Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
Τα ηλεκτρικά έχουν αρχίσει να καταρρέουν σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, το ίδιο το διάγραμμα που έβαλες δείχνει μηδενική ανάπτυξη στο μερίδιο των ηλεκτρικών. Ο κόσμος πλέον στρέφεται μαζικά στα Hybrid vehicles τα οποία θεωρώ ότι αξίζουν full σαν αγορά.


Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά.
312312.png

Στο ίδιο διάγγραμμα μπορείς να αφαιρέσεις τα συμβατικά και τα μη plugin υβριδικά. Σκέψου ότι φέτος τα λεφτά για την επιδότηση είχαν τελειώσει και αρκετοί περιμένανε. Σε λίγες μέρες που θα ανακοινωθεί το νέο πρόγραμμα τα πράγματα θα αλλάξουν και οι πωλήσεις θα boostαριστούν.

Μην κοιτά Αμερική που η βενζίνη είναι παφθηνη αλλά Κίνα.

b518ace6f929fbf59d0866a6add48d6b.jpeg
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30,534 μηνύματα.
Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά.
View attachment 132665
Στο ίδιο διάγγραμμα μπορείς να αφαιρέσεις τα συμβατικά και τα μη plugin υβριδικά. Σκέψου ότι φέτος τα λεφτά για την επιδότηση είχαν τελειώσει και αρκετοί περιμένανε. Σε λίγες μέρες που θα ανακοινωθεί το νέο πρόγραμμα τα πράγματα θα αλλάξουν και οι πωλήσεις θα boostαριστούν.

Μην κοιτά Αμερική που η βενζίνη είναι παφθηνη αλλά Κίνα.

View attachment 132666

Τα ίδια τα charts που βάζεις δείχνουν πτωτική πορεία για τα ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις αγορές, ο κόσμος στέφεται στα Hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένα και πολύ πιο βολικά για τον μέσο οδηγό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
Τα ίδια τα charts που βάζεις δείχνουν πτωτική πορεία για τα ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις αγορές, ο κόσμος στέφεται στα Hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένα και πολύ πιο βολικά για τον μέσο οδηγό.
Έχουμε μείωση της αύξησης λόγω κατάργησης επιδοτήσεων. Άλλος μείωση της αύξησης και άλλο πτώση.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
240527102002_ship-2.png

Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Δεν είναι μόνο που επιτρέπουν <40% φόρτιση μπαταρίας πάνω στο πλοίο αλλά χρεώνουν 10 ευρώ παραπάνω τη μεταφορά. Αντί να δώσουν κίνητρα, δίνουν αντικίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
View attachment 133065
Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Δεν είναι μόνο που επιτρέπουν <40% φόρτιση μπαταρίας πάνω στο πλοίο αλλά χρεώνουν 10 ευρώ παραπάνω τη μεταφορά. Αντί να δώσουν κίνητρα, δίνουν αντικίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Οι εργαζόμενοι στο πλοίο θα πρέπει να κυκλοφορούν στο γκαράζ με θερμόμετρο για να βλέπουν αν έχει κάποια θερμότητα το αμάξι. Και άλλα προληπτικά μέτρα παίρνουν για να μην εκραγεί. Αν εκραγεί δυστυχώς η έκρηξη που κάνει το ηλεκτρικό αμάξι είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστεί.

Ο πατέρας μου λόγω της δουλειάς του που έχει σχέση με αυτοκίνητα μου είπε ότι δε θα έπαιρνε ηλεκτρικό αμάξι στο άμεσο μέλλον.

Επίσης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι ιδιωτικές, δε έχουν σχέση με το δημόσιο για να δίνουν κίνητρα να παίρνουν ηλεκτρικά αμάξια.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,574 μηνύματα.
View attachment 133065
Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Δεν είναι μόνο που επιτρέπουν <40% φόρτιση μπαταρίας πάνω στο πλοίο αλλά χρεώνουν 10 ευρώ παραπάνω τη μεταφορά. Αντί να δώσουν κίνητρα, δίνουν αντικίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Ναι, αν υπερθερμανθει η ηλεκτρική μπαταρία και κάνει κάνα μπαμ μετά δεν θα συμμαζευεται η φωτιά (επίσης οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ένα κάρο εύφλεκτα υλικά,.όπως το λίθιο το οποίο παρεμπιπτόντως απαγορεύεται να υπάρχει και σε συσκευές στα αεροπλάνα)
Δεν είναι αισχροί, απλά προσέχουν. Κουβαλάνε και κόσμο αυτά τα πλοία. Μια χαρά μέτρο είναι ο περιορισμός της στάθμης της μπαταρίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
Δεν είναι αισχροί, απλά προσέχουν. Κουβαλάνε και κόσμο αυτά τα πλοία. Μια χαρά μέτρο είναι ο περιορισμός της στάθμης της μπαταρίας.
H Ελλάδα έχει γεμίσει με γερασμένα αυτοκίνητα με custom υλοποιήσεις και μπαίνουν στό στόχαστρο τα ηλεκτρικά που είναι κατασκευασμένα με σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας.

