαλαν οι καραγκιόζηδες ε να με παίρνουν και προσωπικά για να βεβαιωθούν πως τους έδωσα σημασία παραπάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

libre

Δραστήριο μέλος

Ο libre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 694 μηνύματα.
Για ποιο λογο δινεις εξηγησεις και δικαιολογιες που δεν θελεις το πακετο τους; Δεν τους οφειλεις καμια απαντηση περα απο το "δεν ενδιαφερομαι, γεια" και τερματισμο της κλησης, και συνεπως δεν βρισκω καποιο λογο να συνεχιζεις την συζητηση μαζι τους. Βασικα δεν τους οφειλεις καν απαντηση, κλεισιμο καταμουτρα.
Ναι, θελει να ξεμπερδευεις με δυο λογια και να το τερματιζεις. Παντως το «καταμουτρα» δεν μου βγαινει. Συνηθως καποιος φουκαρας ειναι στην άλλη ακρη της γραμμης που προσπαθει απεγνωσμενα να βγαλει το ψωμακι του. Ακολουθει ενα script που του δωσανε βεβαια και δεν ξερω σε ποιο βαθμο μπορει να παρει την πρωτοβουλια να το σταματησει ή περιμενει σημα απο τον supervisor. Σημερα κοιταξα το νουμερο σε κατι sites που καταγραφουν τα ανεπιθυμητα τηλεφωνα κι εχει αρνητικο feedback. Πώς στην ευχη περιμενουν να κερδισουν σε long term, αν γινουν blacklisted ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Πολλές φορές οι υπάλληλοι παίρνουν ποσοστά όταν κλείνουν "δουλειές" μέσω τηλεφώνου. Πολύ καταπιεστική τακτική, μέσα στην εκμετάλλευση. Είμαι της άποψης κι εγώ ότι το ψωμί τους προσπαθούν να βγάλουν. Μπορεί να μη τους καίγεται καρφί για την εταιρία που δουλεύουν και να μας κατανοούν ότι ενοχλούμαστε - οπότε γιατί να ξεσπάσουμε πάνω τους;
Τους μόνους που δεν δικαιολογώ είναι αυτούς που δουλεύουν σε εισπρακτικές τραπεζών, οι οποίοι ασκούν ψυχολογική βία μέσω τηλεφώνου. Θα μου πείτε κι αυτοί το μεροκάματο θέλουν να βγάλουν: όμως σε βάρος της διάθεσης άλλων! Είναι να το έχεις για να κάνεις αυτή τη δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,121 μηνύματα.
Για ποιο λογο δινεις εξηγησεις και δικαιολογιες που δεν θελεις το πακετο τους; Δεν τους οφειλεις καμια απαντηση περα απο το "δεν ενδιαφερομαι, γεια" και τερματισμο της κλησης, και συνεπως δεν βρισκω καποιο λογο να συνεχιζεις την συζητηση μαζι τους. Βασικα δεν τους οφειλεις καν απαντηση, κλεισιμο καταμουτρα.

Απλά συνήθως όποτε απαντάω ξερό "δεν ενδιαφέρομαι, ευχαριστώ", έρχεται ένα "μα δεν σας είπα λεπτομέρειες μπλα μπλα", ενώ το "έχω συμβόλαιο, ευχαριστώ" μου 'χει βγει καλύτερος κόφτης.
Γενικά δε θεωρώ ότι έχω κάποιο λόγο να είμαι αγενής απέναντι τους αν δεν έχουν πάρει κάποια ώρα κοινής ησυχίας ας πούμε, οπότε με κλείσιμο κατάμουτρα, διαφωνώ και το 'χω κάνει σπάνια, μόνο αν χτυπήσει το τηλέφωνο ενώ κάνω κάτι πολύ σημαντικό εκείνη τη στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
επειδή γενικώς έχω λίγο παιδική φωνή, όταν μου τυχαίνουν τέτοια τηλεφωνήματα, την κάνω ακόμη πιο παιδική και λέω "οι γονείς μου λείπουν, δεν είναι εδώ", με ρωτάνε τι ώρα να ξαναπάρουν και τους λέω τυχαία μια ώρα. κι απλά δεν το σηκώνω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Δεν ειναι αγενεια να τους το κλεισεις καταμουτρα. Αγενεις ειναι αυτοι που εχουν φτασει σε σημειο να μας πρηζουν στα τηλεφωνα-διαφημισεις. Καποτε με επαιρναν διαφοροι τετοιοι 5-10 φορες την ημερα. Απο πολυ πρωι μεχρι και 8-9 το βραδυ. Πολλες φορες παρατουσα τις δουλειες μου για να απαντησω σε τετοια τηλεφωνηματα που νομιζα οτι θα ηταν κατι σημαντικο. Στις αρχες ημουν ευγενικη, αλλα μετα απο ενα διαστημα η υπομονη σου εξαντλειται και φτανεις στο σημειο με το που ακους το "γεια σας, ειμαι απο την ταδε εταιρια..." να το κλεινεις αμεσως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
αν σε παίρνουν απο εταιρίες τηλεπικοινωνιών η λύση είναι απλή.
τους λές ότι έκανες πρόσφατα συμβόλαιο και οτι δεν μπορείς να αλλάξεις και τελειώνει η κλήση γρήγορα.

