akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
16-05-24
19:13
Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά.Τα ηλεκτρικά έχουν αρχίσει να καταρρέουν σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, το ίδιο το διάγραμμα που έβαλες δείχνει μηδενική ανάπτυξη στο μερίδιο των ηλεκτρικών. Ο κόσμος πλέον στρέφεται μαζικά στα Hybrid vehicles τα οποία θεωρώ ότι αξίζουν full σαν αγορά.
With Hybrid Sales Surging, Is Toyota Stock Attractive At $230?
Toyota Motor Corp stock has seen a big rally this year, rising by about 18%, compared to the broader S&P 500 which remains up by just about 9%.www.forbes.com
Στο ίδιο διάγγραμμα μπορείς να αφαιρέσεις τα συμβατικά και τα μη plugin υβριδικά. Σκέψου ότι φέτος τα λεφτά για την επιδότηση είχαν τελειώσει και αρκετοί περιμένανε. Σε λίγες μέρες που θα ανακοινωθεί το νέο πρόγραμμα τα πράγματα θα αλλάξουν και οι πωλήσεις θα boostαριστούν.
Μην κοιτά Αμερική που η βενζίνη είναι παφθηνη αλλά Κίνα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,761 μηνύματα.
16-05-24
19:23
Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά.
View attachment 132665
Στο ίδιο διάγγραμμα μπορείς να αφαιρέσεις τα συμβατικά και τα μη plugin υβριδικά. Σκέψου ότι φέτος τα λεφτά για την επιδότηση είχαν τελειώσει και αρκετοί περιμένανε. Σε λίγες μέρες που θα ανακοινωθεί το νέο πρόγραμμα τα πράγματα θα αλλάξουν και οι πωλήσεις θα boostαριστούν.
Μην κοιτά Αμερική που η βενζίνη είναι παφθηνη αλλά Κίνα.
View attachment 132666
Τα ίδια τα charts που βάζεις δείχνουν πτωτική πορεία για τα ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις αγορές, ο κόσμος στέφεται στα Hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένα και πολύ πιο βολικά για τον μέσο οδηγό.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
16-05-24
19:29
Έχουμε μείωση της αύξησης λόγω κατάργησης επιδοτήσεων. Άλλος μείωση της αύξησης και άλλο πτώση.Τα ίδια τα charts που βάζεις δείχνουν πτωτική πορεία για τα ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις αγορές, ο κόσμος στέφεται στα Hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένα και πολύ πιο βολικά για τον μέσο οδηγό.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
28-05-24
18:26
Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Δεν είναι μόνο που επιτρέπουν <40% φόρτιση μπαταρίας πάνω στο πλοίο αλλά χρεώνουν 10 ευρώ παραπάνω τη μεταφορά. Αντί να δώσουν κίνητρα, δίνουν αντικίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Skiyo
Διάσημο μέλος
Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,465 μηνύματα.
28-05-24
20:22
Οι εργαζόμενοι στο πλοίο θα πρέπει να κυκλοφορούν στο γκαράζ με θερμόμετρο για να βλέπουν αν έχει κάποια θερμότητα το αμάξι. Και άλλα προληπτικά μέτρα παίρνουν για να μην εκραγεί. Αν εκραγεί δυστυχώς η έκρηξη που κάνει το ηλεκτρικό αμάξι είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστεί.View attachment 133065
Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Δεν είναι μόνο που επιτρέπουν <40% φόρτιση μπαταρίας πάνω στο πλοίο αλλά χρεώνουν 10 ευρώ παραπάνω τη μεταφορά. Αντί να δώσουν κίνητρα, δίνουν αντικίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Ο πατέρας μου λόγω της δουλειάς του που έχει σχέση με αυτοκίνητα μου είπε ότι δε θα έπαιρνε ηλεκτρικό αμάξι στο άμεσο μέλλον.
Επίσης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι ιδιωτικές, δε έχουν σχέση με το δημόσιο για να δίνουν κίνητρα να παίρνουν ηλεκτρικά αμάξια.
Grand Duchess
Περιβόητο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6,009 μηνύματα.
28-05-24
20:34
Ναι, αν υπερθερμανθει η ηλεκτρική μπαταρία και κάνει κάνα μπαμ μετά δεν θα συμμαζευεται η φωτιά (επίσης οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ένα κάρο εύφλεκτα υλικά,.όπως το λίθιο το οποίο παρεμπιπτόντως απαγορεύεται να υπάρχει και σε συσκευές στα αεροπλάνα)View attachment 133065
Δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Δεν είναι μόνο που επιτρέπουν <40% φόρτιση μπαταρίας πάνω στο πλοίο αλλά χρεώνουν 10 ευρώ παραπάνω τη μεταφορά. Αντί να δώσουν κίνητρα, δίνουν αντικίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Δεν είναι αισχροί, απλά προσέχουν. Κουβαλάνε και κόσμο αυτά τα πλοία. Μια χαρά μέτρο είναι ο περιορισμός της στάθμης της μπαταρίας.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
28-05-24
23:11
H Ελλάδα έχει γεμίσει με γερασμένα αυτοκίνητα με custom υλοποιήσεις και μπαίνουν στό στόχαστρο τα ηλεκτρικά που είναι κατασκευασμένα με σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας.Δεν είναι αισχροί, απλά προσέχουν. Κουβαλάνε και κόσμο αυτά τα πλοία. Μια χαρά μέτρο είναι ο περιορισμός της στάθμης της μπαταρίας.