Η αύξηση της αξίας στη μεταφορά των EV δεν είναι για να μαζευτούν λεφτά για σκοπούς ασφαλείας γιατί τα ηλεκτρικά στη χώρα μας είναι ελάχιστα. Αποσκοπεί για δυσφημιστικούς σκοπούς. Να αποτρέψει μελλοντικούς αγοραστές.

Eπιβάλλεται το προσωπικό των πλοίων και οι πυροσβέστες να εκπαιδευτούν πάνω σε ηλεκτρικά και σε περίπτωση πυρκαγιάς να υπάρχει ιδιωτική ασφάλεια για να πληρωθούν οι αποζημειώσεις σε περίπτωση ατυχήματος. Τώρα γιατί οι πλοιοκτήτες διαμαρτυρήθηκαν (έχουν συμφέροντα να μην καθιερωθεί την ηλεκτροκίνηση). Η κυβέρνηση βρήκε μια ηλίθια λύση που δεν εφαρμόζεται πουθενά για να ικανοποιήσει τις ναυτιλιακές. Τα απαραίτητα ασφάλιστρα (από τις ναυτιλιακές) δεν θα αυξηθούν και σε περίπτωση φωτιάς θα κατηγορήσουν τον ιδιοκτήτη Tesla ως υπεύθυνο (γιατί με δίκη του ευθύνη πρέπει το αυτοκίνητο να έχει φόρτιση 40%)...

Ήδη γινόμαστε ρεζίλι πανευρωπαϊκώς γιατί οι ταξιδιωτικές ενημερώνουν τους τουρίστες:

Αντίθετα σε σκανδιναβικές χώρες αρχίζουν και την δυνατότητες φόρτισης στα πλοία.

Ο πατέρας μου λόγω της δουλειάς του που έχει σχέση με αυτοκίνητα μου είπε ότι δε θα έπαιρνε ηλεκτρικό αμάξι στο άμεσο μέλλον.
Έχω περιέργεια να μάθω το λόγο που δεν θα έπαιρνε ηλεκτρικό.

Επίσης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι ιδιωτικές, δε έχουν σχέση με το δημόσιο για να δίνουν κίνητρα να παίρνουν ηλεκτρικά αμάξια.
Οι ναυτιλιακές μεταφέρουν το πετρέλαιο/βενζίνη. Προφανώς αυτές πίεσαν και η κυβέρνηση τους ικανοποίησε. Το σωστό ήταν να αυξήσουν το εισιτήριο για όλους τους επιβάτες και για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να προχωρήσουν σε ηλεκτρικό ρατσισμό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30,534 μηνύματα.
Ναι, αν υπερθερμανθει η ηλεκτρική μπαταρία και κάνει κάνα μπαμ μετά δεν θα συμμαζευεται η φωτιά (επίσης οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ένα κάρο εύφλεκτα υλικά,.όπως το λίθιο το οποίο παρεμπιπτόντως απαγορεύεται να υπάρχει και σε συσκευές στα αεροπλάνα)
Δεν είναι αισχροί, απλά προσέχουν. Κουβαλάνε και κόσμο αυτά τα πλοία. Μια χαρά μέτρο είναι ο περιορισμός της στάθμης της μπαταρίας.

