Μετρό Θεσσαλονίκης

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,449 μηνύματα.
View attachment 142220
Λιγο ακομη εμεινε!!!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εντωμεταξυ αρχισε και η βροχή εδω και κανα 2ωρακι

Λες και είναι ... Αμβούργο. :P

Πόσο μισώ τις ταγκιές ρε φίλε.
Δεν έχω θέμα με τα ποιήματα στους τοίχους και τα murals που είναι κανονική τέχνη. Οι ταγκιές όμως μου την σπάνε ΤΡΟΜΕΡΑ

Κανονικά θα έπρεπε να στείλουν τον λογαριασμό για πλήρη αποκατάσταση της φθοράς και μαζί μια απόφαση περί ποινικού μητρώου, και για 50 χρόνια πάγιο μηνίαιο πρόστιμο 150 € μέσω ΑΑΔΕ. :happy: Έτσι στρώνει όποιος θέλει φαίρεται ως πρωτόγονος. Κόβεται ο βήχας μια δια παντώς. Δίνω ιδέες πως το κράτος θα μπορούσε να βρει έσοδα για επιπλέον παροχές προς το δημόσιο συμφέρον.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Από τι ώρα και μετά μπορούμε να το χρησιμοποιούμε; Μετά τα εγκαίνια;
Κάπου είδα από τις 3 και μετά. Αλλά δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να πάει αύριο ή μεθαύριο. Από Δευτέρα ίσως έχει ηρεμήσει η κατάσταση. Θα υπάρξει κοσμοσυρροή όπως έγινε στο μετρό της Αθήνας που υπήρξαν και τραυματίες.

Ο κόσμος σε κάτι τέτοια είναι ντιπ χαζός. Δεν θα καταλάβει πως αυτό το έργο θα το έχει μόνιμα από εδώ και πέρα. Θα τρέξει χωρίς λόγο αύριο να στριμωχθεί, να χαλάσει και την μέρα όσων εργάζονται ή έχουν όντως ουσιαστικό λόγο να το χρησιμοποιήσουν και θα γίνει πανικός Κυρίου.
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1,528 μηνύματα.
Κάπου είδα από τις 3 και μετά. Αλλά δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να πάει αύριο ή μεθαύριο. Από Δευτέρα ίσως έχει ηρεμήσει η κατάσταση. Θα υπάρξει κοσμοσυρροή όπως έγινε στο μετρό της Αθήνας που υπήρξαν και τραυματίες.

Ο κόσμος σε κάτι τέτοια είναι ντιπ χαζός. Δεν θα καταλάβει πως αυτό το έργο θα το έχει μόνιμα από εδώ και πέρα. Θα τρέξει χωρίς λόγο αύριο να στριμωχθεί, να χαλάσει και την μέρα όσων εργάζονται ή έχουν όντως ουσιαστικό λόγο να το χρησιμοποιήσουν και θα γίνει πανικός Κυρίου.
Ναι και γω δεν προκειται να παω αυτες τις πρωτες 2-3 μερες. Απο τριτη μαλλον γτ θα γινεται πανικος. Στη βενιζελου πριν που περασα ειχε αρκετο κοσμο εξω να βγαζουν φωτο μεσα στη βροχη λες και θα φυγει το μετρο 🤣
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,449 μηνύματα.
Ο κόσμος σε κάτι τέτοια είναι ντιπ χαζός. Δεν θα καταλάβει πως αυτό το έργο θα το έχει μόνιμα από εδώ και πέρα. Θα τρέξει χωρίς λόγο αύριο να στριμωχθεί, να χαλάσει και την μέρα όσων εργάζονται ή έχουν όντως ουσιαστικό λόγο να το χρησιμοποιήσουν και θα γίνει πανικός Κυρίου.