Η αύξηση της αξίας στη μεταφορά των EV δεν είναι για να μαζευτούν λεφτά για σκοπούς ασφαλείας γιατί τα ηλεκτρικά στη χώρα μας είναι ελάχιστα. Αποσκοπεί για δυσφημιστικούς σκοπούς. Να αποτρέψει μελλοντικούς αγοραστές.
Eπιβάλλεται το προσωπικό των πλοίων και οι πυροσβέστες να εκπαιδευτούν πάνω σε ηλεκτρικά και σε περίπτωση πυρκαγιάς να υπάρχει ιδιωτική ασφάλεια για να πληρωθούν οι αποζημειώσεις σε περίπτωση ατυχήματος. Τώρα γιατί οι πλοιοκτήτες διαμαρτυρήθηκαν (έχουν συμφέροντα να μην καθιερωθεί την ηλεκτροκίνηση). Η κυβέρνηση βρήκε μια ηλίθια λύση που δεν εφαρμόζεται πουθενά για να ικανοποιήσει τις ναυτιλιακές. Τα απαραίτητα ασφάλιστρα (από τις ναυτιλιακές) δεν θα αυξηθούν και σε περίπτωση φωτιάς θα κατηγορήσουν τον ιδιοκτήτη Tesla ως υπεύθυνο (γιατί με δίκη του ευθύνη πρέπει το αυτοκίνητο να έχει φόρτιση 40%)...
Ήδη γινόμαστε ρεζίλι πανευρωπαϊκώς γιατί οι ταξιδιωτικές ενημερώνουν τους τουρίστες:
Griechenland: Ladegrenze für Akkus von E-Autos auf Fähren
Griechenland führt Ladegrenze für Akkus von Elektroautos auf Fähren ein.
www.adac.de
Αντίθετα σε σκανδιναβικές χώρες αρχίζουν και την δυνατότητες φόρτισης στα πλοία.
Η EVziiin© και οι συνεργάτες της στις Σκανδιναβικές χώρες
www.evziiin.com
Έχω περιέργεια να μάθω το λόγο που δεν θα έπαιρνε ηλεκτρικό.Ο πατέρας μου λόγω της δουλειάς του που έχει σχέση με αυτοκίνητα μου είπε ότι δε θα έπαιρνε ηλεκτρικό αμάξι στο άμεσο μέλλον.
Οι ναυτιλιακές μεταφέρουν το πετρέλαιο/βενζίνη. Προφανώς αυτές πίεσαν και η κυβέρνηση τους ικανοποίησε. Το σωστό ήταν να αυξήσουν το εισιτήριο για όλους τους επιβάτες και για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να προχωρήσουν σε ηλεκτρικό ρατσισμό.Επίσης οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι ιδιωτικές, δε έχουν σχέση με το δημόσιο για να δίνουν κίνητρα να παίρνουν ηλεκτρικά αμάξια.
Skiyo
Διάσημο μέλος
Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,465 μηνύματα.
28-05-24
23:23
Έχει ανασφάλεια με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι λίγο νωρίς για να τα εμπιστευτεί τώρα.Έχω περιέργεια να μάθω το λόγο που δεν θα έπαιρνε ηλεκτρικό.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,761 μηνύματα.
29-05-24
07:48
Ναι, αν υπερθερμανθει η ηλεκτρική μπαταρία και κάνει κάνα μπαμ μετά δεν θα συμμαζευεται η φωτιά (επίσης οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ένα κάρο εύφλεκτα υλικά,.όπως το λίθιο το οποίο παρεμπιπτόντως απαγορεύεται να υπάρχει και σε συσκευές στα αεροπλάνα)
Δεν είναι αισχροί, απλά προσέχουν. Κουβαλάνε και κόσμο αυτά τα πλοία. Μια χαρά μέτρο είναι ο περιορισμός της στάθμης της μπαταρίας.
Καλά ο Ανδρέας απλά τρολαρει όπως σε κάθε thread. Μακριά από τις ηλεκτρικές σκούπες, πολύ καλύτερα τα hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένη τεχνολογία 20++ ετών.
Grand Duchess
Περιβόητο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6,009 μηνύματα.
