mic97

Νεοφερμένος

Ο mic97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
ασκησούλα :

αν η χ^2+2(μ+1)χ+2μ+λ+1=0 δεν έχει πραγματικες ρίζες να αποδείξετε οτι συμβαίνει το ίδιο και για την εξίσωση
χ^2-2μχ+λ=0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
ασκησούλα :

αν η χ^2+2(μ+1)χ+2μ+λ+1=0 δεν έχει πραγματικες ρίζες να αποδείξετε οτι συμβαίνει το ίδιο και για την εξίσωση
χ^2-2μχ+λ=0

Η διακρίνουσα της πρώτης είναι 4(μ^2-λ)<0 αφού δεν έχει πραγματικές ρίζες
Η δεύτερη έχει Δ=4(μ^2-λ)<0 λόγω της πρώτης. Αρα και αυτή δεν έχει πραγματικές ρίζες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mic97

Νεοφερμένος

Ο mic97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
για δείτε και αυτή εδώ!! :
x^2-2x+ν-4=0 να βρείτε τις τιμές του νεR για τις οποίες η εξίσωση έχει α) ρίζες θετικές β)ρίζες ετερόσημες γ)ίσες .

Περιμένω λύσεις xD
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

neffie

Νεοφερμένος

Η neffie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
γ)ίσες ριζες...

για να έχει η εξίσωση ίσες ρίζες θα πρέπει Δ=0
είναι όμως Δ= β^2 - 4αγ= 4 - 4(ν-4)= 4 - 4ν + 16= 20 - 4ν => 20 - 4ν = 0 <=> 20=4ν <=> ν=5
για τα πρώτα 2 ερωτήματα νομίζω πρέπει να κάνεις αυτό με τα πρόσημα και τα πινακάκια αλλά επειδή στο γυμνάσιο δεν τα κάνουμε αυτά πολύ πιθανόν να τα κάνω λάθος γιατί δεν τα θυμάμαι καλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Μπορεί αυτή η ερώτησή μου να μην αναφέρεται στην άλγεβρα α λυκείου αλλα α παν/μίου αλλά καίγομαι γτ δίνω τη Δευτέρα....μπορεί κανείς να μου πει αν έχω αυτό το σύστημα:
-2x-2y+z=1
x+4y+z=-2
x-2y-2z=1
πως βγαίνει η λύση του συστήματος να είναι η (x,y,z)=(w,-1/2(1+w),w);;;
Απ ότι καταλαβαίνω, πρέπει να θέτει δυο από τους αγνώστους με ω....Aλλά με βάση τη θεωρία δεν βρίσκω πουθενά όταν ο αριθμός τον εξισώσεων είναι ίσος με τον αριθμό των αγνώστων να το κάνουμε αυτό.....:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
αν έχω αυτό το σύστημα:
-2x-2y+z=1
x+4y+z=-2
x-2y-2z=1
πως βγαίνει η λύση του συστήματος να είναι η (x,y,z)=(w,-1/2(1+w),w);;;
Και με το μάτι ακόμα μπορείς να δεις ότι όλες οι ορίζουσες του συστήματος είναι D = Dx = Dy = Dz = 0 , οπότε το σύστημα έχει άπειρες λύσεις. Με όποιο τρόπο και να το δουλέψεις (προτιμώ με επαυξημένο πίνακα) καταλήγεις:
χ = z , 2y+z = -1.
Αν θέσεις χ=w , προκύπτει η λύση που θέλεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
κατάλαβα θενκς! Αλλα να ρωτήσω κάτι τελευταίο; Πήγα να το υπολογίσω τον επαυξημένο και μου δημιουργήθηκε μια ακόμα απορία...Μπορούμε στον επαυξημένο(αλλά γενικά η απορία είναι για κάθε πίνακα) που είναι 3x4 να αναπτύξουμε ως προς τα στοιχεία μιας γραμμής ήστήλης; Γιατί μέχρι στιγμής από τα παραδείγματα που διάβασα μόνο πίνακες νxν έχω συναντήσει που να τους αναπτύσσει ως προς τα στοιχεία μιας γραμμής ήστήλης....:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis19

Νεοφερμένος

Ο giannis19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 63 μηνύματα.