σε εταιρία συνδρομητικής τηλεόρασης τους λές οτι δεν βλέπεις καθόλου τηλεόραση και ξεμπερδέυεις.

αν μπείς στο τρυπάκι να το σκεφτείς λίγο αυτο που σου προτείνουν πάει το έχασες το παιχνίδι

αν τους πείς οτι δέν μπορείς να μιλήσεις γιατί είσαι στην δουλειά σε αφήνουν επίσης ήσυχο και το κλείνουν.

ας είμαστε ευγενικοί σε ανθρώπους που απλά κάνουν την δουλειά τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Εγώ το σηκώνω, και αν μου ξεκινήσουν το παραμύθι "ναι γεια σας είμαστε από...", απλά τους το κλείνω στα μούτρα. Και δεν το θεωρώ ντροπή. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ό,τι θέλουν να μου πουλήσουν και αυτοί θα γλιτώσουν περίπου 40'' από μια συνομιλία που δεν θα αποδώσει πουθενά. Συνήθως πιάνουν το μήνυμα και δεν ξαναπαίρνει το ίδιο νούμερο. (1-2 τραγικοί ξαναδοκιμάζουν μην και ο "πελάτης" δεν είχε σήμα από το πρώτο δευτερόλεπτο ο καημενούλης).

Μια μέρα με παίρνει ένας από την cosmote (what's up έχω), τέλος πάντων το σηκώνω. ΉΘελε να μου πουλήσει συμβόλαιο, εγώ συμβόλαιο γενικά τζιζ, προτιμώ καρτοκινητό, αλλά ακουγόταν γλυκούλης στο τηλέφωνο (όχι αυτό το εμετικά ευγενικός), οπότε τον αφήνω να αναλύσει.
"Προσφέρουμε τα Χ λεπτά, τα Ψ sms και τα Ζ mb ΜΟΝΟ με 18 ευρώ/μήνα!"
"Ααα, μάλιστα, πολύ ενδιαφέρον. Ωστόσο εγώ με καρτοκινητό έχω τα Χ λεπτά, τα 2Ψ sms και τα 2Ζ mb με 7 ευρώ τον μήνα. Έχετε κάποιο πολύ πειστικό επιχείρημα γιατί θα έπρεπε να δεσμευτώ να δίνω τα υπερδιπλάσια στην ίδια εταιρεία?"
Κάπου εκεί δαγκώθηκε, μου ζήτησε συγγνώμη, και έκανα να λάβω τηλ. από cosmote πάνω από εξάμηνο. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Εγώ δε συμφωνώ με τη λογική "μη τους φωνάζεις αυτοί απλά πιτσιρίκια είναι δε φταίνε". ....ΤΟΤΕ φυσικά και αυτός θα τα ακούσει. Αν δε του αρέσει να βρει λίγο αξιοπρέπεια και να σηκωθεί να φύγει...
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Αυτός/αυτή που παίρνει τηλέφωνο μπορεί να είναι συμφοιτητής σου ή το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Σίγουρα γνωρίζει τους συμβιβασμούς αξιοπρέπειας που κάνει. Είναι προφανές ότι δεν κάνει αυτή τη δουλειά από χόμπι, αλλά από ανάγκη γιατί δεν μπόρεσε να βρει κάτι καλύτερο. Γνωρίζω άτομο με μεταπτυχιακό, το οποίο δουλεύει σαν τηλεπωλητής, καθώς βρέθηκε σε πολύ μεγάλη δυσκολία. Δεν υπάρχει λόγος να τους βρίσουμε, ας μπούμε λιγάκι στη θέση τους. Πολύ απλά, αφού μας συστηθεί και μας ρωτήσει τι κάνουμε, μόλις μας δηλώσει την εταιρία της, μπορούμε να πούμε "ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι" και να κλείσουμε το τηλέφωνο.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Αυτός/αυτή που παίρνει τηλέφωνο μπορεί να είναι συμφοιτητής σου ή το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Σίγουρα γνωρίζει τους συμβιβασμούς αξιοπρέπειας που κάνει. Είναι προφανές ότι δεν κάνει αυτή τη δουλειά από χόμπι, αλλά από ανάγκη γιατί δεν μπόρεσε να βρει κάτι καλύτερο. Γνωρίζω άτομο με μεταπτυχιακό, το οποίο δουλεύει σαν τηλεπωλητής, καθώς βρέθηκε σε πολύ μεγάλη δυσκολία. Δεν υπάρχει λόγος να τους βρίσουμε, ας μπούμε λιγάκι στη θέση τους. Πολύ απλά, αφού μας συστηθεί και μας ρωτήσει τι κάνουμε, μόλις μας δηλώσει την εταιρία της, μπορούμε να πούμε "ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι" και να κλείσουμε το τηλέφωνο.