29-05-24
09:52
Συμφωνω ότι το έξτρα χαρατσι είναι ανόητο. Αλλά όχι ο κανόνας ασφαλείας. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελλάδα καλοκαίρι 40 βαθμούς με τις θερμοκρασίες των Σκανδιναβών τα καλοκαίρια.Η αύξηση της αξίας στη μεταφορά των EV δεν είναι για να μαζευτούν λεφτά για σκοπούς ασφαλείας γιατί τα ηλεκτρικά στη χώρα μας είναι ελάχιστα. Αποσκοπεί για δυσφημιστικούς σκοπούς. Να αποτρέψει μελλοντικούς αγοραστές
Οι πυρκαγιές από λίθιο είναι αποκλειστικά θερμοεξαρτωμενες.
Τι πάει να πει να εκπαιδεύσουν το προσωπικό σε περίπτωση φωτιάς ηλεκτρικού; Οκ θα το κάνουν. Μετά;
Όλα τα πλοία το καλοκαίρι είναι γεμάτα με κόσμο. Κανείς δεν έχει όρεξη να διακινδυνεύσει τοσο κόσμο.
ΚλαίωΟι ναυτιλιακές μεταφέρουν το πετρέλαιο/βενζίνη. Προφανώς αυτές πίεσαν και η κυβέρνηση τους ικανοποίησε. Το σωστό ήταν να αυξήσουν το εισιτήριο για όλους τους επιβάτες και για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να προχωρήσουν σε ηλεκτρικό ρατσισμό.
Και όχι δεν είναι μόνο οι Έλληνες οι "παρανοϊκοί"
Τα ίδια φοβούνται και οι Άγγλοι και οι Δανοί και κάποιοι Νορβηγοί τα έχουν απαγορεψει τελείως.
Ferry companies grapple with rising threat of EV fires
Ferry companies, which carry both large and varied numbers of vehicles and a multitude of passengers, could be particularly at risk from fires breaking out on
rina.org.uk
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Απορώ πως κάποιος νομίζει ότι είναι ασφαλής μια μπαταρία λιθίου να κάτσει επί ώρες μέσα σε ένα γκαραζ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. Και όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου αυτά εχουν παίρνουν φωτιά.Καλά ο Ανδρέας απλά τρολαρει όπως σε κάθε thread. Μακριά από τις ηλεκτρικές σκούπες, πολύ καλύτερα τα hybrid τα οποία είναι δοκιμασμένη τεχνολογία 20++ ετών.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,761 μηνύματα.
29-05-24
09:59
Συμφωνω ότι το έξτρα χαρατσι είναι ανόητο. Αλλά όχι ο κανόνας ασφαλείας. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελλάδα καλοκαίρι 40 βαθμούς με τις θερμοκρασίες των Σκανδιναβών τα καλοκαίρια.
Οι πυρκαγιές από λίθιο είναι αποκλειστικά θερμοεξαρτωμενες.
Τι πάει να πει να εκπαιδεύσουν το προσωπικό σε περίπτωση φωτιάς ηλεκτρικού; Οκ θα το κάνουν. Μετά;
Όλα τα πλοία το καλοκαίρι είναι γεμάτα με κόσμο. Κανείς δεν έχει όρεξη να διακινδυνεύσει τοσο κόσμο.
Κλαίω
Και όχι δεν είναι μόνο οι Έλληνες οι "παρανοϊκοί"
Τα ίδια φοβούνται και οι Άγγλοι και οι Δανοί και κάποιοι Νορβηγοί τα έχουν απαγορεψει τελείως.
Ferry companies grapple with rising threat of EV fires
Ferry companies, which carry both large and varied numbers of vehicles and a multitude of passengers, could be particularly at risk from fires breaking out onrina.org.ukΑυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Απορώ πως κάποιος νομίζει ότι είναι ασφαλής μια μπαταρία λιθίου να κάτσει επί ώρες μέσα σε ένα γκαραζ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. Και όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου αυτά εχουν παίρνουν φωτιά.
Εκτός από αυτό τα ηλεκτρικά είναι εντελώς απάτη καθώς δεν είναι καν φιλικά προς το περιβάλλον, ίσα ίσα οι μπαταρίες τους είναι άκρος τοξικές για το περιβάλλον ενώ η αλλαγή τους στοιχίζει πάνω από $10.000 στον ιδιοκτήτη. Απορώ που πουλάνε αυτά τα παραμύθια μερικοί λες και δεν ξέρουμε αν είναι απάτη η όχι. Για εμένα αν κάποιος θέλει νέο αυτοκίνητο τα Hybrid είναι μονόδρομος και δεν είναι τυχαίο που οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά εκεί.
Hybrid Cars Find Favor As EV Auto Sales Slow, Automakers Recalculate
Automakers backtrack on massive EV commitments as consumers opt for the less stressful option of combined gas/electric hybrid cars.
www.investors.com
Hybrid Cars Enjoy a Renaissance as All-Electric Sales Slow
Automakers like Ford, Kia and Toyota are offering more hybrid options to appeal to buyers who aren’t ready for fully electric vehicles.
www.nytimes.com
Grand Duchess
Περιβόητο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6,009 μηνύματα.