υπολογιστε αυτο το οριο: \lim_{\chi \rightarrow\0}\chi \wedge \sin \chi


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
κατάλαβα θενκς! Αλλα να ρωτήσω κάτι τελευταίο; Πήγα να το υπολογίσω τον επαυξημένο και μου δημιουργήθηκε μια ακόμα απορία...Μπορούμε στον επαυξημένο(αλλά γενικά η απορία είναι για κάθε πίνακα) που είναι 3x4 να αναπτύξουμε ως προς τα στοιχεία μιας γραμμής ήστήλης; Γιατί μέχρι στιγμής από τα παραδείγματα που διάβασα μόνο πίνακες νxν έχω συναντήσει που να τους αναπτύσσει ως προς τα στοιχεία μιας γραμμής ήστήλης....:confused:
Φαντάζομαι ότι εννοείς ανάπτυξη ορίζουσας. Άρα? (Σκέψου το)...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
E δεν γίνεται να υπολογιστεί(νομίζω...πάλι)αλλά όση σκέψη έβαλα δεν υπολογίζεται έτσι...Αρα θέλει κάποιον μετασχηματισμό η ορίζουσα του επαυξημένου; προστοπαρόν το χω παρατήσει, θα το ξαναδώ αργότερα...:worry::worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.

υπολογιστε αυτο το οριο:


Αν κατάλαβα καλά θες το . Η συνάρτηση ορίζεται για και γράφεται

Όμως επειδή θα έχουμε
με

και από κριτήριο παρεμβολής οπότε το ζητούμενο όριο κάνει 1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Καλησπερα σε ολους :)
Στην Αλγεβρα μπηκαμε στο κεφαλαιο με τις προοδους (στο φροντ ειμαι ενα μαθημα πισω) . Εκεινη την ημερα ετυχε να λειπω. Θα ηθελα αν μπορειται να με βοηθισετε στην παρακατω ασκηση δειχνωντας μου το σκεπτικο επιλυσης καθως δε το καταλαβα απο το βιβλιο.
(ασκ.3 σελ. 124)Να ορισετε αναδρομικα τις ακολουθιες:

i)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Mercury

Επιφανές μέλος

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,611 μηνύματα.
Καλησπερα σε ολους :)
Στην Αλγεβρα μπηκαμε στο κεφαλαιο με τις προοδους (στο φροντ ειμαι ενα μαθημα πισω) . Εκεινη την ημερα ετυχε να λειπω. Θα ηθελα αν μπορειται να με βοηθισετε στην παρακατω ασκηση δειχνωντας μου το σκεπτικο επιλυσης καθως δε το καταλαβα απο το βιβλιο.
(ασκ.3 σελ. 124)Να ορισετε αναδρομικα τις ακολουθιες:

i)


Για να την ορίσεις αναδρομικά,θα πρέπει να την φέρεις στην μορφή καί να βρείς και τον όρο
Πώς το κάνεις αυτό;
Λύνεις το
Στο πρώτο υποερωτημα γίνεται ώς εξής:




Oπότε γράφεις πως η ακολουθία ορίζεται αναδρομικά ως εξής:

και

παρομοίως και τα υπόλοιπα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Πωπω ειλικρινα Μερκ σ'ευχαριστω παρα πολυ :D
Παω να λυσω και τις αλλες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikossssss

Νεοφερμένος

Ο nikossssss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
γεια σας. αν μπορει να βοηθησει καποιος. οταν παω απο 100 σε 110 εχω αυξηση 10%. οταν παω απο 110 σε 100 ομως εχω μειωση -0,909 (διαφορο του 10%). να το σχολιασω και να τ κανω και με ln και να πω ποτε συμπιπτουν οι πραξεις αυτες. ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
γεια σας. αν μπορει να βοηθησει καποιος. οταν παω απο 100 σε 110 εχω αυξηση 10%. οταν παω απο 110 σε 100 ομως εχω μειωση -0,909 (διαφορο του 10%). να το σχολιασω και να τ κανω και με ln και να πω ποτε συμπιπτουν οι πραξεις αυτες. ευχαριστω

