gademis
Τιμώμενο Μέλος
Η αντίδραση "το κλείνω" είναι μέν η πιό συχνή αλλά άν έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας δέν είναι η ενδεδειγμένη. Για να μειωθεί το τηλεφωνικό spam ο μόνος τρόπος είναι να το κάνουμε ασύμφορο για την εταιρία. Επειδή λοιπόν η εταιρία πληρώνει α) τηλέφωνο και β) τον/την υπάλληλο πρέπει να τον κρατήσουμε στο τηλέφωνο όση περίσσότερη ώρα μπορούμε. Πολύ συχνά με παίρνουν τηλέφωνο για πιστωτικές κάρτες. Πάντα ρωτάω λοιπόν τί προστασία έχω απο παράνομη χρήση του αριθμού της πιστωτικής απο κάποιον υπάλληλο καταστήματος (κάτι για το οποίο δέν υπάρχει προστασία στην ελλάδα όπως στο εξωτερικό). Πάντα τρώω ενα δεκάλεπτο με τέταρτο για να εξηγήσω το σενάριο της απάτης. Αν ο υπάλληλος δηλώσει άγνοια ξεφέυγει σε αυτό το σημείο. Αν όμως αποφασίσει να με πείσει οτι αυτό δέν γίνεται η ιστορία τραβαει μέχρι και μισάωρο, και σε μία περίπτωση τους έπεισα να ερευνήσουν οι ίδιοι το θέμα . Για τους πολύ ενοχλητικούς επιστρατέυω ερώτηση για τον ακριβή αλγόριθμο υπολογισμού των δόσεων και των επιτοκίων η ερώτηση για το τί νομική διαδικασία υπάρχει σχετικά με τις ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Τώρα που τα έγραψα όλα αυτά αισθάνομαι λίγο υπεύθυνος για τα ηχογραφημένα μυνήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Είσαι και πολύ όμως!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gademis
Τιμώμενο Μέλος
Εκεί που αξίζει είμαι και το λέω.Αρχική Δημοσίευση από Michelle:Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, gademi έγραψες!!!
Είσαι και πολύ όμως!
Το καλο ηταν αυτο που εκανα σε μια ελληνικη εταιρια που μου εστειλε spam στο e-mail. Τους πήρα τηλέφωνο και ζητησα το διευθυντη πωλήσεων. 2 μέρες τζίφος και την 3η τον βρήκα. Τον ευχαρίστησα για την ενημέρωση και του είπα οτι δέν ενδιαφέρομαι για το γεγονός. Είμαι σίγουρος οτι ο ανθρωπος ρώτησε πόσα mail εχουν στείλει και μετά είχε εφιάλτες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arty2
Εκκολαπτόμενο μέλος
(μεταφορικά πάντα, μην πάει το μυαλό σας αλλού)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Καλό πολύ καλό! Μια μικρή διαφωνία ο κακομοίρης ο υπάλληλος που παίρνει βία το βασικό και περιμένει πιθανή πώληση για να πάρει μπόνους (αν και κάποιοι πληρώνονται μόνο ποσοστά επί πωλήσεων) δεν σου φταίει σε τίποτα να σε περνα για υποψήφιο αγοραστή και να ταλαιπωρείται ελπίζοντας να πουλήσει.Φυσικά δεν φταις σε τίποτα και εσύ να σε ζαλίζουν στα τηλέφωνα(αν και δεν νομίζω να έχεις πλέον τέτοιο πρόβλημα-κατά πάσα πιθανότητα το νουμερό σου είναι μπλακ-λιστ σε όλα τα τηλεμάρκετινγκ κέντρα)Αρχική Δημοσίευση από gademis:Για να επιστρέψουμε στο θέμα των τηλεφωνικών διαφημήσεων που είναι πολύ προσφιλες μου θέμα.
