[Αρχείο 2018 - 2022] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σας πειράζει δηλαδή που κάποιοι μαθητές κυνηγάνε το 20 ή το 19, λες και είναι κάτι κακό!

Εμένα με πειράζει σφόδρα. Τη γνώση πρέπει να κυνηγούν, όχι τα νούμερα. Το αν αυτά τα 2 ενίοτε ταυτίζονται δεν αποτελεί αντικίνητρο στην κατάργηση των βαθμών. Και οπωσδήποτε ένας πραγματικά άριστος δε θα επηρέασει από αυτό την προσπάθειά του.

Unseen, θεωρείς πλειοψηφία αυτά που έχεις δει εσύ 6 χρόνια; Λογικά πρέπει να σκεφτούμε και όχι μεμονωμένα. Γιατί υπάρχουν αυτές οι αντιδράσεις; Τζόνι το ίδιο: Δεν είναι πασιφανές πώς προκύπτει αυτό το μπούλινγκ; Για μένα είναι. Είναι αντίδραση στην πίεση του συστήματος που συζητάμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Έχω αδερφό στο γυμνάσιο και δε θέλω να χαλάσει το σχολείο πριν τελειώσει, μετά μπορείτε να το κάνετε ότι θέλετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Klean το να φέρνεις τον Φώτη σαν παράδειγμα για την συγκριτική βαθμολογία δεν είναι καλό γιατί καθόλου δεν εκφράζει την πλειοψηφία. Προσωπικά σε όλη την διάρκεια γυμνασιου-Λυκείου 6 Χρόνια δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Παλι θυμάμαι στο Δημοτικό που περισσότερο υπήρχε σνομπισμος ως προς αυτούς που έπαιρναν 1-2 Β ενώ όλοι έπαιρναν Ά. Όπως και να έχει όλα στις πανελλήνιες πληρώνονται. Εκεί θα φανεί ποσό αξίζει αυτός που έβγαζε 19 κάθε χρόνο, αυτός που δεν Διάβασε καθόλου, ο μαθητής του 15 κλπ. Ακομα νιώθω ότι υπάρχει μια απαξίωση για το έργο των εκπαιδευτικών ίσως επειδή θεωρείται από πολλούς το πιο εύκολο επάγγελμα μιας και έχουν λίγες ωρε ς και θερινές διακοπές. Όμως όποιος είναι έξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει γιατί η εκπαίδευση καθόλου απλή υπόθεση δεν είναι. Αντιθετα για να είναι καλός στην δουλειά του ενας εκπαιδευτικός έχει να κάνει πολλα

H αριστεία στην εκπαίδευση είναι ότι ο χειρότερο. Κατά τη γνώμη δυο βαθμοί πρέπει να υπάρχουν Pass και Fail. Το κυνήγι του βαθμού έχει σημασία μόνο για τις δουλειές του δημοσίου (γι αυτό και το δημόσιο έχει τα χάλια του) που τώρα πέθανε.

Αφήστε το κυνήγι του βαθμού στο πανεπιστήμιο γιατί δεν θα σας οδηγήσει πουθενά. Το κλειδί της επιχτυχία είναι η δικτύωση και η συμμετοχή σε φοιτητικές οργανώσεις, ΜΚΟ, κομματικές παρατάξεις, ταξίδια στο εξωτερικό ευκαιρίες για απόκτηση εμπειριών και επαφές με προσωπικοτήτες. Στο μέλλον αυτά θα σας δώσουν δουλειές και όχι το 9 αντί για 8 βαθμό πτυχίου. Η αγορά εργασίας προτιμά κάποιον απόφοιτο με 7 που να έχει ιδρύσε ή να συμμετέχει σε start up εταιρείες παρά κάποιον που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι το 9 βαθμό πτυχίου.

Έχω βαρεθεί να ακούω στη τηλεόραση για ανέργους με διδακτορικά. Κρατιστίκος τρόπος αντίληψης.

Ποιος κυνηγάει συμμαθητές του; Εγώ το bullying που βλέπω γίνεται σε αυτούς που διαβάζουν, εξού και οι λέξεις "φυτό", "σπασικλάκι" και πολλές φορές χάνουν στην κοινωνικοποίηση επειδή οι άλλοι συμμαθητές τους που θεωρούν ότι το να βγάζεις 20 είναι κάτι κακό. Όχι από αυτούς που διαβάζουν.