29-05-24
10:09
Εννοείται πως δεν είναι, προπαγανδικες αηδιες είναι το environmental friendly των ηλεκτρικών. Όλο αυτό το κοβάλτιο το παίρνουν από τρίτες χώρες. Υπάρχουν τρομερά ντοκιμαντέρ εκεί έξω που δείχνουν τι πραγματικά ισχύει. Οι ηλεκτρικές μπαταρίες χρειάζονται x6 φορές περισσότερα ορυκτά από τα βενζο/πετρέλαιοκινητα στους κινητήρες. Είναι μια ολόκληρη business πίσω με τρέλα κέρδη. Σε καμία περίπτωση δεν είναι "πράσινα".Εκτός από αυτό τα ηλεκτρικά είναι εντελώς απάτη καθώς δεν είναι καν φιλικά προς το περιβάλλον, ίσα ίσα οι μπαταρίες τους είναι άκρος τοξικές
ναι τα υβριδικά είναι καλύτερη επιλογή.Για εμένα αν κάποιος θέλει νέο αυτοκίνητο τα Hybrid είναι μονόδρομος και δεν είναι τυχαίο που οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά εκεί.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
29-05-24
18:56
Μ. Τρίτη είχε 9 μποφόρ και κανονικά δεν έπρεπε να μην φύγει κανένα καράβι. Παρόλα αυτά τα αφήσανε. Αν ήταν χειμώνας που τα πλοία ταξιδεύουν ασύμφορα (οικονομικά) θα το ακυρώνανε το δρομολόγιο και με λιγότερα μποφόρ.Όλα τα πλοία το καλοκαίρι είναι γεμάτα με κόσμο. Κανείς δεν έχει όρεξη να διακινδυνεύσει τοσο κόσμο.
Κλαίω
Η απαγόρευση των EV στα πλοία δεν σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα αλλά ότι τα πλοία είναι επικίνδυνα. Οι τουρίστες θα έρχονται θα βάζουν τα ηλεκτρικά τους στο καράβι με δικιά τους ευθύνη και αν συμβεί κάτι ο οδηγός του ηλεκτρικού θα πληρώσει η ζημιά και όχι ο πλοιοκτήτης και η ασφαλιστική του.
Τα ηλεκτρικά πιάνουν πιο δύσκολα φωτιά από ότι τα συμβατικά, απλώς αν πιάσουν φωτιά γίνεται είδηση. Ακόμα και αν πιάσει φωτιά είναι λιγότερο επικίνδυνο και πιο εύκολα διαχειρίσιμη από ένα θερμικό αυτοκίνητο.Απορώ πως κάποιος νομίζει ότι είναι ασφαλής μια μπαταρία λιθίου να κάτσει επί ώρες μέσα σε ένα γκαραζ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. Και όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου αυτά εχουν παίρνουν φωτιά.
Εδώ υπάρχουν ντοκυμαντέρ που κράζουν τις ανεμογεννήτριες. Δεδομένο είναι ότι θα κράζανε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα συμφέροντα στο πετρέλαιο είναι πάρα πολλά.Εννοείται πως δεν είναι, προπαγανδικες αηδιες είναι το environmental friendly των ηλεκτρικών. Όλο αυτό το κοβάλτιο το παίρνουν από τρίτες χώρες. Υπάρχουν τρομερά ντοκιμαντέρ εκεί έξω που δείχνουν τι πραγματικά ισχύει. Οι ηλεκτρικές μπαταρίες χρειάζονται x6 φορές περισσότερα ορυκτά από τα βενζο/πετρέλαιοκινητα στους κινητήρες. Είναι μια ολόκληρη business πίσω με τρέλα κέρδη. Σε καμία περίπτωση δεν είναι "πράσινα".
Το ηλεκτροκίνητο μολύνει 1,5 - 2 φορές παραπάνω από το συμβατικό κατά την παραγωγή του αλλά μετά δεν μολύνει καθόλου (άμεσα). Μολύνει έμμεσα μέσω ρεύματος που παράγεται για να φορτιστεί αλλά ακόμα και εκεί η απότελεσματικότητα είναι πολύ ανώτερη.
Grand Duchess
Περιβόητο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6,009 μηνύματα.
29-05-24
19:19
Όντως δεν θα έπρεπε, βλακεία όσα άφησαν να φύγουν, ειδικά αν είχε τα ίδια μποφόρ στη θάλασσα κατά το ταξίδιΜ. Τρίτη είχε 9 μποφόρ και κανονικά δεν έπρεπε να μην φύγει κανένα καράβι. Παρόλα αυτά τα αφήσανε. Αν ήταν χειμώνας που τα πλοία ταξιδεύουν ασύμφορα (οικονομικά) θα το ακυρώνανε το δρομολόγιο και με λιγότερα μποφόρ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Καταρχάς δεν τα απαγορεύουν. Μια δέσμευση στην στάθμη μπαταρίας κάνουν.Η απαγόρευση των EV στα πλοία δεν σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα αλλά ότι τα πλοία είναι επικίνδυνα. Οι τουρίστες θα έρχονται θα βάζουν τα ηλεκτρικά τους στο καράβι με δικιά τους ευθύνη και αν συμβεί κάτι ο οδηγός του ηλεκτρικού θα πληρώσει η ζημιά και όχι ο πλοιοκτήτης και η ασφαλιστική του.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Άρα μολύνει.Το ηλεκτροκίνητο μολύνει 1,5 - 2 φορές παραπάνω από το συμβατικό κατά την παραγωγή του αλλά μετά δεν μολύνει καθόλου (άμεσα). Μολύνει έμμεσα μέσω ρεύματος που παράγεται για να φορτιστεί αλλά ακόμα και εκεί η απότελεσματικότητα είναι πολύ ανώτερη.