Καλά ο Ανδρέας απλά τρολαρει όπως σε κάθε thread. Μακριά από τις ηλεκτρικές σκούπες, πολύ καλύτερα τα hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένη τεχνολογία 20++ ετών.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,574 μηνύματα.
Η αύξηση της αξίας στη μεταφορά των EV δεν είναι για να μαζευτούν λεφτά για σκοπούς ασφαλείας γιατί τα ηλεκτρικά στη χώρα μας είναι ελάχιστα. Αποσκοπεί για δυσφημιστικούς σκοπούς. Να αποτρέψει μελλοντικούς αγοραστές
Συμφωνω ότι το έξτρα χαρατσι είναι ανόητο. Αλλά όχι ο κανόνας ασφαλείας. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελλάδα καλοκαίρι 40 βαθμούς με τις θερμοκρασίες των Σκανδιναβών τα καλοκαίρια.
Οι πυρκαγιές από λίθιο είναι αποκλειστικά θερμοεξαρτωμενες.
Τι πάει να πει να εκπαιδεύσουν το προσωπικό σε περίπτωση φωτιάς ηλεκτρικού; Οκ θα το κάνουν. Μετά;
Όλα τα πλοία το καλοκαίρι είναι γεμάτα με κόσμο. Κανείς δεν έχει όρεξη να διακινδυνεύσει τοσο κόσμο.
Οι ναυτιλιακές μεταφέρουν το πετρέλαιο/βενζίνη. Προφανώς αυτές πίεσαν και η κυβέρνηση τους ικανοποίησε. Το σωστό ήταν να αυξήσουν το εισιτήριο για όλους τους επιβάτες και για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να προχωρήσουν σε ηλεκτρικό ρατσισμό.
Κλαίω😂😂😂😂😂

Και όχι δεν είναι μόνο οι Έλληνες οι "παρανοϊκοί"
Τα ίδια φοβούνται και οι Άγγλοι και οι Δανοί και κάποιοι Νορβηγοί τα έχουν απαγορεψει τελείως.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλά ο Ανδρέας απλά τρολαρει όπως σε κάθε thread. Μακριά από τις ηλεκτρικές σκούπες, πολύ καλύτερα τα hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένη τεχνολογία 20++ ετών.
Απορώ πως κάποιος νομίζει ότι είναι ασφαλής μια μπαταρία λιθίου να κάτσει επί ώρες μέσα σε ένα γκαραζ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. Και όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου αυτά εχουν παίρνουν φωτιά.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30,534 μηνύματα.
Συμφωνω ότι το έξτρα χαρατσι είναι ανόητο. Αλλά όχι ο κανόνας ασφαλείας. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελλάδα καλοκαίρι 40 βαθμούς με τις θερμοκρασίες των Σκανδιναβών τα καλοκαίρια.
Οι πυρκαγιές από λίθιο είναι αποκλειστικά θερμοεξαρτωμενες.
Τι πάει να πει να εκπαιδεύσουν το προσωπικό σε περίπτωση φωτιάς ηλεκτρικού; Οκ θα το κάνουν. Μετά;
Όλα τα πλοία το καλοκαίρι είναι γεμάτα με κόσμο. Κανείς δεν έχει όρεξη να διακινδυνεύσει τοσο κόσμο.

Κλαίω😂😂😂😂😂

Και όχι δεν είναι μόνο οι Έλληνες οι "παρανοϊκοί"
Τα ίδια φοβούνται και οι Άγγλοι και οι Δανοί και κάποιοι Νορβηγοί τα έχουν απαγορεψει τελείως.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Απορώ πως κάποιος νομίζει ότι είναι ασφαλής μια μπαταρία λιθίου να κάτσει επί ώρες μέσα σε ένα γκαραζ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. Και όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου αυτά εχουν παίρνουν φωτιά.

Εκτός από αυτό τα ηλεκτρικά είναι εντελώς απάτη καθώς δεν είναι καν φιλικά προς το περιβάλλον, ίσα ίσα οι μπαταρίες τους είναι άκρος τοξικές για το περιβάλλον ενώ η αλλαγή τους στοιχίζει πάνω από $10.000 στον ιδιοκτήτη. Απορώ που πουλάνε αυτά τα παραμύθια μερικοί λες και δεν ξέρουμε αν είναι απάτη η όχι. Για εμένα αν κάποιος θέλει νέο αυτοκίνητο τα Hybrid είναι μονόδρομος και δεν είναι τυχαίο που οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά εκεί.