Όσον αφορά αυτά που λέει ο Φώτης, είναι διαφορετικά από αυτά που λέω εγώ. Δεν είπα ότι συμφωνώ με την αντιμετώπιση του.


Unseen skygge εχεις δικιο,το να εισαι εκπαιδευτικος απαιτει πολυ ενεργεια και ειναι κατα τη γνωμη μου απο τα πιο δυσκολα επαγγελματα.Δυστηχως αρκετοι εαν τους ρωτησεις προτιμανε τα R&D τμηματα ή industry δουλειες αλλα ελαχιστοι να γινουν εκπαιδευτικοι.Βλεπουμε και εκει εναν μικρο ρατσισμο δηλαδη.Σε αρκετες συζητησεις με καθηγητες εχω διαπιστωσει οτι αρκετοι απο αυτους νοιωθουν ασχημα που δεν συνεχισαν με ενα μεταπτυχιακο η διδακτορικο η ακομα δεν εφυγαν στο εξωτερικο. Εγω σε αυτο το μονο που σκεφτομαι ειναι,το εξης : εχετε να κανετε με νεα παιδια,νεα μυαλα δεν καταλαβαινετε ποσο σημαντικο ειναι που θα αποτελεσετε παραδειγμα και προτυπο;Αλλα τι να πεις ορισμενοι με τα χρονια εχουν εξαντληθει να βλεπουν αδιαφορους και ξεχασαν οτι ειναι αυτοι που πρεπει να τους δωσουν μορφωσουν-και οχι με την εννοια της γνωσης μονο-.

akikos δυστηχως οσο διαφορετικα και να ηθελα να ηταν τα πραγματα,θελω να πιστευω και εσυ, στην αποψη σου,εξακολουθεις να εχεις αμεση επαφη με την πραγματικοτητα του τωρα για την Ελλαδα και τι πραγματικα ισχυει...Και εγω μεχρι να τελειωσω το λυκειο νομιζα οτι οι βαθμοι θα σε πανε μπροστα...ουτε καν ομως...οι βαθμοι μονοι τους με τιποτα.

Johnny κοιτα να δεις παραδοξο,εγω ακομα και του κατω απο του 10 που ηξερα,στους αριστους εδιναν ευσημα μετα απο τις πανελληνιες.Το να σεβαστεις και τον αριστο και αυτον που δεν περασε ειναι εξισου σημαντικο,ειναι θεμα μορφωσης-ανθρωπιας.
Οπα ρε μεγαλε,δηλαδη σε εμας που διναμε ενα καρο μαθηματα πριν τις πανελληνιες και τωρα το αλλαζουν δεν το κανανε οτι θελανε το λυκειο;Μην λεμε οτι θελουμε,ο καθενας δινει με το συστημα της εποχης του.Παλια ηταν ακομα χειροτερα...αυτοι γιατι να μην παραπονεθουν που τα εδιναν ολα ενω εμεις μονο 4;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Johnny κοιτα να δεις παραδοξο,εγω ακομα και του κατω απο του 10 που ηξερα,στους αριστους εδιναν ευσημα μετα απο τις πανελληνιες.Το να σεβαστεις και τον αριστο και αυτον που δεν περασε ειναι εξισου σημαντικο,ειναι θεμα μορφωσης-ανθρωπιας.

Ρε φίλε στις πανελλήνιες θα συγχαρείς αυτόν που πέρασε κάπου όχι αυτόν που δεν πέρασε πουθενά. Θα μου πεις, το να μην περάσεις πουθενά είναι εξίσου δύσκολο με το να περάσεις σε κάποια υψηλόβαθμη σχολή. Θέλει προσπάθεια να γράψεις τόσο χαμηλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Ρε φίλε στις πανελλήνιες θα συγχαρείς αυτόν που πέρασε κάπου όχι αυτόν που δεν πέρασε πουθενά. Θα μου πεις, το να μην περάσεις πουθενά είναι εξίσου δύσκολο με το να περάσεις σε κάποια υψηλόβαθμη σχολή. Θέλει προσπάθεια να γράψεις τόσο χαμηλά.