Συνεπώς, δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο "φιλικό προς το περιβάλλον", αλλά απλά μια νέα εναλλακτική για να βγάζουν νέες εταιρείες λεφτά ως παραγωγοί ηλεκτρονητων.
Προφανώς και όλοι ξέρουμε ότι ούτε τα πετρέλαια και οι βενζίνες δεν είναι καλά, όλα βλαβερά είναι.
Οπότε δεν πρέπει να διαφημίζονται για την φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, αλλά ως μία νέα τεχνολογία αυτοκινήτου που θα μπορέσει να οφείλει τον μελλοντικό αγοραστή ως μια πιο οικονομική λύση (δεν ξέρω πόσο κοστίζει η φόρτιση και πόσα χιλιόμετρα κρατάει).
Τώρα το ποσό οικονομικη στα αλήθεια είναι όταν η αλλαγή μπαταρίας κοστίζει ένα νεφρό, ο θεός ξέρει.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,299 μηνύματα.
29-05-24
19:44
Η διαφήμιση τους ως φιλικά προς το περιβάλλον είναι σωστή καθώς υπονοείται οτι είναι μηδενικών εκπομπών. Το οποίο ισχύει. Συνήθως βέβαια κάποιοι το πάνε το θέμα στο κομμάτι των ρύπων απο τα εργοστάσια...
Δύο πράγματα αξίζει να θυμηθούμε εδώ :
1) Το πετρέλαιο δεν είναι God sent. Δεν μπορείς να καις δεινόσαυρο για πάντα, κάποια στιγμή θα σου τελειώσει.
2) Οι ρύποι για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται με την μέθοδο που χρησιμοποιείται για να γίνει αυτή, και όχι με την ηλεκτρική ενέργεια αυτή καθεαυτή. Και εκτός αυτού σημασία δεν έχει τι κάνει μια μεμονωμένη μεταβλητή, αλλά ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό καθορίζει τι συμφέρει και τι δεν συμφέρει εν τέλει.
Δύο πράγματα αξίζει να θυμηθούμε εδώ :
1) Το πετρέλαιο δεν είναι God sent. Δεν μπορείς να καις δεινόσαυρο για πάντα, κάποια στιγμή θα σου τελειώσει.
2) Οι ρύποι για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται με την μέθοδο που χρησιμοποιείται για να γίνει αυτή, και όχι με την ηλεκτρική ενέργεια αυτή καθεαυτή. Και εκτός αυτού σημασία δεν έχει τι κάνει μια μεμονωμένη μεταβλητή, αλλά ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό καθορίζει τι συμφέρει και τι δεν συμφέρει εν τέλει.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
29-05-24
19:54
Κάποια το απαγορεύουν:Καταρχάς δεν τα απαγορεύουν. Μια δέσμευση στην στάθμη μπαταρίας κάνουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Τα ηλεκτροκίνητα δεν θα επικρατήσουν γιατί είναι φιλικά στο περιβάλλον αλλά γιατί απλούστατα είναι καλύτερα αυτοκίνητα. Η πολιτεία απλώς επιταχύνει το αναπόφευκτο.Άρα μολύνει.
Συνεπώς, δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο "φιλικό προς το περιβάλλον", αλλά απλά μια νέα εναλλακτική για να βγάζουν νέες εταιρείες λεφτά ως παραγωγοί ηλεκτρονητων.
Προφανώς και όλοι ξέρουμε ότι ούτε τα πετρέλαια και οι βενζίνες δεν είναι καλά, όλα βλαβερά είναι.
Οπότε δεν πρέπει να διαφημίζονται για την φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, αλλά ως μία νέα τεχνολογία αυτοκινήτου που θα μπορέσει να οφείλει τον μελλοντικό αγοραστή ως μια πιο οικονομική λύση (δεν ξέρω πόσο κοστίζει η φόρτιση και πόσα χιλιόμετρα κρατάει).
Η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντέχουν παραπάνω από 500.000 km και οι επόμενες θα ξεπερνούν τα 1000000km. Πρώτα θα χαλάσουν τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου και μετά θα τα φτύσει η μπαταρία. Κάποιος ταξιτζής που ίσως τα συμπληρώσει στη πενταετία τα χιλιόμετρα μπορεί να την αλλάξει με 15000 ευρώ περίπου. Δεν τον νοιάζει γιατί έχει κάνει απόσβεση όλο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα λεφτά που θα γλύτωνε αν οδηγούσε συμβατικό.Τώρα το ποσό οικονομικη στα αλήθεια είναι όταν η αλλαγή μπαταρίας κοστίζει ένα νεφρό, ο θεός ξέρει.