 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,574 μηνύματα.
Εκτός από αυτό τα ηλεκτρικά είναι εντελώς απάτη καθώς δεν είναι καν φιλικά προς το περιβάλλον, ίσα ίσα οι μπαταρίες τους είναι άκρος τοξικές
Εννοείται πως δεν είναι, προπαγανδικες αηδιες είναι το environmental friendly των ηλεκτρικών. Όλο αυτό το κοβάλτιο το παίρνουν από τρίτες χώρες. Υπάρχουν τρομερά ντοκιμαντέρ εκεί έξω που δείχνουν τι πραγματικά ισχύει. Οι ηλεκτρικές μπαταρίες χρειάζονται x6 φορές περισσότερα ορυκτά από τα βενζο/πετρέλαιοκινητα στους κινητήρες. Είναι μια ολόκληρη business πίσω με τρέλα κέρδη. Σε καμία περίπτωση δεν είναι "πράσινα".
Για εμένα αν κάποιος θέλει νέο αυτοκίνητο τα Hybrid είναι μονόδρομος και δεν είναι τυχαίο που οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά εκεί.
ναι τα υβριδικά είναι καλύτερη επιλογή.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
Όλα τα πλοία το καλοκαίρι είναι γεμάτα με κόσμο. Κανείς δεν έχει όρεξη να διακινδυνεύσει τοσο κόσμο.
Κλαίω😂😂😂😂😂
Μ. Τρίτη είχε 9 μποφόρ και κανονικά δεν έπρεπε να μην φύγει κανένα καράβι. Παρόλα αυτά τα αφήσανε. Αν ήταν χειμώνας που τα πλοία ταξιδεύουν ασύμφορα (οικονομικά) θα το ακυρώνανε το δρομολόγιο και με λιγότερα μποφόρ.

Η απαγόρευση των EV στα πλοία δεν σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα αλλά ότι τα πλοία είναι επικίνδυνα. Οι τουρίστες θα έρχονται θα βάζουν τα ηλεκτρικά τους στο καράβι με δικιά τους ευθύνη και αν συμβεί κάτι ο οδηγός του ηλεκτρικού θα πληρώσει η ζημιά και όχι ο πλοιοκτήτης και η ασφαλιστική του.

Απορώ πως κάποιος νομίζει ότι είναι ασφαλής μια μπαταρία λιθίου να κάτσει επί ώρες μέσα σε ένα γκαραζ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. Και όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου αυτά εχουν παίρνουν φωτιά.
Τα ηλεκτρικά πιάνουν πιο δύσκολα φωτιά από ότι τα συμβατικά, απλώς αν πιάσουν φωτιά γίνεται είδηση. Ακόμα και αν πιάσει φωτιά είναι λιγότερο επικίνδυνο και πιο εύκολα διαχειρίσιμη από ένα θερμικό αυτοκίνητο.

Εννοείται πως δεν είναι, προπαγανδικες αηδιες είναι το environmental friendly των ηλεκτρικών. Όλο αυτό το κοβάλτιο το παίρνουν από τρίτες χώρες. Υπάρχουν τρομερά ντοκιμαντέρ εκεί έξω που δείχνουν τι πραγματικά ισχύει. Οι ηλεκτρικές μπαταρίες χρειάζονται x6 φορές περισσότερα ορυκτά από τα βενζο/πετρέλαιοκινητα στους κινητήρες. Είναι μια ολόκληρη business πίσω με τρέλα κέρδη. Σε καμία περίπτωση δεν είναι "πράσινα".
Εδώ υπάρχουν ντοκυμαντέρ που κράζουν τις ανεμογεννήτριες. Δεδομένο είναι ότι θα κράζανε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα συμφέροντα στο πετρέλαιο είναι πάρα πολλά.