Στο πρώτο
Αρχική τιμή 100 Τελική τιμή 110 Διαφορά +10 Αρα σε αρχική τιμή 100 έχουμε αύξηση 10


Στο δεύτερο
Αρχική τιμή 110 Τελική τιμή 100 Διαφορά -10 και σε
αρχική τιμή 100 ..........................διαφορά ?=-10.100/110=-9,09
Αναλογία και η σύγκριση γίνεται πάντοτε με το 100

Οταν αγοράζει ένας έμπορος σε μια τιμή και κερδίζει 10% το κέρδος δεν το βρίσκεις από την τιμή πώλησης αλλά από την τιμή αγοράς.
Δηλ αγοράζει 80 και το ποσοστό κέρδους είναι 10% θα κερδίσει 8 και η τιμή πώλησης 88. Αν πας να υπολογίσεις το κέρδος επί των 88 θα βρεις 8,8 και άρα το αγόρασε 88-8,8=79,2. Είναι σωστό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikossssss

Νεοφερμένος

Ο nikossssss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Στο πρώτο
Αρχική τιμή 100 Τελική τιμή 110 Διαφορά +10 Αρα σε αρχική τιμή 100 έχουμε αύξηση 10


Στο δεύτερο
Αρχική τιμή 110 Τελική τιμή 100 Διαφορά -10 και σε
αρχική τιμή 100 ..........................διαφορά ?=-10.100/110=-9,09
Αναλογία και η σύγκριση γίνεται πάντοτε με το 100

Οταν αγοράζει ένας έμπορος σε μια τιμή και κερδίζει 10% το κέρδος δεν το βρίσκεις από την τιμή πώλησης αλλά από την τιμή αγοράς.
Δηλ αγοράζει 80 και το ποσοστό κέρδους είναι 10% θα κερδίσει 8 και η τιμή πώλησης 88. Αν πας να υπολογίσεις το κέρδος επί των 88 θα βρεις 8,8 και άρα το αγόρασε 88-8,8=79,2. Είναι σωστό?

ο τυπος για να βρεισ ομως ποσοστιαια μεταβολη ειναι (τελικο-αρχικο)/(αρχικο) επι % και με το ln αλλαζει η πραξη; αφου τα ιδια νουμερα βγαινουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
λοιπόν, σε θέμα της εμε, λύνω λύνω λύνω και καταλήγω σε Κ=α²-α+1
ζητείται το πρόσημο του Κ.
εγώ λέω Δ=-3<0 άρα δεν έχει ρίζες άρα διατηρεί το πρόσημο του συντελεστή του α² που είναι 1, άρα το τριώνυμο έχει σταθερό θετικό πρόσημο (παντού ομόσημο του συντελεστή του α²)
Σωστό δεν είναι αυτό;
Στις λύσεις όμως λέει κάτι άλλα και νομίζω μπλέκει το α ως άγνωστο και το α ως συντελεστή του α² δηλ στην ανίσωση της μορφής αχ²+βχ+γ><0
όμως εδώ, αφενός ο άγνωστος είναι το α και αφετέρου ο συντελεστής του α² είναι το 1...κάνω κάπου λάθος;

παίζει ρόλο το διάστημα στο οποίο ανήκει το α;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Είσαι σίγουρη ότι η τελική σχέση είναι αυτή που βρήκες; Γιατί τότε όντως τα πρόσημο είναι (+) για κάθε πραγματικό α...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Μήπως το Κ είναι διακρίνουσα άλλου τριωνύμου που το πρόσημό του εξαρτάται απ' το α; Βασικά δεν την βάζεις όλη την εκφώνηση αν δεν είναι κόπος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top