Σωστα διοτι οταν μπαινεις μεσα ενα αεροπλανο να κανεις ελεγχο εαν λειτουργουν τα συστηματα,παιρνεις τηλεφωνο ολους τους μηχανικους που αυτα που εφτιαξαν λειτουργουν για να τους δωσεις συγχαρητηρια και στα προβληματικα συστηματα απλα δεν ενδιαφερεσαι.Η λογικη ειναι λογικη...ειπαμε...
Γιατι να δωσεις συγχαρητηρια σε καποιον που περασε π.χ. ιατρικη και τα καταφερε;Επιλογη του ηταν γουσταρε το εκανε.Το βραβειο τον κόπων του ειναι οτι περασε.
Γιατι να μην ασχοληθεις π.χ. με το παιδι που προσπαθησε αλλα για τον οποιοδηποτε λογο π.χ. εχασε τη σχολη για 100 μορια ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Άλλο αυτός που έχασε τη σχολή για 100 μόρια και άλλο αυτός που δεν πέρασε πουθενά. Δεν ξέρω γιατί συζητάμε για τις πανελλήνιες όπως και να έχει, θες να αλλάξει και εκεί το σύστημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Άλλο αυτός που έχασε τη σχολή για 100 μόρια και άλλο αυτός που δεν πέρασε πουθενά. Δεν ξέρω γιατί συζητάμε για τις πανελλήνιες όπως και να έχει, θες να αλλάξει και εκεί το σύστημα;

Μονο στην περιπτωση που δεν συμφωνησεις οτι λειτουργει τελεια η δεν εχει περιθωριο βελτιωσης :loltooth: .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Μονο στην περιπτωση που συμφωνησεις οτι λειτουργει τελεια η δεν εχει περιθωριο βελτιωσης :loltooth: .

Δεν έχω σκεφτεί κάποιο περιθώριο βελτίωσης να σου πω την αλήθεια. Δεν είναι τέλειες αλλά είναι αντικειμενικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Δεν έχω σκεφτεί κάποιο περιθώριο βελτίωσης να σου πω την αλήθεια. Δεν είναι τέλειες αλλά είναι αντικειμενικές.

Ακομα και θελουν να κρατησουν τις βαθμολογιες,εγω προσωπικα θα προτεινα αντι τα παιδια να γραφουν ως 4ο μαθημα εκθεση να γραφουν ενα personal statement οπως γινεται στα πανεπιστημια του εξωτερικου οπως στην Αμερικη και στην Αγγλια.
Αμεσα πραγματα,που θες να περασεις,γιατι,τι φιλοδοξιες και σκοπους εχεις,τι σε κανει καταλληλο για αυτη τη σχολη,τι ασχολιες εχεις.Επισης η προσθηκη AP μαθηματων θα ηταν πολυ καλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ακομα και θελουν να κρατησουν τις βαθμολογιες,εγω προσωπικα θα προτεινα αντι τα παιδια να γραφουν ως 4ο μαθημα εκθεση να γραφουν ενα personal statement οπως γινεται στα πανεπιστημια του εξωτερικου οπως στην Αμερικη και στην Αγγλια.
Αμεσα πραγματα,που θες να περασεις,γιατι,τι φιλοδοξιες και σκοπους εχεις,τι σε κανει καταλληλο για αυτη τη σχολη,τι ασχολιες εχεις.Επισης η προσθηκη AP μαθηματων θα ηταν πολυ καλη.

Συγνώμη, θες να καταργηθεί ένα αντικειμενικό κριτήριο όπως η βαθμολογία σε εξετάσεις και να θεσπιστεί το motivational letter όπου ο καθένας μπορεί να γράψει ότι παπάτζα θέλει; :laugh: Μήπως να περνάμε και με μέσον στις σχολές; Δε θεωρώ ότι έχεις κακό motive σε αυτά που προτείνεις αλλά μάλλον δεν βλέπεις τα αρνητικά που μπορεί αν προκύψουν απ' όσα λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Συγνώμη, θες να καταργηθεί ένα αντικειμενικό κριτήριο όπως η βαθμολογία σε εξετάσεις και να θεσπιστεί το motivational letter όπου ο καθένας μπορεί να γράψει ότι παπάτζα θέλει; :laugh: Μήπως να περνάμε και με μέσον στις σχολές; Δε θεωρώ ότι έχεις κακό motive σε αυτά που προτείνεις αλλά μάλλον δεν βλέπεις τα αρνητικά που μπορεί αν προκύψουν απ' όσα λες.