Το ηλεκτροκίνητο μολύνει 1,5 - 2 φορές παραπάνω από το συμβατικό κατά την παραγωγή του αλλά μετά δεν μολύνει καθόλου (άμεσα). Μολύνει έμμεσα μέσω ρεύματος που παράγεται για να φορτιστεί αλλά ακόμα και εκεί η απότελεσματικότητα είναι πολύ ανώτερη.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,574 μηνύματα.
Μ. Τρίτη είχε 9 μποφόρ και κανονικά δεν έπρεπε να μην φύγει κανένα καράβι. Παρόλα αυτά τα αφήσανε. Αν ήταν χειμώνας που τα πλοία ταξιδεύουν ασύμφορα (οικονομικά) θα το ακυρώνανε το δρομολόγιο και με λιγότερα μποφόρ.
Όντως δεν θα έπρεπε, βλακεία όσα άφησαν να φύγουν, ειδικά αν είχε τα ίδια μποφόρ στη θάλασσα κατά το ταξίδι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η απαγόρευση των EV στα πλοία δεν σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα αλλά ότι τα πλοία είναι επικίνδυνα. Οι τουρίστες θα έρχονται θα βάζουν τα ηλεκτρικά τους στο καράβι με δικιά τους ευθύνη και αν συμβεί κάτι ο οδηγός του ηλεκτρικού θα πληρώσει η ζημιά και όχι ο πλοιοκτήτης και η ασφαλιστική του.
Καταρχάς δεν τα απαγορεύουν. Μια δέσμευση στην στάθμη μπαταρίας κάνουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το ηλεκτροκίνητο μολύνει 1,5 - 2 φορές παραπάνω από το συμβατικό κατά την παραγωγή του αλλά μετά δεν μολύνει καθόλου (άμεσα). Μολύνει έμμεσα μέσω ρεύματος που παράγεται για να φορτιστεί αλλά ακόμα και εκεί η απότελεσματικότητα είναι πολύ ανώτερη.
Άρα μολύνει.
Συνεπώς, δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο "φιλικό προς το περιβάλλον", αλλά απλά μια νέα εναλλακτική για να βγάζουν νέες εταιρείες λεφτά ως παραγωγοί ηλεκτρονητων.
Προφανώς και όλοι ξέρουμε ότι ούτε τα πετρέλαια και οι βενζίνες δεν είναι καλά, όλα βλαβερά είναι.
Οπότε δεν πρέπει να διαφημίζονται για την φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, αλλά ως μία νέα τεχνολογία αυτοκινήτου που θα μπορέσει να οφείλει τον μελλοντικό αγοραστή ως μια πιο οικονομική λύση (δεν ξέρω πόσο κοστίζει η φόρτιση και πόσα χιλιόμετρα κρατάει).

Τώρα το ποσό οικονομικη στα αλήθεια είναι όταν η αλλαγή μπαταρίας κοστίζει ένα νεφρό, ο θεός ξέρει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,090 μηνύματα.
Η διαφήμιση τους ως φιλικά προς το περιβάλλον είναι σωστή καθώς υπονοείται οτι είναι μηδενικών εκπομπών. Το οποίο ισχύει. Συνήθως βέβαια κάποιοι το πάνε το θέμα στο κομμάτι των ρύπων απο τα εργοστάσια...

Δύο πράγματα αξίζει να θυμηθούμε εδώ :
1) Το πετρέλαιο δεν είναι God sent. Δεν μπορείς να καις δεινόσαυρο για πάντα, κάποια στιγμή θα σου τελειώσει.

2) Οι ρύποι για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται με την μέθοδο που χρησιμοποιείται για να γίνει αυτή, και όχι με την ηλεκτρική ενέργεια αυτή καθεαυτή. Και εκτός αυτού σημασία δεν έχει τι κάνει μια μεμονωμένη μεταβλητή, αλλά ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό καθορίζει τι συμφέρει και τι δεν συμφέρει εν τέλει.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
Καταρχάς δεν τα απαγορεύουν. Μια δέσμευση στην στάθμη μπαταρίας κάνουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Κάποια το απαγορεύουν:
441928200_10163843750537516_8712646094466421739_n.jpg


Άρα μολύνει.
Συνεπώς, δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο "φιλικό προς το περιβάλλον", αλλά απλά μια νέα εναλλακτική για να βγάζουν νέες εταιρείες λεφτά ως παραγωγοί ηλεκτρονητων.
Προφανώς και όλοι ξέρουμε ότι ούτε τα πετρέλαια και οι βενζίνες δεν είναι καλά, όλα βλαβερά είναι.
Οπότε δεν πρέπει να διαφημίζονται για την φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, αλλά ως μία νέα τεχνολογία αυτοκινήτου που θα μπορέσει να οφείλει τον μελλοντικό αγοραστή ως μια πιο οικονομική λύση (δεν ξέρω πόσο κοστίζει η φόρτιση και πόσα χιλιόμετρα κρατάει).
Τα ηλεκτροκίνητα δεν θα επικρατήσουν γιατί είναι φιλικά στο περιβάλλον αλλά γιατί απλούστατα είναι καλύτερα αυτοκίνητα. Η πολιτεία απλώς επιταχύνει το αναπόφευκτο.