Ο κόσμος ανέκαθεν ήταν μάζα. Αν δεν ήταν, δεν θα ζούσαν καλά οι έξυπνοι. Άσε τον τρελό στην τρέλα του. ;) Έτσι κάνει πάντα, περίεργος, κουτοπόνηρος και καχύποπτος. Αν δεις στα σχόλια από τα 10, τα 9 είναι αρνητική κριτική για το έργο. Δεν βλέπουν τη θετική νότα των πραγμάτων και πως θα μπορούσαν να γίνουν άλλα 20 τέτοια έργα. Μόνο κρίνουν.

Ναι και γω δεν προκειται να παω αυτες τις πρωτες 2-3 μερες. Απο τριτη μαλλον γτ θα γινεται πανικος. Στη βενιζελου πριν που περασα ειχε αρκετο κοσμο εξω να βγαζουν φωτο μεσα στη βροχη λες και θα φυγει το μετρο 🤣

Όπως οι πρώτοι άνθρωποι που είδαν τηλεόραση. Μαζεύονταν στριμωχτά σε κάποιο σπίτι που είχε τηλεόραση για να δουν από περιέργεια τη συσκευή, λες και αύριο θα έφευγε η τηλεόραση. :P
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,376 μηνύματα.
Εντωμεταξύ εγώ πέτυχα δύο μέρες συνεχόμενα ελεγκτές στο δικό μας το μετρό, έχουν έρθει οι δικοί σας για εκπαίδευση; :bleh:
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,187 μηνύματα.
Κάπου είδα από τις 3 και μετά. Αλλά δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να πάει αύριο ή μεθαύριο. Από Δευτέρα ίσως έχει ηρεμήσει η κατάσταση. Θα υπάρξει κοσμοσυρροή όπως έγινε στο μετρό της Αθήνας που υπήρξαν και τραυματίες.

Ο κόσμος σε κάτι τέτοια είναι ντιπ χαζός. Δεν θα καταλάβει πως αυτό το έργο θα το έχει μόνιμα από εδώ και πέρα. Θα τρέξει χωρίς λόγο αύριο να στριμωχθεί, να χαλάσει και την μέρα όσων εργάζονται ή έχουν όντως ουσιαστικό λόγο να το χρησιμοποιήσουν και θα γίνει πανικός Κυρίου.
Τραυματίες στην Αθήνα; Έχεις λινκ;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Ναι και γω δεν προκειται να παω αυτες τις πρωτες 2-3 μερες. Απο τριτη μαλλον γτ θα γινεται πανικος. Στη βενιζελου πριν που περασα ειχε αρκετο κοσμο εξω να βγαζουν φωτο μεσα στη βροχη λες και θα φυγει το μετρο 🤣
Ο,τι να'ναι. Οκέι ως ιστορικός κάποια πράγματα για εμένα τα βλέπω σε βάθος χρόνου. Οι φωτογραφίες αυτές τις ημέρες είναι ιστορικά ντοκουμέντα. Το μετρό θα είναι ορόσημο για την σύγχρονη ιστορία της Θεσσαλονίκης του 21ου αιώνος. Όμως με τέτοιο χάος δεν αξίζει.

Εδώ από ο,τι ξέρω όταν μπήκαμε στην ευρωζώνη, είχε γίνει χαμός στα διόδια με επικό μποτιλιάρισμα επειδή πήγαιναν όλοι να δώσουν δραχμές να τις πάρουν σε ευρώ με την αλλαγή της ώρας. Άντε βγάλε άκρη.

