Δείχνει η ακρότητα ελευθερία;

DrStrangelove

Περιβόητο μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 5,311 μηνύματα.
Για σεξ με την έννοια του έρωτα δεν το έχω πολυσκεφτεί...ίσως με την Τζενιφερ Ανιστον (...πατρίδαααααααααα :D ),πάντως θα ήθελα πολύ να γ***σω τον Καραμανλή,τον Παπανδρέου,την Ντόρα,την Μαριέτα,την Παπαρήγα,τον Αλαβάνο και πολλούς πολλούς άλλους "διάσημους" της πολιτικής!
Είμαι καλά γιατρέ μου?:confused:

:D:D Απλά αποδέξου το επαναστατικό προτσές που μετασχηματίζεται σε λίμπιντο εντός σου και όλα θα πάνε καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bisbirikos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο bisbirikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και επαγγέλεται Μουσικός. Έχει γράψει 812 μηνύματα.
:D:D Απλά αποδέξου το επαναστατικό προτσές που μετασχηματίζεται σε λίμπιντο εντός σου και όλα θα πάνε καλά.

"Η προδοσια ως πραξη ανυπακοης ειναι η απαρχη της ελευθεριας"
Ε.Φρομ, Ο φοβος μπροστα στην ελευθερια...

(Ασχετο αλλα μου αρεσε και το εβαλα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrStrangelove

Περιβόητο μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 5,311 μηνύματα.
"Η προδοσια ως πραξη ανυπακοης ειναι η απαρχη της ελευθεριας"
Ε.Φρομ, Ο φοβος μπροστα στην ελευθερια...

(Ασχετο αλλα μου αρεσε και το εβαλα)