Η αντίδραση "το κλείνω" είναι μέν η πιό συχνή αλλά άν έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας δέν είναι η ενδεδειγμένη. Για να μειωθεί το τηλεφωνικό spam ο μόνος τρόπος είναι να το κάνουμε ασύμφορο για την εταιρία. Επειδή λοιπόν η εταιρία πληρώνει α) τηλέφωνο και β) τον/την υπάλληλο πρέπει να τον κρατήσουμε στο τηλέφωνο όση περίσσότερη ώρα μπορούμε. Πολύ συχνά με παίρνουν τηλέφωνο για πιστωτικές κάρτες. Πάντα ρωτάω λοιπόν τί προστασία έχω απο παράνομη χρήση του αριθμού της πιστωτικής απο κάποιον υπάλληλο καταστήματος (κάτι για το οποίο δέν υπάρχει προστασία στην ελλάδα όπως στο εξωτερικό). Πάντα τρώω ενα δεκάλεπτο με τέταρτο για να εξηγήσω το σενάριο της απάτης. Αν ο υπάλληλος δηλώσει άγνοια ξεφέυγει σε αυτό το σημείο. Αν όμως αποφασίσει να με πείσει οτι αυτό δέν γίνεται η ιστορία τραβαει μέχρι και μισάωρο, και σε μία περίπτωση τους έπεισα να ερευνήσουν οι ίδιοι το θέμα . Για τους πολύ ενοχλητικούς επιστρατέυω ερώτηση για τον ακριβή αλγόριθμο υπολογισμού των δόσεων και των επιτοκίων η ερώτηση για το τί νομική διαδικασία υπάρχει σχετικά με τις ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Τώρα που τα έγραψα όλα αυτά αισθάνομαι λίγο υπεύθυνος για τα ηχογραφημένα μυνήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder
Βασικά αν εμένα αν με παίρνουν καμία εταιρία που ξέρω κάποιο αδύναμη υπηρεσία της, αρχίζω και ρωτάω για αυτό και καλά ότι θέλω τέτοια υπηρεσία κτλ κτλ και μέχρι να μάθει ο υπάλληλος αν το υποστηρίζουν ή όχι περνάει κανένα 10 λέπτο όπως επίσης και ένα δεκάλεπτο στην αρχή λέγοντας τι θέλωΑρχική Δημοσίευση από gademis:Για να επιστρέψουμε στο θέμα των τηλεφωνικών διαφημήσεων που είναι πολύ προσφιλες μου θέμα.
Η αντίδραση "το κλείνω" είναι μέν η πιό συχνή αλλά άν έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας δέν είναι η ενδεδειγμένη. Για να μειωθεί το τηλεφωνικό spam ο μόνος τρόπος είναι να το κάνουμε ασύμφορο για την εταιρία. Επειδή λοιπόν η εταιρία πληρώνει α) τηλέφωνο και β) τον/την υπάλληλο πρέπει να τον κρατήσουμε στο τηλέφωνο όση περίσσότερη ώρα μπορούμε. Πολύ συχνά με παίρνουν τηλέφωνο για πιστωτικές κάρτες. Πάντα ρωτάω λοιπόν τί προστασία έχω απο παράνομη χρήση του αριθμού της πιστωτικής απο κάποιον υπάλληλο καταστήματος (κάτι για το οποίο δέν υπάρχει προστασία στην ελλάδα όπως στο εξωτερικό). Πάντα τρώω ενα δεκάλεπτο με τέταρτο για να εξηγήσω το σενάριο της απάτης. Αν ο υπάλληλος δηλώσει άγνοια ξεφέυγει σε αυτό το σημείο. Αν όμως αποφασίσει να με πείσει οτι αυτό δέν γίνεται η ιστορία τραβαει μέχρι και μισάωρο, και σε μία περίπτωση τους έπεισα να ερευνήσουν οι ίδιοι το θέμα . Για τους πολύ ενοχλητικούς επιστρατέυω ερώτηση για τον ακριβή αλγόριθμο υπολογισμού των δόσεων και των επιτοκίων η ερώτηση για το τί νομική διαδικασία υπάρχει σχετικά με τις ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Τώρα που τα έγραψα όλα αυτά αισθάνομαι λίγο υπεύθυνος για τα ηχογραφημένα μυνήματα.
Λες να φταίω και εγώ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sephiroth
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hetfield
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sephiroth
Νεοφερμένος
Αρχική Δημοσίευση από Hetfield:Καλα εμενα με παιρνουν και στο σπιτι τηλεφωνο εδω και κατι χρονια απο μια πολυ γνωστη εταιρια που πουλαει συναγερμους, και ζητανε ενα ατομο που ουτε καν το ξερω, αλλα αυτοι συνεχιζουν!
Σιγά ρε! Εγώ περνάω χειρότερα. Παιρνουν τώρα τηλέφωνα από τράπεζες για να ανοίξει η αδερφή μου λογαριασμό, η οποία μόλις έγινε 19.
Το καλύτερο: Στέλνουν γράμματα κάθε Σεπτέμβρη σπίτι μου από διάφορα φροντηστήρια για να γραφτώ... Έλεος δλδ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mania
Επιφανές μέλος
Πριν απο μερικες μερες μου ετυχε το εξης κουφο. Χτυπαει το τηλεφωνο με αποκρυψη. Το σηκωνω και ακουω ενα ηχογραφημενο μηνυμα! Διαφημιζε ενα πειοδικο που δινει δωρο μια πολυ γνωστη εγκυκλοπαιδεια. Ετυχε ποτε αυτο το πραγμα σε κανεναν;
Ναι μου έτοιχε και μάλιστα πήρα και την εγκυκλοπαίδια και είναι και σούπερ, δεν συνηθήζω να απαντάω σε βλακειες με πωλήσεις άλλα όταν πρόκειτςε για κάτι επώνυμο δεν παθένω κάτι να ρωτήσω και να ενημερωθώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.