Ο κόσμος ανέκαθεν ήταν μάζα. Αν δεν ήταν, δεν θα ζούσαν καλά οι έξυπνοι. Άσε τον τρελό στην τρέλα του. ;) Έτσι κάνει πάντα, περίεργος, κουτοπόνηρος και καχύποπτος. Αν δεις στα σχόλια από τα 10, τα 9 είναι αρνητική κριτική για το έργο. Δεν βλέπουν τη θετική νότα των πραγμάτων και πως θα μπορούσαν να γίνουν άλλα 20 τέτοια έργα. Μόνο κρίνουν.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση καλά κάνουν και ασκούν αρνητική κριτική, όσοι ασκούν γιατί οι περισσότεροι είναι αυτό που λες μάζα, ονειρεύονται φωτογραφίες για τα σοσιαλ τους στο μετρό και ως εκεί φτάνει το μυαλό. Η κριτική καταρχάς είναι ένδειξη ενάντια στην μάζα. Παίρνεις λανθασμένη συλλογιστική αφετηρία (από άποψη προκείμενων) με αυτήν την πρόταση ενώ θέλεις να καταλήξεις σε ένα σωστό συμπέρασμα.

Μιλάμε για ένα έργο που δεν εξυπηρετεί νευραλγικά σημεία της πόλης. Για ένα έργο που πολλές ανάδοχες ιδιωτικές εταιρείες χρεοκόπησαν μυστηριωδώς και εξαφανίστηκαν (απλά έφαγαν τις κρατικές και ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις χωρίς να παράξουν έργο) και πολλά άλλα. Και όλα αυτά όχι εντός ενός ευλόγου χρονικού διαστήματος που θα δικαιολογούσε κάτι από τα παραπάνω. Οπότε καλά κάνουν όσοι εκφράζουν "γκρίνια" προς αυτό το έργο. Είναι αισχρό που το παρουσιάζουν ως μεγάλο κατόρθωμα.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση καλά κάνουν και ασκούν αρνητική κριτική, όσοι ασκούν γιατί οι περισσότεροι είναι αυτό που λες μάζα, ονειρεύονται φωτογραφίες για τα σοσιαλ τους στο μετρό και ως εκεί φτάνει το μυαλό. Η κριτική καταρχάς είναι ένδειξη ενάντια στην μάζα. Παίρνεις λανθασμένη συλλογιστική αφετηρία (από άποψη προκείμενων) με αυτήν την πρόταση ενώ θέλεις να καταλήξεις σε ένα σωστό συμπέρασμα.

Μιλάμε για ένα έργο που δεν εξυπηρετεί νευραλγικά σημεία της πόλης. Για ένα έργο που πολλές ανάδοχες ιδιωτικές εταιρείες χρεοκόπησαν μυστηριωδώς και εξαφανίστηκαν (απλά έφαγαν τις κρατικές και ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις χωρίς να παράξουν έργο) και πολλά άλλα. Και όλα αυτά όχι εντός ενός ευλόγου χρονικού διαστήματος που θα δικαιολογούσε κάτι από τα παραπάνω. Οπότε καλά κάνουν όσοι εκφράζουν "γκρίνια" προς αυτό το έργο. Είναι αισχρό που το παρουσιάζουν ως μεγάλο κατόρθωμα.
Απαντάς σε κάποιον που εξυμνεί το επιτελικό κράτος του κυριάκου αλλά ξεχνάει να σχολιάσει τα 30000 που έγιναν καπνός για το logo λες και του περισσεύουν.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,449 μηνύματα.
Μιλάμε για ένα έργο που δεν εξυπηρετεί νευραλγικά σημεία της πόλης. Για ένα έργο που πολλές ανάδοχες ιδιωτικές εταιρείες χρεοκόπησαν μυστηριωδώς και εξαφανίστηκαν (απλά έφαγαν τις κρατικές και ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις χωρίς να παράξουν έργο) και πολλά άλλα. Και όλα αυτά όχι εντός ενός ευλόγου χρονικού διαστήματος που θα δικαιολογούσε κάτι από τα παραπάνω. Οπότε καλά κάνουν όσοι εκφράζουν "γκρίνια" προς αυτό το έργο. Είναι αισχρό που το παρουσιάζουν ως μεγάλο
κατόρθωμα.

