Aγορά Αυτοκινήτου

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,892 μηνύματα.
ο πατέρας μου έχει αυτόματο, η μητέρα μου χειροκίνητο και εγώ μένω σε χωριό και γενικά στα Χανια στη Κρήτη έχει γεωμορφολογία δρόμων, ανηφόρα μετά κατηφόρα, και προτιμώ άπειρως το αμάξι με χειροκίνητο γιατί με το αυτόματο δεν νιώθω πολύ ασφαλής όταν αλλάζει μόνο του ταχύτητα σε ανηφόρα και μετά να τραβάει με ζόρι, μόνο αν έμενα μέσα στη πόλη θα προτιμούσα αυτομάτο.
Έχουν εξελιχθεί τα αυτόματα. Είναι διπλού συμπλέκτη και δεν καταλαβαίνεις ότι αλλάζουν ταχύτητα.

ναι ο πατέρας μου έχει τη επιλογή με χειροκίνητο κιβώτιο αλλάζοντας ταχύτητα από το λεβιέ ή με τα αυτάκια/μόχλους πίσω από το τιμόνι αλλά εγώ ξεχνιέμαι ότι είναι αυτόματο και άνετα θα οδηγάω με μια ταχυτήτα μέχρι να δω γιατί δεν πάει πιο γρήγορα
Τα αυτάκια και το +- είναι η σειριακή επιλογή ταχυτήτων και είναι μέρος του αυτόματου κιβωτίου.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,846 μηνύματα.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,776 μηνύματα.
Πάλι καλά που είμαι άφραγκος και δε μπορώ να πάρω αμάξι για να έχω τα προβλήματά σας :cry_x:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,892 μηνύματα.
Ο πατέρας μου έχει cvt του 2010, άλλος πόνος
Έχω εμπειρία σε Lexus R400h του 2006 και έχει CVT. Σε αυτό δεν καταλαβαίνεις αλλαγές άρα από κατασκευαστή σε κατασκευαστή διαφέρουν.

Στο στρατό (στη Κύπρο) είχα αγοράσει ένα polo του 1996 που εκει το αυτόματο ήταν αίσχος σαν αυτό που περιγραφεις. Αλλαζε ταχύτητες οποτε ήθελε και στις πιο άκυρες στιγμές. Το πούλησα όταν τελειωσα το στρατό στα ίδια λεφτά και έτσι γλύτωσα τους ταρίφες.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Λοιπόν.

Σήμερα εχω πάρει ρεπό απο τη δουλειά και κανονίσα ραντεβού σε ενα κατάστημα - συνεργειο της Opel.

Βρήκα εναν καλό άνθρωπο. Ειναι και συνωνόματος πιάσαμε μια συζήτηση. Ειναι απο την περιοχή της επαρχίας που πήρα το αυτοκίνητο το 2019 (Γιάννενα).

Το είδε και τελικά μου είπε οτι του έκανε μια αναβάθμιση στο λογισμικό καθως έβγαζε ενδειξη χαμηλής απόδοσης καταλύτη.

Με χαροποίησε αυτο. Δεν μ πήρε καθόλου χρήματα αλλα επειδή δεν μου πήγαινε να φύγω έτσι, πήγα και πήρα 4-5 1.5 λιτρους παγωμένους χυμούς και ξαναγυρισα να τους κεράσω.

Κατα τα λοιπά μου ειπε να προσέξω το καύσιμο και να βάζω 100αρι καθώς ενα κακό καυσιμο μπορει να δημιουργήσει προβληματα στον καταλύτη να φευγει άκαφτο και να κάνει αναφλεξη μέσα σε αυτόν οποτε θα τον φθειρει και τελικά θα του δημιουργήσει βλάβες.