Grand Duchess
Περιβόητο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6,009 μηνύματα.
29-05-24
20:29
Όχι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, και το υγραέριο η συγκεκριμένη εταιρεία λέει στο σκριν που ανέβασες.Κάποια το απαγορεύουν:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ναι είναι μια πολύ πιο φθηνή εναλλακτική από άποψη "καυσίμων", οπότε συμφέρει την τσέπη. Εκτός αν σου χαλάσει η μπαταρία εκεί κλαφτα Χαράλαμπε. Τα υβριδικά μοντέλα είναι καλύτερα γιατί σε περίπτωση που τα φτύσει η μπαταρία τουλάχιστον έχεις εναλλακτικό καύσιμο.Τα ηλεκτροκίνητα δεν θα επικρατήσουν γιατί είναι φιλικά στο περιβάλλον αλλά γιατί απλούστατα είναι καλύτερα αυτοκίνητα. Η πολιτεία απλώς επιταχύνει το αναπόφευκτο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτό είναι στην ιδανική περίπτωση.Η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντέχουν παραπάνω από 500.000 km και οι επόμενες θα ξεπερνούν τα 1000000km. Πρώτα θα χαλάσουν τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου και μετά θα τα φτύσει η μπαταρία. Κάποιος ταξιτζής που ίσως τα συμπληρώσει στη πενταετία τα χιλιόμετρα μπορεί να την αλλάξει με 15000 ευρώ περίπου. Δεν τον νοιάζει γιατί έχει κάνει απόσβεση όλο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα λεφτά που θα γλύτωνε αν οδηγούσε συμβατικό.
Πόσες φορές όμως τα αυτοκίνητα παθαίνουν βλάβες; Τα ποσοστά είναι μεγάλα. Γι'αυτό και ο κόσμος κάνει σερβις κάθε χρόνο.
Πόσο δηλαδή εύκολα παθαίνουν βλάβες, εκεί είναι το στοίχημα.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,078 μηνύματα.
30-05-24
19:25
Αν χαλάσει η μπαταρία σε ένα υβριδικό toyota ακινητοποιείται το αυτοκίνητο ή μπαίνει σε safe mode. Η μικρή μπαταρία των υβριδικών φορτίζεται και ξεφορτίζεται πιο πολλές φορές και αντέχει λιγότερο. Και να χαλάσει η μπαταρία θα χαλάσουν κάποια κελιά δεν θα χαλάσει ολόκληρη. Αλλά αν είναι προβληματική θα το καταλάβεις στην εγγύηση και θα την αλλάξουν ολόκληρη. Δεν είναι κινητήρας με τόσα κινητά μέρη τσιμούχες, εκκεντροφόρους, σωληνάκια που σκουριάζουν, αισθητήρες και ηλεκτρονικά για να μειώσουν τους ρύπους.Ναι είναι μια πολύ πιο φθηνή εναλλακτική από άποψη "καυσίμων", οπότε συμφέρει την τσέπη. Εκτός αν σου χαλάσει η μπαταρία εκεί κλαφτα Χαράλαμπε. Τα υβριδικά μοντέλα είναι καλύτερα γιατί σε περίπτωση που τα φτύσει η μπαταρία τουλάχιστον έχεις εναλλακτικό καύσιμο.
Τα Tesla δεν χρειάζονται καν προγραμματισμένο service. Αλλάζεις φίλτρο καμπίνας μόνος κάθε 3 χρόνια και άντε να αλλάξεις κανά τακάκι σε 100.000 χιλιόμετρα. Για βλάβες πλειρώνεις μια μικτή ασφάλεια και είσαι ok.Αυτό είναι στην ιδανική περίπτωση.
Πόσες φορές όμως τα αυτοκίνητα παθαίνουν βλάβες; Τα ποσοστά είναι μεγάλα. Γι'αυτό και ο κόσμος κάνει σερβις κάθε χρόνο.
Πόσο δηλαδή εύκολα παθαίνουν βλάβες, εκεί είναι το στοίχημα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αθόρυβα, δίνουν τη μέγιστη ροπή τους σε όλο το εύρος των στροφών, η φόρτιση τους επιδοτείται (μειωμένο ΦΠΑ) σε αντίθεση με τα συμβατικά καύσιμα, σέρβις ελάχιστο, μικτή κατανάλωση σε κίνηση μέσα στη πόλη, δεν εκπέμπει καυσαέρια στις μεγαλουπόλεις. Έχουν μια μικρή θυσία. Ότι πρέπει να τα βάζεις να φορτίζεις ή στο σπίτι σου ή αν δεν έχεις γκαράζ σε κάποιο σουπερμαρκετ που έχει φορτιστή ή σε κάποιο ταχυφορτιστή αν χρησιμοποιείς όλα τα χιλιόμετρα καθημερινά.