Γιάννη μπορεί να έχεις δίκιο. Σκέψου όμως ότι η Ελλάδα έχει γεωφυσικές ιδιαιτερότητες εδάφους για την ανθρωπογενή χωροταξία και αυτό επηρεάζει το σχεδιασμό των δημόσιων έργων. Επίσης έχουν γίνει φοβερά λάθη σχετικά με το σχεδιασμό των πόλεων, με την "βιαστική" νομιμοποίηση εκτός σχεδίου πόλεως πολλών αυθαίρετων οικοδομικών ζωνών για λόγους προεκλογικής σκοπιμότητας και ξαφνικά ... το 2024 ψάχνουμε να δούμε τι φταίει. Όταν για τις ανάγκες σε εργατικό δυναμικό σχεδιάστηκαν προσθήκες πόλεων χωρίς να υπήρχε στο σχέδιο, μετά δεν φταίει το τρένο.

Στο δυτικό κόσμο πρώτα σχεδιάζουν το οικοδομικό τετράγωνο και το δίκτυο συγκοινωνίας και ότι ... περισσεύει γίνεται δομική μονάδα (π.χ. σπίτι).
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 745 μηνύματα.

Μήτσος10

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και επαγγέλλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 2,409 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,478 μηνύματα.
Ο Πρωθυπουργός μόλις έδωσε την εκκίνηση του πρώτου συρμού. Καλή αρχή εύχομαι.


IMG_0213.jpeg
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,900 μηνύματα.
Ανέβηκα πριν λίγη ώρα.

Υπέροχο, μοναδικό, μαγευτικό.

Έχω πάει σε πέντε μετρό στη ζωή μου, κι αυτό είναι με διαφορά το πιο όμορφο/καλαίσθητο.

Ελπίζω να το κρατήσουν έτσι. Οι χώροι μέσα είναι πραγματικά Α-ΠΙ-ΣΤΕ-ΥΤΟΙ.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,043 μηνύματα.

Καλη μας αρχή!! Πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους τους φορείς που δούλεψαν πάνω στο έργο αυτό. Και στον ίδιο τον Μητσοτάκη, του αξίζουν τα εύσημα και στον ίδιο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Ρε την παλεύετε;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οι νέες γραμμές από νέα Ελβετία για ΙΚΕΑ θα πηγαίνουν από τον περιφερειακό
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΛΑΚΕΣ, εμείς που θα θέλουμε να πάμε ας πούμε Κρικέλα, φοίνικα κτλ θα πρέπει να περιμένουμε στη Βούλγαρη ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ το 02Κ 100 ΧΡΟΝΙΑ

ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΧΑΖΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ
Δεν είχα απαντήσει σε αυτό. Δεν μιλάω γιατί η γραμμή ΙΚΕΑ-Ν. Ελβετία είναι σανίδα σωτηρίας για εμένα :lol:

Βέβαια όταν με το καλό τελειώσω με στρατό δεν ξέρω πόσο συχνά θα έχω ανάγκη το κέντρο αφού με τη σχολή τελείωσα, οπότε μπορεί να μη χρειάζομαι καν αυτήν την γραμμή. Μιεχ, χρειάζομαι την επέκταση του Αεροδρομίου για να σωθεί ΚΑΠΩΣ η κατάσταση αλλά ελπίζω μέχρι τότε (αν ζω) να έχω μετακομίσει :lol:
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2,050 μηνύματα.
Παρακαλείται από εδώ και πέρα οποίος μπαίνει στο μετρό της Θεσσαλονίκης να ταγκάρει τον αγαπητό μας @Poirot μιας που ως ο ν1 υποστηρικτής αυτού του έργου εδώ και χρόνια, λατρεύει να το βλέπει και να ακούει ποσό υπέροχο είναι!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,449 μηνύματα.
Να ευχαριστήσουμε την ιαπωνική εταιρεία Hitachi για τους συρμούς του νέου τρένου.

Εμείς ούτε βίδα. :bye2:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top