Ακριβως,γραψε και εσυ οτι θες και εαν καταφερεις να πεισεις καλυτερα,περνας ποιο το προβλημα ;
Να περναμε με μεσον;ΧΑΧΑΧΑΧ αυτο γινεται ηδη φιλε μου εχω ηδη ριξει σποντα σε πιο πανω απαντηση.Στην Ελλαδα ζουμε,εαν δεν υπηρχαν αυτα εδω που θα υπηρχαν;
Αρνητικα δυσκολευομαι να φανταστω,ολη η Βρεττανια λειτουργει ετσι,δεν ειδα να προκυπτουν τοσο σοβαρα προβληματα.
Θα μου πεις ναι ρε φιλε αλλα εκει ειναι αλλο το συστημα/χωρα/νοοτροπια.Θα σου πω ομως οτι δεν ειναι καλη ιδεα να ξερουμε και ποιον βαζουμε μεσα στα πανεπιστημια απο το να εισαγουμε στα τυφλα νουμερα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Συγνώμη, θες να καταργηθεί ένα αντικειμενικό κριτήριο όπως η βαθμολογία σε εξετάσεις και να θεσπιστεί το motivational letter όπου ο καθένας μπορεί να γράψει ότι παπάτζα θέλει; :laugh: Μήπως να περνάμε και με μέσον στις σχολές; Δε θεωρώ ότι έχεις κακό motive σε αυτά που προτείνεις αλλά μάλλον δεν βλέπεις τα αρνητικά που μπορεί αν προκύψουν απ' όσα λες.

Ακόμα και εκεί πέρα αξιολόγηση θα γίνεται, απλά θα κοιτάνε ποιος έχει το μεγαλύτερο μέσο. :rofl:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ακριβως,γραψε και εσυ οτι θες και εαν καταφερεις να πεισεις καλυτερα,περνας ποιο το προβλημα ;
Στο ότι δεν εξετάζεται η αξία του μαθητή με κάποιο σοβαρό κριτήριο. Λέω εγώ τώρα. Σε δυσκολεύει να κάτσεις να λύσεις μια άσκηση μαθηματικών και το βρίσκεις κακό να αξιολογηθείς με βάση αυτό αλλά βρίσκεις θετικό το να αξιολογηθείς με βάση μια παπάτζα που θα γράψεις χωρίς αντικειμενική αξία;
Να περναμε με μεσον;ΧΑΧΑΧΑΧ αυτο γινεται ηδη φιλε μου εχω ηδη ριξει σποντα σε πιο πανω απαντηση.Στην Ελλαδα ζουμε,εαν δεν υπηρχαν αυτα εδω που θα υπηρχαν;
Δεν περνάς με μέσον, ρίξε μια ματιά στο πως γίνεται η βαθμολόγηση και η εισαγωγή στα πανεπιστήμια.
Αρνητικα δυσκολευομαι να φανταστω,ολη η Βρεττανια λειτουργει ετσι,δεν ειδα να προκυπτουν τοσο σοβαρα προβληματα.
Θα μου πεις ναι ρε φιλε αλλα εκει ειναι αλλο το συστημα/χωρα/νοοτροπια.Θα σου πω ομως οτι δεν ειναι καλη ιδεα να ξερουμε και ποιον βαζουμε μεσα στα πανεπιστημια απο το να εισαγουμε στα τυφλα νουμερα;
Καταρχάς και εκεί σε εξετάζουν σε μαθήματα, δεν πας μόνο με το motivational. Κατά δεύτερον εκεί πληρώνεις ή παίρνεις φοιτητικο δάνειο. Οι σπουδές είναι μπίζνα. Σίγουρα δε θες κάτι τέτοιο για την Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,685 μηνύματα.
Αρχικά να πω αν και οικονομικά οι τοπ 5 μαθητές είμαστε σε αυτο το τμήμα.