Αν τωρα ξαναβγάλει την ενδειξη πάμε για καταλύτη αλλά μετα θα έχουμε αλλες διαδικασιες καθώς εγω θα ψάξω μόνος μου να αγοράσω σε μια καλή τιμη το ανταλλακτικό και να το πάω να μου το βάλουν πληρώνοντας την εργασία. Αυτο έχω σκεφτει γιατι θα ειναι πραγματικά μια δαπανηρή επισκευή , τον ρωτησα το κοστος δεν μ ειπε κάν ! Λογικά θα μ ελεγε κανα 500αρικο.

Προς το παρόν όμως όλα καλά. Μακάρι. Είδωμεν.
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Συνήθης ύποπτος το κακό καύσιμο. Εύχομαι να είναι αυτό το πρόβλημα σου και να τελείωσε εδώ.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Συνήθης ύποπτος το κακό καύσιμο. Εύχομαι να είναι αυτό το πρόβλημα σου και να τελείωσε εδώ.

Ε αν κτυπά ξυλο επιβεβαιωθεί το κακό σενάριο παμε για το plan b θα ψάξω μόνος μου το ανταλλακτικό σε καλή τιμή κ μετα θα το παω να μου το βάλουν.

Θα γλιτώσω σίγουρα τα μισά.

ΥΓ τουλάχιστον έχω ένα μπουσουλα στο μυαλό μ οπότε το θέμα το θεωρώ λυμένο σχεδόν. Αν προκυεψει.
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Ε αν κτυπά ξυλο επιβεβαιωθεί το κακό σενάριο παμε για το plan b θα ψάξω μόνος μου το ανταλλακτικό σε καλή τιμή κ μετα θα το παω να μου το βάλουν.

Θα γλιτώσω σίγουρα τα μισά.

ΥΓ τουλάχιστον έχω ένα μπουσουλα στο μυαλό μ οπότε το θέμα το θεωρώ λυμένο σχεδόν. Αν προκυεψει.
Αν είσαι ακόμη στην εγγύηση με το κακό σενάριο, φοβάμαι πως θα είναι μονόδρομος η αντιπροσωπεία. Πέντε χρόνια δεν έχεις εγγύηση;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Αν είσαι ακόμη στην εγγύηση με το κακό σενάριο, φοβάμαι πως θα είναι μονόδρομος η αντιπροσωπεία. Πέντε χρόνια δεν έχεις εγγύηση;

Μπα νομίζω θα έχει λήξει. Να σου πω την αλήθεια δεν είσαι υποχρεωμένος να το πας στην αντιπροσωπεία ακόμη και εγγυηση να έχεις.

Αρκεί να βρω καλό μηχανικό θα διαβάσω και κριτικές. Τέλος πάντων ας ελπίσουμε αυτή η κουβέντα να είναι υποθετική γιατί θέλω τα 300-400 ευρώ να τα δώσω άλλου. 😝
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,892 μηνύματα.
Το είδε και τελικά μου είπε οτι του έκανε μια αναβάθμιση στο λογισμικό καθως έβγαζε ενδειξη χαμηλής απόδοσης καταλύτη.
Αν είναι κίτρινο το λαμπάκι το σβήνεις με το διαγνωστικό και περιμένεις αν ξανανάψει. Αν είναι κόκκινο είναι σοβαρό πρόβλημα.

Προσωπικά με ένα τέτοιο:
έχω γλιτώσει πολλές επισκέψεις στο συνεργείο. Αν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο συνήθως το καταλαβαίνεις από τη συμπεριφροά του αυτοκινήτου.


Αν τωρα ξαναβγάλει την ενδειξη πάμε για καταλύτη αλλά μετα θα έχουμε αλλες διαδικασιες καθώς εγω θα ψάξω μόνος μου να αγοράσω σε μια καλή τιμη το ανταλλακτικό και να το πάω να μου το βάλουν πληρώνοντας την εργασία. Αυτο έχω σκεφτει γιατι θα ειναι πραγματικά μια δαπανηρή επισκευή , τον ρωτησα το κοστος δεν μ ειπε κάν ! Λογικά θα μ ελεγε κανα 500αρικο.