Τώρα το ποσό οικονομικη στα αλήθεια είναι όταν η αλλαγή μπαταρίας κοστίζει ένα νεφρό, ο θεός ξέρει.
Η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντέχουν παραπάνω από 500.000 km και οι επόμενες θα ξεπερνούν τα 1000000km. Πρώτα θα χαλάσουν τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου και μετά θα τα φτύσει η μπαταρία. Κάποιος ταξιτζής που ίσως τα συμπληρώσει στη πενταετία τα χιλιόμετρα μπορεί να την αλλάξει με 15000 ευρώ περίπου. Δεν τον νοιάζει γιατί έχει κάνει απόσβεση όλο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα λεφτά που θα γλύτωνε αν οδηγούσε συμβατικό.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,574 μηνύματα.
Κάποια το απαγορεύουν:
Όχι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, και το υγραέριο η συγκεκριμένη εταιρεία λέει στο σκριν που ανέβασες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τα ηλεκτροκίνητα δεν θα επικρατήσουν γιατί είναι φιλικά στο περιβάλλον αλλά γιατί απλούστατα είναι καλύτερα αυτοκίνητα. Η πολιτεία απλώς επιταχύνει το αναπόφευκτο
Ναι είναι μια πολύ πιο φθηνή εναλλακτική από άποψη "καυσίμων", οπότε συμφέρει την τσέπη. Εκτός αν σου χαλάσει η μπαταρία εκεί κλαφτα Χαράλαμπε. Τα υβριδικά μοντέλα είναι καλύτερα γιατί σε περίπτωση που τα φτύσει η μπαταρία τουλάχιστον έχεις εναλλακτικό καύσιμο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντέχουν παραπάνω από 500.000 km και οι επόμενες θα ξεπερνούν τα 1000000km. Πρώτα θα χαλάσουν τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου και μετά θα τα φτύσει η μπαταρία. Κάποιος ταξιτζής που ίσως τα συμπληρώσει στη πενταετία τα χιλιόμετρα μπορεί να την αλλάξει με 15000 ευρώ περίπου. Δεν τον νοιάζει γιατί έχει κάνει απόσβεση όλο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα λεφτά που θα γλύτωνε αν οδηγούσε συμβατικό.
Αυτό είναι στην ιδανική περίπτωση.
Πόσες φορές όμως τα αυτοκίνητα παθαίνουν βλάβες; Τα ποσοστά είναι μεγάλα. Γι'αυτό και ο κόσμος κάνει σερβις κάθε χρόνο.
Πόσο δηλαδή εύκολα παθαίνουν βλάβες, εκεί είναι το στοίχημα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,715 μηνύματα.
Ναι είναι μια πολύ πιο φθηνή εναλλακτική από άποψη "καυσίμων", οπότε συμφέρει την τσέπη. Εκτός αν σου χαλάσει η μπαταρία εκεί κλαφτα Χαράλαμπε. Τα υβριδικά μοντέλα είναι καλύτερα γιατί σε περίπτωση που τα φτύσει η μπαταρία τουλάχιστον έχεις εναλλακτικό καύσιμο.
Αν χαλάσει η μπαταρία σε ένα υβριδικό toyota ακινητοποιείται το αυτοκίνητο ή μπαίνει σε safe mode. Η μικρή μπαταρία των υβριδικών φορτίζεται και ξεφορτίζεται πιο πολλές φορές και αντέχει λιγότερο. Και να χαλάσει η μπαταρία θα χαλάσουν κάποια κελιά δεν θα χαλάσει ολόκληρη. Αλλά αν είναι προβληματική θα το καταλάβεις στην εγγύηση και θα την αλλάξουν ολόκληρη. Δεν είναι κινητήρας με τόσα κινητά μέρη τσιμούχες, εκκεντροφόρους, σωληνάκια που σκουριάζουν, αισθητήρες και ηλεκτρονικά για να μειώσουν τους ρύπους.