Το πρόβλημα το μεγάλο είναι ότι έχει φάει τόση προπαγάνδα ο υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου και παίρνει τις μπούρδες που λέγονται plugin υβριδικά. Αυτά φορτίζουν πολύ αργά με αποτέλεσμα σε ταξίδι να μην μπορείς να εκμεταλευτείς την μπαταρία. Παράλληλα το βάρος της μπαταρίας σε επηρεάζει στην κατανάλωση. Η μοναδική λύση είναι να τα φορτίζεις σπίτι σου και να εκμεταλευτείς την ηλεκτρική ενέργεια για 1, 2 μέρες έχουντας και μια μικρή κατανάλωση και για το βενζινοκινητήρα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το υγραέριο δεν πρέπει να επιτρέπονται καθόλου εκτός αν έρχεται εργοστασιακά εγκατεστημένο. Custom τροποποίηση σε αυτοκίνητο είναι. Το ίδιο και αυτοκίνητα >20ετίας.Όχι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, και το υγραέριο η συγκεκριμένη εταιρεία λέει στο σκριν που ανέβασες.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,429 μηνύματα.
31-05-24
16:25
Sorry που σου χαλάω το dream αλλά 500.000km με μία μέση οδήγηση στα 10.000km περίπου το χρόνο, είναι 50χρόνια!Η μπαταρία δεν θεωρείται αναλώσιμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντέχουν παραπάνω από 500.000 km και οι επόμενες θα ξεπερνούν τα 1000000km. Πρώτα θα χαλάσουν τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου και μετά θα τα φτύσει η μπαταρία. Κάποιος ταξιτζής που ίσως τα συμπληρώσει στη πενταετία τα χιλιόμετρα μπορεί να την αλλάξει με 15000 ευρώ περίπου. Δεν τον νοιάζει γιατί έχει κάνει απόσβεση όλο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα λεφτά που θα γλύτωνε αν οδηγούσε συμβατικό.
https://www.tanea.gr/2023/02/04/autonea/agora/ilektrika-aytokinita-poso-antexoun-oi-mpataries-pote-xreiazontai-antikatastasi/#:~:text=Σήμερα%2C%20τα%20ηλεκτρικά%20αυτοκίνητα%20προσφέρουν,ξεπερνά%20τα%207%20–%208%20χρόνια.
Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας πηγαίνει με τις φορτίσεις. Η καλύτερη λιθίου δεν ξεπερνάει τις 5000 φορτίσεις που αντιστοιχεί περίπου σε 13-14 χρόνια.
Μόνο οι νικελίου / σιδήρου (οι γνωστές μπαταρίες Έντισον) αντέχουν παραπάνω αλλά κι αυτές θέλουν τακτική συντήρηση με ιδιαίτερους καταλύτες (καυστική ποτάσα, κλπ.).
Αν το κόστος των ηλεκτρικών δεν πέσει στα 10-12 χιλιάρικα (για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης) δεν αξίζει. Σε αυτή την τιμή σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ηλεκτρικό καρούλι.
Η μόνη σοβαρή εναλλακτική για eco-friendly κινούμενα είναι το βιοκαύσιμο, π.χ. οινόπνευμα από ζαχαρότευτλα. Δύσκολο με τις υπάρχουσες συνθήκες να μπει σε μαζική παραγωγή, θα μπορούσε να το φτιάξουν για φορτηγά, λεωφορεία ή άλλα επαγγελματικά. Σταδιακά θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα μικρούλι αυτοκίνητο πόλης.
Το υδρογόνο επίσης είναι πανίσχυρο αλλά έχει το μειονέκτημα της αποθήκευσης η οποία είναι ακριβή. Πρόσφατα ανακαλύφθηκε μία λύση ενός μείγματος ιριδίου - μαγγανίου που μειώνει στο δεκαπλάσιο το κόστος.
Είδωμεν..
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,543 μηνύματα.
31-05-24
18:01
Οι πλοιοκτήτες δεν συμμετέχουν σε καμιά συνωμοσία το θέμα είναι καθαρά οικονομικό στα μέτρα πυροοστασίας που πρέπει να πάρουν .
Δεν είναι ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά πιο εύκολα αλλά οτι αν για οποιονδήποτε λόγο πάρουν φωτιά(είτε δικό τους θέμα είτε πήρε φωτιά μια νταλίκα δίπλα τους είτε πήρε φωτιά το πλοίο και επεκτάθηκε και σε αυτά) θέλουν διαφορετικό τρόπο για να σβήσουν.
Ως τώρα η πυρόσβεση στο πλοίο βασίζεται σε ψεκαστήρια από το ταβάνι που οταν ανιχνευθεί καπνός ρίχνουν νερό .