Προς το παρόν όμως όλα καλά. Μακάρι. Είδωμεν.
Αφού πέρασε η εγγύηση η αντιπροσωπεία δεν πρόκειται να ασχοληθεί σοβαρά μαζί σου. Βρες ένα ανεξάρτητο εξειδικευμένο συνεργείο που θα το εμπιστευτείς και άσε τα safari για ανταλλακτικά καθώς ο μηχανικός ξέρει καλύτερα που θα ψάξει και δεν θα σωθείς με 50 ευρώ παραπάνω ή παρακάτω.

Αυτό με την 100αρα στοιχίζει και δεν πρόκειται να σου προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Καλύτερα να βάζεις τη φθηνή από καλά πρατήρια.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,632 μηνύματα.
Λοιπόν.

Σήμερα εχω πάρει ρεπό απο τη δουλειά και κανονίσα ραντεβού σε ενα κατάστημα - συνεργειο της Opel.

Βρήκα εναν καλό άνθρωπο. Ειναι και συνωνόματος πιάσαμε μια συζήτηση. Ειναι απο την περιοχή της επαρχίας που πήρα το αυτοκίνητο το 2019 (Γιάννενα).

Το είδε και τελικά μου είπε οτι του έκανε μια αναβάθμιση στο λογισμικό καθως έβγαζε ενδειξη χαμηλής απόδοσης καταλύτη.

Με χαροποίησε αυτο. Δεν μ πήρε καθόλου χρήματα αλλα επειδή δεν μου πήγαινε να φύγω έτσι, πήγα και πήρα 4-5 1.5 λιτρους παγωμένους χυμούς και ξαναγυρισα να τους κεράσω.

Κατα τα λοιπά μου ειπε να προσέξω το καύσιμο και να βάζω 100αρι καθώς ενα κακό καυσιμο μπορει να δημιουργήσει προβληματα στον καταλύτη να φευγει άκαφτο και να κάνει αναφλεξη μέσα σε αυτόν οποτε θα τον φθειρει και τελικά θα του δημιουργήσει βλάβες.

Αν τωρα ξαναβγάλει την ενδειξη πάμε για καταλύτη αλλά μετα θα έχουμε αλλες διαδικασιες καθώς εγω θα ψάξω μόνος μου να αγοράσω σε μια καλή τιμη το ανταλλακτικό και να το πάω να μου το βάλουν πληρώνοντας την εργασία. Αυτο έχω σκεφτει γιατι θα ειναι πραγματικά μια δαπανηρή επισκευή , τον ρωτησα το κοστος δεν μ ειπε κάν ! Λογικά θα μ ελεγε κανα 500αρικο.

Προς το παρόν όμως όλα καλά. Μακάρι. Είδωμεν.
Η βενζινη 100 ειχει αποτυχει εμπορικα ως καυσιμο
Αρκετα πρατηρια εταιρικα της ΒP και SHELL την καταργησαν εντλως και πουλανε την 98 και σε προσφορα..μια ημερα της εβδομαδος ιδια τιμη με την 95..
Αν το αυτοκινητο φοραει κινητηρα peugeot και ειναι και τουρμπο ισως πρεπει να κοιταξει την ψυξη της τουρμπινας.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Η βενζινη 100 ειχει αποτυχει εμπορικα ως καυσιμο
Αρκετα πρατηρια εταιρικα της ΒP και SHELL την καταργησαν εντλως και πουλανε την 98 και σε προσφορα..μια ημερα της εβδομαδος ιδια τιμη με την 95..
Αν το αυτοκινητο φοραει κινητηρα peugeot και ειναι και τουρμπο ισως πρεπει να κοιταξει την ψυξη της τουρμπινας.

Δεν είναι τουρμπο. Προς το παρον έχω κάνει 70 χιλιόμετρα από το πρωι και προβλημα δεν προεκυψε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν είναι κίτρινο το λαμπάκι το σβήνεις με το διαγνωστικό και περιμένεις αν ξανανάψει. Αν είναι κόκκινο είναι σοβαρό πρόβλημα.