Αυτό είναι στην ιδανική περίπτωση.
Πόσες φορές όμως τα αυτοκίνητα παθαίνουν βλάβες; Τα ποσοστά είναι μεγάλα. Γι'αυτό και ο κόσμος κάνει σερβις κάθε χρόνο.
Πόσο δηλαδή εύκολα παθαίνουν βλάβες, εκεί είναι το στοίχημα.
Τα Tesla δεν χρειάζονται καν προγραμματισμένο service. Αλλάζεις φίλτρο καμπίνας μόνος κάθε 3 χρόνια και άντε να αλλάξεις κανά τακάκι σε 100.000 χιλιόμετρα. Για βλάβες πλειρώνεις μια μικτή ασφάλεια και είσαι ok.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αθόρυβα, δίνουν τη μέγιστη ροπή τους σε όλο το εύρος των στροφών, η φόρτιση τους επιδοτείται (μειωμένο ΦΠΑ) σε αντίθεση με τα συμβατικά καύσιμα, σέρβις ελάχιστο, μικτή κατανάλωση σε κίνηση μέσα στη πόλη, δεν εκπέμπει καυσαέρια στις μεγαλουπόλεις. Έχουν μια μικρή θυσία. Ότι πρέπει να τα βάζεις να φορτίζεις ή στο σπίτι σου ή αν δεν έχεις γκαράζ σε κάποιο σουπερμαρκετ που έχει φορτιστή ή σε κάποιο ταχυφορτιστή αν χρησιμοποιείς όλα τα χιλιόμετρα καθημερινά.

Εδώ ο Βαφείας λέει ότι μόλις ακούει για ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνει εμετό. Απολύτως λογικό. Πετρελαιοφόρα έχει. Ακόμα και η ίδια η κυβέρνηση έχει petrolhead νοοτροπία. Κάνει οτιδήποτε για να μην αυξηθούν τα ηλεκτροκίνητα στην Ελλάδα. Ευτυχώς είμαστε στην ΕΕ και κάποια πράγματα είναι υποχρεωμένοι να τα εφαρμόσουν.

Το πρόβλημα το μεγάλο είναι ότι έχει φάει τόση προπαγάνδα ο υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου και παίρνει τις μπούρδες που λέγονται plugin υβριδικά. Αυτά φορτίζουν πολύ αργά με αποτέλεσμα σε ταξίδι να μην μπορείς να εκμεταλευτείς την μπαταρία. Παράλληλα το βάρος της μπαταρίας σε επηρεάζει στην κατανάλωση. Η μοναδική λύση είναι να τα φορτίζεις σπίτι σου και να εκμεταλευτείς την ηλεκτρική ενέργεια για 1, 2 μέρες έχουντας και μια μικρή κατανάλωση και για το βενζινοκινητήρα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όχι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, και το υγραέριο η συγκεκριμένη εταιρεία λέει στο σκριν που ανέβασες.
Το υγραέριο δεν πρέπει να επιτρέπονται καθόλου εκτός αν έρχεται εργοστασιακά εγκατεστημένο. Custom τροποποίηση σε αυτοκίνητο είναι. Το ίδιο και αυτοκίνητα >20ετίας.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,126 μηνύματα.
Η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντέχουν παραπάνω από 500.000 km και οι επόμενες θα ξεπερνούν τα 1000000km. Πρώτα θα χαλάσουν τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου και μετά θα τα φτύσει η μπαταρία. Κάποιος ταξιτζής που ίσως τα συμπληρώσει στη πενταετία τα χιλιόμετρα μπορεί να την αλλάξει με 15000 ευρώ περίπου. Δεν τον νοιάζει γιατί έχει κάνει απόσβεση όλο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα λεφτά που θα γλύτωνε αν οδηγούσε συμβατικό.
Sorry που σου χαλάω το dream αλλά 500.000km με μία μέση οδήγηση στα 10.000km περίπου το χρόνο, είναι 50χρόνια!

1717161120842.png


https://www.tanea.gr/2023/02/04/autonea/agora/ilektrika-aytokinita-poso-antexoun-oi-mpataries-pote-xreiazontai-antikatastasi/#:~:text=Σήμερα%2C%20τα%20ηλεκτρικά%20αυτοκίνητα%20προσφέρουν,ξεπερνά%20τα%207%20–%208%20χρόνια.

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας πηγαίνει με τις φορτίσεις. Η καλύτερη λιθίου δεν ξεπερνάει τις 5000 φορτίσεις που αντιστοιχεί περίπου σε 13-14 χρόνια.