Έτσι όμως δεν σβήνεις φωτιά σε μπαταρίες ούτε σε υγραέριο. Τέτοια φωτιά θέλει ή πολύ μεγαλύτερο όγκο νερού ή να μπουν πάνω από τη φωτιά ειδικές κουβέρτες.
Δηλαδή σε κάθε περίπτωση θέλει επιπλέον εξοπλισμό,εκπαίδευση και πιθανώς λιγότερα αυτοκίνητα στο καράβι για να υπάρχουν μεγαλύτερες αποστάσεις.
Ή ένα ξεχωριστό γκαράζ για ηλεκτρικά,υβριδικά,υγραεριοκίνητα που θα έχουν τα επιπλέον μέτρα μόνο εκεί αντί για όλο το πλοίο.
Αν δεν πάρουν κάποια μέτρα ,είτε αυτά είτε πλήρη απαγόρευση είτε αυτά που λέει η οδηγία(υποτίθεται δεν είναι μόνο 40% μπαταρία αλλά και άλλα όπως...το πλήρωμα να θερμομετράει τις μπαταρίες) οι ασφαλιστικές δεν ασφαλίζουν τα πλοία.
Καθαρά θέμα κόστους είναι,σε άλλες χώρες μια χαρά τα έχουν μέσα στα καράβια και μάλιστα έχουν και φορτιστές.
Αλλά απλά καθυστερούν το αναπόφευκτο αφού έχουν την δυνατότητα να το κάνουν γιατί τα ηλεκτρικά μαζί και τα υβριδικά και τα υγραεριοκίνητα για τα οποία ισχύουν ακριβώς τα ίδια μέτρα είναι μικρό ποσοστό.
Όταν θα είναι το 50%+ θα αναγκαστούν να επενδύσουν σε οτι πρέπει.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καινούργιο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως καυσίμου κάτω από τα 20κ. Που και στα 20κ αν βρεις θα λείπει βασικός εξοπλισμός ενός σύγχρονου αυτοκινήτου,από συστήματα ασφαλείας μέχρι και ηλεκτρικά παράθυρα.
Δεν είναι ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά πιο εύκολα αλλά οτι αν για οποιονδήποτε λόγο πάρουν φωτιά(είτε δικό τους θέμα είτε πήρε φωτιά μια νταλίκα δίπλα τους είτε πήρε φωτιά το πλοίο και επεκτάθηκε και σε αυτά) θέλουν διαφορετικό τρόπο για να σβήσουν.
Ως τώρα η πυρόσβεση στο πλοίο βασίζεται σε ψεκαστήρια από το ταβάνι που οταν ανιχνευθεί καπνός ρίχνουν νερό .
Έτσι όμως δεν σβήνεις φωτιά σε μπαταρίες ούτε σε υγραέριο. Τέτοια φωτιά θέλει ή πολύ μεγαλύτερο όγκο νερού ή να μπουν πάνω από τη φωτιά ειδικές κουβέρτες.
Δηλαδή σε κάθε περίπτωση θέλει επιπλέον εξοπλισμό,εκπαίδευση και πιθανώς λιγότερα αυτοκίνητα στο καράβι για να υπάρχουν μεγαλύτερες αποστάσεις.
Ή ένα ξεχωριστό γκαράζ για ηλεκτρικά,υβριδικά,υγραεριοκίνητα που θα έχουν τα επιπλέον μέτρα μόνο εκεί αντί για όλο το πλοίο.
Αν δεν πάρουν κάποια μέτρα ,είτε αυτά είτε πλήρη απαγόρευση είτε αυτά που λέει η οδηγία(υποτίθεται δεν είναι μόνο 40% μπαταρία αλλά και άλλα όπως...το πλήρωμα να θερμομετράει τις μπαταρίες) οι ασφαλιστικές δεν ασφαλίζουν τα πλοία.
Καθαρά θέμα κόστους είναι,σε άλλες χώρες μια χαρά τα έχουν μέσα στα καράβια και μάλιστα έχουν και φορτιστές.
Αλλά απλά καθυστερούν το αναπόφευκτο αφού έχουν την δυνατότητα να το κάνουν γιατί τα ηλεκτρικά μαζί και τα υβριδικά και τα υγραεριοκίνητα για τα οποία ισχύουν ακριβώς τα ίδια μέτρα είναι μικρό ποσοστό.
Όταν θα είναι το 50%+ θα αναγκαστούν να επενδύσουν σε οτι πρέπει.
Αν το κόστος των ηλεκτρικών δεν πέσει στα 10-12 χιλιάρικα (για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης) δεν αξίζει. Σε αυτή την τιμή σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ηλεκτρικό καρούλι.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καινούργιο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως καυσίμου κάτω από τα 20κ. Που και στα 20κ αν βρεις θα λείπει βασικός εξοπλισμός ενός σύγχρονου αυτοκινήτου,από συστήματα ασφαλείας μέχρι και ηλεκτρικά παράθυρα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 169 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- Jack of Spades
- American Economist
- DimitraA.
- gademis
- fockos
- AggelikiGr
- Wonderkid
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.