Προσωπικά με ένα τέτοιο:
έχω γλιτώσει πολλές επισκέψεις στο συνεργείο. Αν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο συνήθως το καταλαβαίνεις από τη συμπεριφροά του αυτοκινήτου.



Αφού πέρασε η εγγύηση η αντιπροσωπεία δεν πρόκειται να ασχοληθεί σοβαρά μαζί σου. Βρες ένα ανεξάρτητο εξειδικευμένο συνεργείο που θα το εμπιστευτείς και άσε τα safari για ανταλλακτικά καθώς ο μηχανικός ξέρει καλύτερα που θα ψάξει και δεν θα σωθείς με 50 ευρώ παραπάνω ή παρακάτω.

Αυτό με την 100αρα στοιχίζει και δεν πρόκειται να σου προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Καλύτερα να βάζεις τη φθηνή από καλά πρατήρια.

Γιατί να τους χαρίσω το 50 αρι και το 70αρι ακόμη και το 30αρι ;;;;

Χαρίζει κανένας από αυτους κάτι ; οχι.

Όποτε μια χαρά θα ψάξω να βρω το πιο προσιτο ανταλλακτικό κ να αντέχει και κάπως. Για 100.000 χλμ σίγουρα. Άλλωστε ο μηχανικός στο συνεργείο που πηγα , ο μεν ένας μου είπε 300 ευρώ όλα μέσα ο δε άλλος 400 ευρώ κ μάλιστα προς τιμή του είπε ότι δεν θα βάλει κ το αυθεντικό.

Του λέω τι σημαίνει αυτό ; θα μπορεί το αυτοκίνητο ακόμη και έτσι να μην με ενοχλήσει ξανά για 100 χιλιάδες χλμ; λέει ναι αμε.

Ωραία του λέω. Δεν θέλω τον αυθεντικό τότε.

Κοίταξε φίλε εγώ δεν παω σε ένα συνεργείο και τους λέω φτιάξτε το κ απλά παρτε με να σας πληρωσω.

Τα δουλευω τα λεφτά δεν τα βρίσκω έτοιμα να μην με ενδιαφέρει.

Τα 50 που λες είναι μια βδομαδα βενζίνη για μένα. Γιατί να τους τη χαρίσω; αυτοί χαρίζουν;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,632 μηνύματα.
Δεν είναι τουρμπο. Προς το παρον έχω κάνει 70 χιλιόμετρα από το πρωι και προβλημα δεν προεκυψε.
α οκ
τα προβληματα antipolousion system faulty ειναι παραξενα

Tο δικο μου ειναι τουρβο.... βαζω shell 100 ( η BP ok) το αμαξι αρνηται να ανεβασει στοφες και αναβει το σχετικο λαμπακι της μηχανης//
τελειωνη η βενζινη, βαζω 95 ...μια χαρα

2 χρονια αναβοσβηνε η μηχανη ετσι ..με την παραπανω ενδειξη και ολα καλα
μεχρι που εκαψε μια αντισταση στον αμεμιστηρα και ανεβασε θερμοκρασια
α και τοτε βρηκαμε οτι η ψυξη τουρμπο ηταν βουλωμενη και αλαχτηκε
και ολα εσβησαν.
Το διαγνωστικο συστημα δεν εδειχνε αξιοπιστα
Βεβαια εμενα ειναι 10ετιας peugeot.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,892 μηνύματα.
Δεν είναι τουρμπο. Προς το παρον έχω κάνει 70 χιλιόμετρα από το πρωι και προβλημα δεν προεκυψε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Γιατί να τους χαρίσω το 50 αρι και το 70αρι ακόμη και το 30αρι ;;;;

Χαρίζει κανένας από αυτους κάτι ; οχι.

Όποτε μια χαρά θα ψάξω να βρω το πιο προσιτο ανταλλακτικό κ να αντέχει και κάπως. Για 100.000 χλμ σίγουρα. Άλλωστε ο μηχανικός στο συνεργείο που πηγα , ο μεν ένας μου είπε 300 ευρώ όλα μέσα ο δε άλλος 400 ευρώ κ μάλιστα προς τιμή του είπε ότι δεν θα βάλει κ το αυθεντικό.