Μόνο οι νικελίου / σιδήρου (οι γνωστές μπαταρίες Έντισον) αντέχουν παραπάνω αλλά κι αυτές θέλουν τακτική συντήρηση με ιδιαίτερους καταλύτες (καυστική ποτάσα, κλπ.).

Αν το κόστος των ηλεκτρικών δεν πέσει στα 10-12 χιλιάρικα (για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης) δεν αξίζει. Σε αυτή την τιμή σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ηλεκτρικό καρούλι.

Η μόνη σοβαρή εναλλακτική για eco-friendly κινούμενα είναι το βιοκαύσιμο, π.χ. οινόπνευμα από ζαχαρότευτλα. Δύσκολο με τις υπάρχουσες συνθήκες να μπει σε μαζική παραγωγή, θα μπορούσε να το φτιάξουν για φορτηγά, λεωφορεία ή άλλα επαγγελματικά. Σταδιακά θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα μικρούλι αυτοκίνητο πόλης.

Το υδρογόνο επίσης είναι πανίσχυρο αλλά έχει το μειονέκτημα της αποθήκευσης η οποία είναι ακριβή. Πρόσφατα ανακαλύφθηκε μία λύση ενός μείγματος ιριδίου - μαγγανίου που μειώνει στο δεκαπλάσιο το κόστος.

Είδωμεν..
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,413 μηνύματα.
Οι πλοιοκτήτες δεν συμμετέχουν σε καμιά συνωμοσία το θέμα είναι καθαρά οικονομικό στα μέτρα πυροοστασίας που πρέπει να πάρουν .

Δεν είναι ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά πιο εύκολα αλλά οτι αν για οποιονδήποτε λόγο πάρουν φωτιά(είτε δικό τους θέμα είτε πήρε φωτιά μια νταλίκα δίπλα τους είτε πήρε φωτιά το πλοίο και επεκτάθηκε και σε αυτά) θέλουν διαφορετικό τρόπο για να σβήσουν.

Ως τώρα η πυρόσβεση στο πλοίο βασίζεται σε ψεκαστήρια από το ταβάνι που οταν ανιχνευθεί καπνός ρίχνουν νερό .
Έτσι όμως δεν σβήνεις φωτιά σε μπαταρίες ούτε σε υγραέριο. Τέτοια φωτιά θέλει ή πολύ μεγαλύτερο όγκο νερού ή να μπουν πάνω από τη φωτιά ειδικές κουβέρτες.
Δηλαδή σε κάθε περίπτωση θέλει επιπλέον εξοπλισμό,εκπαίδευση και πιθανώς λιγότερα αυτοκίνητα στο καράβι για να υπάρχουν μεγαλύτερες αποστάσεις.

Ή ένα ξεχωριστό γκαράζ για ηλεκτρικά,υβριδικά,υγραεριοκίνητα που θα έχουν τα επιπλέον μέτρα μόνο εκεί αντί για όλο το πλοίο.

Αν δεν πάρουν κάποια μέτρα ,είτε αυτά είτε πλήρη απαγόρευση είτε αυτά που λέει η οδηγία(υποτίθεται δεν είναι μόνο 40% μπαταρία αλλά και άλλα όπως...το πλήρωμα να θερμομετράει τις μπαταρίες) οι ασφαλιστικές δεν ασφαλίζουν τα πλοία.

Καθαρά θέμα κόστους είναι,σε άλλες χώρες μια χαρά τα έχουν μέσα στα καράβια και μάλιστα έχουν και φορτιστές.

Αλλά απλά καθυστερούν το αναπόφευκτο αφού έχουν την δυνατότητα να το κάνουν γιατί τα ηλεκτρικά μαζί και τα υβριδικά και τα υγραεριοκίνητα για τα οποία ισχύουν ακριβώς τα ίδια μέτρα είναι μικρό ποσοστό.
Όταν θα είναι το 50%+ θα αναγκαστούν να επενδύσουν σε οτι πρέπει.

Αν το κόστος των ηλεκτρικών δεν πέσει στα 10-12 χιλιάρικα (για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης) δεν αξίζει. Σε αυτή την τιμή σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ηλεκτρικό καρούλι.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει καινούργιο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως καυσίμου κάτω από τα 20κ. Που και στα 20κ αν βρεις θα λείπει βασικός εξοπλισμός ενός σύγχρονου αυτοκινήτου,από συστήματα ασφαλείας μέχρι και ηλεκτρικά παράθυρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top