Θέλω να πω κάτι.Εγω στο δημοτικό και στο γυμνάσιο ήμουν σημαιοφόρος.Αυτο το λέω επειδή στην Τρίτη γυμνασίου γύρω στα 10 άτομα(μαθητές του 14)έκαναν παράπονα γιατί δεν ήθελαν να είμαι εγώ σημαιοφόρος επειδή η μητέρα μου είναι ξένη.Επισης τόσα χρόνια εγώ και οι μαθητές που βγάζουνε πάνω από 19 ακούμε συνέχεια την λέξη φυτό και γενικότερα ένας πόλεμος γίνεται εναντίον μας.Ακομα και φέτος που δεν είμαι ούτε σημαιοφόρος ούτε απουσιολόγος πάλι πόλεμος μου γίνεται(λιγότερος γιατί πλέον και εγώ τους βάζω στην θέση τους).Θελω να πω γιατί να υποστηρίζω αυτά τα άτομα όταν τον πόλεμο τον ξεκινούν εκείνοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Στο ότι δεν εξετάζεται η αξία του μαθητή με κάποιο σοβαρό κριτήριο. Λέω εγώ τώρα. Σε δυσκολεύει να κάτσεις να λύσεις μια άσκηση μαθηματικών και το βρίσκεις κακό να αξιολογηθείς με βάση αυτό αλλά βρίσκεις θετικό το να αξιολογηθείς με βάση μια παπάτζα που θα γράψεις χωρίς αντικειμενική αξία;

Δεν περνάς με μέσον, ρίξε μια ματιά στο πως γίνεται η βαθμολόγηση και η εισαγωγή στα πανεπιστήμια.

Καταρχάς και εκεί σε εξετάζουν σε μαθήματα, δεν πας μόνο με το motivational. Κατά δεύτερον εκεί πληρώνεις ή παίρνεις φοιτητικο δάνειο. Οι σπουδές είναι μπίζνα. Σίγουρα δε θες κάτι τέτοιο για την Ελλάδα.

Φιλε μου,μια απλη συζητηση μπορεις να καταλαβεις πολλα περισσοτερα για εναν ανθρωπο απ'οτι εαν σου λυσει μια ασκηση μαθηματικων.Αυτο στο λεει καποιος που τα λατρευει τα μαθηματικα...
Υπαρχει κατι που λεγεται δυνατοτητα.Ειτε ξερεις μαθηματικα η φυσικη αυτο ειναι ασχετο.Ολοι ξεκινανε απο μικρα βηματα και τελικα δεν ξερουν που θα φτασουν...αυτο ειναι η δυνατοτητα.Δεν ειναι επομενως η προσωπικοτητα καποιου τοσο σαχλη οσο νομιζεις.

Εισαι σιγουρος; Εγω ξερω ατομα που εγραψαν και 2 και 3 χιλιαδες μορια πιο κατω απο βασεις ΕΜΠ & ΑΠΘ και περασαν στα αντιστοιχα τμηματα με μεταγγραφη χωρις σοβαρους λογους οταν αλλοι δεν την παιρνουν με σοβαρα προβληματα(υγιειας-οικονομικα-κοινωνικα).Μην μου λες οτι δεν παιζει το μεσον.
Και μην πουμε οτι 2 και 3 χιλιαδες μορια δεν ειναι διαφορα ωστε να ειναι εφικτη η μεταγγραφη...για πρωτεύουσα μιλαμε,ολοι εκει θελουν να πανε...

Δεν ειπα οτι δε σε εξεταζουν,αλλα εαν εχεις καλους βαθμος αλλα μετριους π.χ. ομως παρα πολυ καλο personal statement εχεις πιθανοτητες να περασεις.Σου λεει κατι αυτο;

Αρχικά να πω αν και οικονομικά οι τοπ 5 μαθητές είμαστε σε αυτο το τμήμα.

Θέλω να πω κάτι.Εγω στο δημοτικό και στο γυμνάσιο ήμουν σημαιοφόρος.Αυτο το λέω επειδή στην Τρίτη γυμνασίου γύρω στα 10 άτομα(μαθητές του 14)έκαναν παράπονα γιατί δεν ήθελαν να είμαι εγώ σημαιοφόρος επειδή η μητέρα μου είναι ξένη.Επισης τόσα χρόνια εγώ και οι μαθητές που βγάζουνε πάνω από 19 ακούμε συνέχεια την λέξη φυτό και γενικότερα ένας πόλεμος γίνεται εναντίον μας.Ακομα και φέτος που δεν είμαι ούτε σημαιοφόρος ούτε απουσιολόγος πάλι πόλεμος μου γίνεται(λιγότερος γιατί πλέον και εγώ τους βάζω στην θέση τους).Θελω να πω γιατί να υποστηρίζω αυτά τα άτομα όταν τον πόλεμο τον ξεκινούν εκείνοι.