Του λέω τι σημαίνει αυτό ; θα μπορεί το αυτοκίνητο ακόμη και έτσι να μην με ενοχλήσει ξανά για 100 χιλιάδες χλμ; λέει ναι αμε.

Ωραία του λέω. Δεν θέλω τον αυθεντικό τότε.

Κοίταξε φίλε εγώ δεν παω σε ένα συνεργείο και τους λέω φτιάξτε το κ απλά παρτε με να σας πληρωσω.

Τα δουλευω τα λεφτά δεν τα βρίσκω έτοιμα να μην με ενδιαφέρει.

Τα 50 που λες είναι μια βδομαδα βενζίνη για μένα. Γιατί να τους τη χαρίσω; αυτοί χαρίζουν;
Το θέμα δεν είναι να γίνει φθηνά αλλά να γίνει σωστά η δουλειά, γιατί τα 50 μπορούν να γίνουν 500 και 1500 πολύ εύκολα. Αν ο μηχανικός και ο κάθε επαγγελματίας θέλει να στα φάει, έχεις τις γνώσεις και την εμπειρία να στα φάει και να του λες και ευχαριστώ από πάνω. Η έρευνα αγοράς και ο κόπος που θα κάνεις να βρεις το ανταλλακτικό στοιχίζει παραπάνω από 50 ευρώ ( ο χρόνος είναι χρήμα).

Η τακτική που χρησιμοποιώ είναι να ακολουθώ τυφλά τον μάστορα μου γιατί με έχει κάνει να τον εμπιστεύομαι. Για να καταλήξω σε αυτόν τον μάστορα έχω αλλάξει αρκετούς. Πλέον με εμπιστεύεται και αυτός γιατί δεν του κάνω παζάρια, ούτε του στέλνω ανταλλακτικά. Τα λάδια π.χ. μπορώ να τα αλλάξω σε ένα βενζινάδικο με 30 ευρώ. Προτιμώ να δώσω 100 ευρώ σε αυτόν για να το κοιτάζει 1 φορά το χρόνο. Εννοείται όλα μαύρα.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι να γίνει φθηνά αλλά να γίνει σωστά η δουλειά, γιατί τα 50 μπορούν να γίνουν 500 και 1500 πολύ εύκολα. Αν ο μηχανικός και ο κάθε επαγγελματίας θέλει να στα φάει, έχεις τις γνώσεις και την εμπειρία να στα φάει και να του λες και ευχαριστώ από πάνω. Η έρευνα αγοράς και ο κόπος που θα κάνεις να βρεις το ανταλλακτικό στοιχίζει παραπάνω από 50 ευρώ ( ο χρόνος είναι χρήμα).

Η τακτική που χρησιμοποιώ είναι να ακολουθώ τυφλά τον μάστορα μου γιατί με έχει κάνει να τον εμπιστεύομαι. Για να καταλήξω σε αυτόν τον μάστορα έχω αλλάξει αρκετούς. Πλέον με εμπιστεύεται και αυτός γιατί δεν του κάνω παζάρια, ούτε του στέλνω ανταλλακτικά. Τα λάδια π.χ. μπορώ να τα αλλάξω σε ένα βενζινάδικο με 30 ευρώ. Προτιμώ να δώσω 100 ευρώ σε αυτόν για να το κοιτάζει 1 φορά το χρόνο. Εννοείται όλα μαύρα.


Σε ποιο σημείο διάβασες ότι θα κάνω παζαρια; πες μου που το έγραψα και εγώ.

Απλά δεν συμφωνώ με την υπέρ κοστολόγηση των συνεργειών. Εν παση περιπτωση για να μη λέμε πολλα η δικιά μου προταση είναι να αγοράσω τα ανταλλακτικά και στη συνέχεια να ρωτήσω τον μηχανικό ποσο θέλει για την εργασία του ώστε να τα βάλει.