Δε με ενδιαφέρει ποιος βρίσκεται στην άλλη πλευρά της γραμμής από τη στιγμή που μιλάμε για επαγγελματική συναλλαγή, αν του αρέσει αυτό που κάνει, αν τον πληρώνουν καλά, αν συμφωνεί με αυτά που λέει ή αν το κάνει από ανάγκη αυτό είναι δικό τους θέμα.

Δεν καταλαβαίνετε πως οι εταιρείες πατούν σε τέτοιες λογικές ώστε να μπούμε όλοι στο τρυπάκι "σιγά μωρέ άκου τι έχει να πει και κλείστο" για πείτε μου ποιος βγαίνει κερδισμένος από τέτοιες πρακτικές; Ο υποψήφιος καταναλωτής που κάθεται και ακούει ηλίθιες προσφορές ή αναγκάζεται να απαντά σε διαφημιστικές χωρίς να το θέλει, ο υπάλληλος που σου παριστάνει τον πλασιέ για ψίχουλα ή η εταιρεία που κάνει επιθετική και στοχευμένη διαφήμιση με μηδενικό κόστος;
Μου θυμίζει αυτό που λένε πολλοί στις εγγραφές για τις σχολές για τους παραταξιακούς "έλα μωρές άστους εκεί να σε καλοπιάσουν, να σου κάνουν την εγγραφή, να σε φακελώσουν κιόλας και μετά μη ξανά ασχοληθείς". Δε κατάλαβα δηλαδή εμείς άποψη δεν έχουμε σε αυτό; Δεν καλούμαστε να δείξουμε την επιδοκιμασία ή αποδοκιμασία μας σε αυτά που συμβάινουν γύρω μας; Γιατί εγώ να αντιμετωπίσω παθητικά κάποιον που επιλέγει να παραβιάσει την ιδιωτικότητά μου; Για αυτό δηλώσαμε τα κινητά μας πριν μερικά χρόνια για να μπορεί η κάθε διαφημιστική να χτίζει προφίλ;

Δεν υιοθετώ τη νεοφιλελεύθερη λογική που λέει όποιος και να σαι αν προσπαθήσεις θα βγάλεις λεφτά. Αλλά δε μπορώ να δεχτώ κι απ' την άλλη πως η μόνη επιλογή που έχει κάποιος νέος σήμερα, με ή χωρίς πτυχία, είναι να παριστάνει τον πλασιέ βάζοντας πλάτες στην κάθε πολυεθνική. Κι αν είναι, που δεν είναι, τότε αυτό δε σημαίνει κάτι για το πού πάμε ως χώρα; Αν εγώ δεν συμφωνώ με αυτό γιατί να το επικροτήσω με τη στάση μου για να μη βγω ο κακός της ιστορίας; Λυπάμαι αλλά όχι δεκάρα δε δίνω ποιος τυχαίνει να είναι στην άλλη άκρη της γραμμής για την κάθε διαφορετική ώρα που θα με πάρουν τηλέφωνο. Όταν κάποιος πάει και κλείνει πακέτο επειδή κάποια εταιρεία τον πήρε μια μέρα τηλέφωνο και του ανακοίνωσε μια random προσφορά περνάει ένα μήνυμα σε αυτήν την εταιρεία. Ας το σκεφτεί ο καθένας αυτό και ας δει τι αξίζει περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Δε με ενδιαφέρει ποιος βρίσκεται στην άλλη πλευρά της γραμμής από τη στιγμή που μιλάμε για επαγγελματική συναλλαγή, αν του αρέσει αυτό που κάνει, αν τον πληρώνουν καλά, αν συμφωνεί με αυτά που λέει ή αν το κάνει από ανάγκη αυτό είναι δικό τους θέμα.

Σκληρό αγόρι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top