Φωτη στη ζωη σου θα γνωρισεις πολλους που θα σε ζηλευουν και θα βρισκουν λογους να σου αποδειξουν οτι αξιζεις λιγοτερο απο εκεινους.Μην τους αντιγραφεις,διοτι δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι σαν εκεινους.Καποιοι θα σε εκτιμουν και θα δεχονται την επιθυμια σου να θυσιασεις π.χ. μια βολτα για να διαβασεις.Καποιοι θα σου λενε οτι εισαι φυτο.Ακομα και οταν σε αδικουν πες να ειστε καλα.Οταν αυριο μεθαυριο μπορει να δουλευουν για ενα φυτο που ισως τυχει να εισαι εσυ,δωστους δουλεια και συγχωρεσε τους.Οταν μπεις στην διαδικασια να βγαλεις μισος εναντιον τους για οτι σου κανουν πρεπει αναγκαστηκα να βγαλεις την καλοσυνη απο μεσα σου και στη θεση της να βαλεις το μισος.Μην το κανεις αυτο...Τον εαυτο σου θα χαλασεις απλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Φιλε μου,μια απλη συζητηση μπορεις να καταλαβεις πολλα περισσοτερα για εναν ανθρωπο απ'οτι εαν σου λυσει μια ασκηση μαθηματικων.Αυτο στο λεει καποιος που τα λατρευει τα μαθηματικα...
Υπαρχει κατι που λεγεται δυνατοτητα.Ειτε ξερεις μαθηματικα η φυσικη αυτο ειναι ασχετο.Ολοι ξεκινανε απο μικρα βηματα και τελικα δεν ξερουν που θα φτασουν...αυτο ειναι η δυνατοτητα.Δεν ειναι επομενως η προσωπικοτητα καποιου τοσο σαχλη οσο νομιζεις.
Συγνώμη, πες ότι πχ είναι το όνειρο σου να γίνεις μηχανικός. Αν δεν μπορείς να λύσεις μια άσκηση πανελληνίων που να χτυπάς το κεφάλι σου μηχανικός δεν μπορείς να γίνεις, και είναι ΑΔΙΚΟ να φας τη θέση ενός άλλου παιδιού που έκατσε και την έλυσε. Σου λέω για την αντικειμενικότητα των κριτηρίων εισαγωγής και είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δεν σε ενδιαφέρει. Προκύπτουν χίλιες δυο τρύπες διαφθοράς από το σύστημα που προτείνεις και δεν τα δέχεσαι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το ανέλυσα όσο πιο απλά μπορούσα στο προηγούμενο κείμενο μου.

Εισαι σιγουρος; Εγω ξερω ατομα που εγραψαν και 2 και 3 χιλιαδες μορια πιο κατω απο βασεις ΕΜΠ & ΑΠΘ και περασαν στα αντιστοιχα τμηματα με μεταγγραφη χωρις σοβαρους λογους οταν αλλοι δεν την παιρνουν με σοβαρα προβληματα(υγιειας-οικονομικα-κοινωνικα).Μην μου λες οτι δεν παιζει το μεσον.
Και μην πουμε οτι 2 και 3 χιλιαδες μορια δεν ειναι διαφορα ωστε να ειναι εφικτη η μεταγγραφη...για πρωτεύουσα μιλαμε,ολοι εκει θελουν να πανε...
Εγώ μίλησα για το σύστημα εισαγωγής, όχι για το σύστημα μετεγγραφών. Είμαι κατά του συστήματος μετεγγραφών στο σύνολο του. Θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί.

Δεν ειπα οτι δε σε εξεταζουν,αλλα εαν εχεις καλους βαθμος αλλα μετριους π.χ. ομως παρα πολυ καλο personal statement εχεις πιθανοτητες να περασεις.Σου λεει κατι αυτο;
Που το άκουσες αυτό; Πάντα κοιτάνε τους βαθμούς πρώτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Συγνώμη, πες ότι πχ είναι το όνειρο σου να γίνεις μηχανικός. Αν δεν μπορείς να λύσεις μια άσκηση πανελληνίων που να χτυπάς το κεφάλι σου μηχανικός δεν μπορείς να γίνεις, και είναι ΑΔΙΚΟ να φας τη θέση ενός άλλου παιδιού που έκατσε και την έλυσε. Σου λέω για την αντικειμενικότητα των κριτηρίων εισαγωγής και είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δεν σε ενδιαφέρει. Προκύπτουν χίλιες δυο τρύπες διαφθοράς από το σύστημα που προτείνεις και δεν τα δέχεσαι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το ανέλυσα όσο πιο απλά μπορούσα στο προηγούμενο κείμενο μου.