Αν δεχεται αυτή την εξήγηση καλώς. Αν όχι μπορεί να την απορρίψει κ να παω σε άλλον.

Πάντως εγώ 500 αρικα στο έτσι δεν έχω ένα σκορπαω.

Όσο για τα λάδια. Τα αυθεντικά λάδια του δίκου μου αυτοκινήτου κοστίζουν 25 ευρώ ποσο να κάνει η εργασία ακικε; 20;

Σου βάζω 50. Συνολο.

Πάντα στην αντιπροσωπεία πληρωνα 70-80. Ο γυμναστής χθες μ έλεγε στα βενζινάδικα γέμιζε τη μηχάνη του με 13 λίτρα που το ξερει ποσο γεμίζει και ένας του έβαλε 15 λίτρα.

Προφανώς έβαζε βενζίνη διογκωμένη καυσίμο με αέρα.

Ο καθένας κάνει τις πουστιες του εκεί έξω για να βγάζει κέρδος κ καλώς η κακώς πρεπει να είσαι από πανω τους αλλιώς θα μασάνε. 100% εμπιστοσυνη που έγραψες δεν υπάρχει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Ο σπουδαιότερος λόγος που μπορεί να διαλέξει κάποιος να πάει το εκτός εγγύησης αυτοκίνητο του στην αντιπροσωπεία αντί σε κάποιο ανεξάρτητο συνεργείο είναι κατά την άποψη μου πως αποφεύγει σχετικά την πιθανότητα να πληρώσει εσφαλμένες διαγνώσεις γιατί έχει πολλά περισσότερα μέσα για να πραγματοποιήσει μια διάγνωση βλάβης.
Μου έχει τύχει να πάω το αυτοκίνητο μου σε ανεξάρτητο συνεργείο για κάποιο πρόβλημα και να αντικαταστήσω διαδοχικά δύο εξαρτήματα (αισθητήρα πίεσης, βαλβίδα ανακούφισης) και το πρόβλημα να ήταν αλλού, λόγω λάθους διάγνωσης. Φυσικά, δεν πήρα τα χρήματα μου πίσω για τα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν.
Στην αντιπροσωπεία δεν συμβαίνει αυτό, καλύπτονται από εγγύηση οι εργασίες και τέτοια λάθη (εφ όσον αναγνωριστούν) δεν σε επιβαρύνουν.
Κατ εμέ η καλύτερη δυνατή λύση είναι να γίνεται η διάγνωση μόνο στην αντιπροσωπεία και από εκεί και πέρα μπορείς να απευθυνθείς ΚΑΙ σε ανεξάρτητους μηχανικούς για να κάνουν τις συγκεκριμένες επισκευές που χρειάζεσαι. Δεν είναι και πανάκεια πως οι μηχανικοί των αντιπροσωπειών είναι καλύτεροι ή προσεκτικότεροι των ανεξάρτητων. Μου έχει τύχει και να φύγω από αντιπροσωπεία $$$$$ και να έχουν ξεχάσει να μου συνδέσουν τα μισά ηλεκτρικά στο αυτοκίνητο.

Τώρα, σε ότι έχει να κάνει με τα γνήσια και τα ημιτασιόν ανταλλακτικά που είπατε, υπάρχει ένα ζήτημα, το οποίο θα επαναλάβω γιατί είναι σημείο "κλειδί".