Εγώ μίλησα για το σύστημα εισαγωγής, όχι για το σύστημα μετεγγραφών. Είμαι κατά του συστήματος μετεγγραφών στο σύνολο του. Θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί.


Που το άκουσες αυτό; Πάντα κοιτάνε τους βαθμούς πρώτα.

Δεν εισαι ο θεος να κρινει ποιος ειναι αξιος να γινει γιατρος,μηχανικος κτλπ. σε πρωτη φαση.
Επειτα,εαν θες να σπουδασεις κατι το κρατος εχει υποχρεωση να διασφαλισει τις προυποθεσεις να εχεις την δυνατοτητα .Εαν παραδειγματος χαρη θες να γινεις δικηγορος πρεπει να βρει τροπο να υπαρχει υψηλη απορρόφηση στην αγορα απο δικηγορους. Εαν θες να γινεις φιλολογος,πρεπει να βρει τροπο να προσλαμβανονται στα σχολεια οι φιλολογοι κτλπ. Εαν καποιος θελει να σπουδασει το χ και τον στελνεις στο y δεν εχεις το δικαιωμα να το κανεις .Εκτος αυτου αδικο δεν ειναι καποιος επειδη απλα εχει υψηλοτερη βαθμολογια χωρις να αγαπα καν το αντικειμενο να το επιλεγει για να πουλαει μουρη ; :yes:
Μαλιστα το απο πανω πρεπει να αποτελει και παραγραφος του συνταγματος αλλα δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη.
Καταλαβες τι σημαινει το απο πανω;
Οι μεταγγραφες ειναι ενας τροπος εισαγωγης οπως και να το κανεις,τωρα συμφωνεις δεν συμφωνεις υπαρχουν ουτε εγω ουτε εσυ μπορεις να το αλλαξεις,και οταν χαριζονται με το καταλληλο βυσμα ειναι πληγμα για την Δημοκρατια.

Εισαι σιγουρος;Εγω απ'οσο θυμαμαι μεγαλα πανεπιστημια-πολυτεχνεια του εξωτερικου λενε οτι η συνεντευξη με το personal statement εχουν ακριβως την ιδια βαρυτητα!.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αρχικά να πω αν και οικονομικά οι τοπ 5 μαθητές είμαστε σε αυτο το τμήμα.

Θέλω να πω κάτι.Εγω στο δημοτικό και στο γυμνάσιο ήμουν σημαιοφόρος.Αυτο το λέω επειδή στην Τρίτη γυμνασίου γύρω στα 10 άτομα(μαθητές του 14)έκαναν παράπονα γιατί δεν ήθελαν να είμαι εγώ σημαιοφόρος επειδή η μητέρα μου είναι ξένη.Επισης τόσα χρόνια εγώ και οι μαθητές που βγάζουνε πάνω από 19 ακούμε συνέχεια την λέξη φυτό και γενικότερα ένας πόλεμος γίνεται εναντίον μας.Ακομα και φέτος που δεν είμαι ούτε σημαιοφόρος ούτε απουσιολόγος πάλι πόλεμος μου γίνεται(λιγότερος γιατί πλέον και εγώ τους βάζω στην θέση τους).Θελω να πω γιατί να υποστηρίζω αυτά τα άτομα όταν τον πόλεμο τον ξεκινούν εκείνοι.

Γιατί είναι κι αυτά θύματα της ανταγωνιστής λογικής που υποστηρίζεις. :) Όταν βλέπουν μια υποτίμηση μέσω της αξιολόγησης χωρίς να τους δίνεται η ανάλογη υποστήριξη, στρέφονται αντιδραστικά σε όσους έχουν καλούς βαθμούς, θεωρώντας τους υπαίτιους κατά κάποιο τρόπο. Όταν σε βλέπουν εσένα ψηλά, αυτόματα νιώθουν οι ίδιοι χαμηλά. Κι αυτό για ένα παιδί είναι δύσκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πάντως όσο τους λες μπάζα και τεμπέληδες, μη περιμένεις να σταματήσουν τον "πόλεμο" για τον οποίο παραπονιέσαι. Απλά λέω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,685 μηνύματα.
Μπα δεν το νομίζω από φέτος που έχω εφαρμόσει αυτή την τακτική τους βάζω στην θέση τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top