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάνουν καθολική παραγωγή όλων των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου. Τα περισσότερα εξαρτήματα (κινητήρα, μετάδοσης, φρένων, ηλεκτρικών συστημάτων) κατασκευάζονται από άλλες εταιρείες και κατόπιν οδηγιών των εργοστασίων σημαίνονται ή συσκευάζονται με την φίρμα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για παράδειγμα ένας εγκέφαλος από Mercedes, δεν είναι mercedes, αλλά Siemens.
Με λίγες εξαιρέσεις που οι κωδικοί είναι "κλειδωμένοι" από το εργοστάσιο, (δεν μπορείς δηλαδή να τα προμηθευτείς ανεξάρτητα, παρά μόνο μέσω της αυτοκινητοβιομηχανίας) μπορεί κάποιος να βρει ακριβώς αυτό που χρειάζεται σε πολύ χαμηλή τιμή, απλά η συσκευασία θα γράφει Valeo και όχι BMW.
Την αντιστοιχία αυτή, φυσικά και δεν θα σου την δώσει η αντιπροσωπεία, αλλά ένας έμπειρος μηχανικός που προσπαθεί να βοηθήσει και όχι να γδάρει. Και εκεί είναι το μυστικό και το ζόρι. Να βρεις ένα μηχανικό που να μπορείς να εμπιστευτείς. Οι μηχανικοί των αντιπροσωπειών δεν είναι δυνατό να λειτουργήσουν εις βάρος των κερδών της εταιρείας τους, αυτό πρέπει να το έχουμε κατά νου.

Γι αυτό στα "δύσκολα" αυτοκίνητα από πλευράς συντήρησης και σερβις, παρακαλάμε να παραιτηθεί κανένας από τους "καλούς" (με τα χρόνια μαθαίνεις το who is who) και να ανοίξει δικό του συνεργείο μήπως πάμε και βρούμε την υγειά μας που λένε.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Ακριβώς αυτο σκέφτηκα και έκανα και εγω χθές -> διάγνωση απο την αντιπροσωπεία και μετά αν επιβεβαιωθει το κακό σενάριο παιρνω το ανταλλακτικό και το παω σε εναν έμπιστο μηχανικό.

Δε βλέπω τα παζάρια που είναι που έγραψε ο @akikos απλα με τους πληθωρισμούς οταν μας έχουν βάλει κατω και μας γαμάνε απο παντού θα πάρουμε και εμείς τα μέτρα μας και θα επαναξιολογήσουμε τις επιλογές μας.

Απο οτι φαινεται ο καθένας κάνει οτι θέλει εκει έξω και πουλάει όσο και ότι θέλει.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,892 μηνύματα.
Δε βλέπω τα παζάρια που είναι που έγραψε ο @akikos απλα με τους πληθωρισμούς οταν μας έχουν βάλει κατω και μας γαμάνε απο παντού θα πάρουμε και εμείς τα μέτρα μας και θα επαναξιολογήσουμε τις επιλογές μας.
Έκανα λάθος. Όχι παζάρια (όπως είπα) αλλά η τακτική να αγοράσεις μόνος σου τα ανταλλακτικά για να κατεβάσεις την τιμή κατά τη γνώμη μου είναι λάθος. Σπαταλάς κόπο και ιδρώτα (που στοιχίζουν παραπάνω από αυτά που γλυτώσεις) και στο τέλος αν γίνει ζημιά δεν θα σου καλύψει ο μάστορας την εγγύηση γιατί ο προμηθευτής δεν είναι δικό του.


Απο οτι φαινεται ο καθένας κάνει οτι θέλει εκει έξω και πουλάει όσο και ότι θέλει.
Δυστυχώς έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός.


Πάντα στην αντιπροσωπεία πληρωνα 70-80. Ο γυμναστής χθες μ έλεγε στα βενζινάδικα γέμιζε τη μηχάνη του με 13 λίτρα που το ξερει ποσο γεμίζει και ένας του έβαλε 15 λίτρα.
Κοίταξε ενδεικτικά service της Toyota. Την εργατοώρα την έχουν 50 ευρώ την ώρα.

31313123.png

Δεν έχουν παράλογες τιμές αλλά λίγα λίγα μαζεύονται. Τα 70 - 80 είναι πολύ τίμια για αντιπροσωπεία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,442 μηνύματα.
Ποια είναι η γνώμη σας για τα Hyundai- Kia;; Αξίζουν σαν αυτοκίνητα ή καλύτερα Toyota??

@akikos μήπως ξέρεις κάτι πάνω στο θέμα;;
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,074 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top