Μετρό Θεσσαλονίκης

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,079 μηνύματα.

Την ουσία αυτών που είπε ο Πορτοσάλτε δεν την κατάλαβε κανένας. Το μετρό της Αθήνας μπορεί να συνεχίσει να κινείται και αν είναι υπέρβαρο, αν υπάρχει βραχυκύκλωμα και αν τρίζει ολόκληρο κ.λπ. Στην Θεσσαλονίκη αν ανιχνεύσει κάποιο πρόβλημα κάποιος αισθητήρας σταματά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,569 μηνύματα.
προφανως δεν διαρρεονταν απο ρευμα
εκτος αν εννοεις για το υψος
Και το ύψος και αν υπήρχε κάποιος ηλικιωμένος που δεν μπορούσε να κρατήσει ισορροπία ή κάποιος σε αναπηρικό καροτσάκι ή οικογένεια με καροτσάκι μωρού


Την ουσία αυτών που είπε ο Πορτοσάλτε δεν την κατάλαβε κανένας. Το μετρό της Αθήνας μπορεί να συνεχίσει να κινείται και αν είναι υπέρβαρο, αν υπάρχει βραχυκύκλωμα και αν τρίζει ολόκληρο κ.λπ. Στην Θεσσαλονίκη αν ανιχνεύσει κάποιο πρόβλημα κάποιος αισθητήρας σταματά.
Αυτό είναι ακόμα χειρότερο, σου λέει ότι στην Αθήνα είναι πάμε και όπου βγει...
Στην Θεσσαλονίκη καλώς σταμάτησε αν υπήρχε πρόβλημα αλλά είναι λιγάκι περίεργο τόσα τεχνικά προβλήματα στις πρώτες 2 εβδομάδες λειτουργίας.
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,294 μηνύματα.
προφανως δεν διαρρεονταν απο ρευμα
εκτος αν εννοεις για το υψος
εννοώ για όλα. Έπειτα διάβασα πως αναφέρθηκαν εδώ από φίλους οι κίνδυνοι: Πρωταρχικά το ρεύμα και έπειτα ύψος, τραυματισμοί από πέσιμο , στριγμωξίδι στο ημιφωτισμένο στενό διάδρομο, βαλίτσες, μωρά , δεν κάνω λόγο για ανάπηρους.
Κοίτα, βλάβες παντού συμβαίνουν, ακόμα και στα καλύτερα μετρό της Ευρώπης. Απλά πρέπει να υπάρχει ένα σχεδιο δρασης / απόδρασης, ας το πω. Δεν πρέπει να δεχόμαστε και μεις να κάνουμε τους τυφλοπόντικες. Δηλ , έλεος!
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,388 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,079 μηνύματα.
Αυτό είναι ακόμα χειρότερο, σου λέει ότι στην Αθήνα είναι πάμε και όπου βγει...
Στην Θεσσαλονίκη καλώς σταμάτησε αν υπήρχε πρόβλημα αλλά είναι λιγάκι περίεργο τόσα τεχνικά προβλήματα στις πρώτες 2 εβδομάδες λειτουργίας.
Ναι αυτό είπε ξεκάθαρα. Στην αρχή είναι λογικό να αργούν να φτιαχτούν τέτοια προβληματάκια. Οι εργαζόμενοι δεν έχουν την εμπειρία που θα έχουν στο μέλλον.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,745 μηνύματα.
1734548286715.png
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,388 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33,105 μηνύματα.
Νομίζω ότι πλέον πρέπει να επέμβει άμεσα εισαγγελέας όσο αφορά την ασφάλεια του Μετρό.


 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 8,984 μηνύματα.
Νομίζω ότι πλέον πρέπει να επέμβει άμεσα εισαγγελέας όσο αφορά την ασφάλεια του Μετρό.


Συντροφος φωτης χρησιμοποιει 902 ως αυθεντία
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,814 μηνύματα.
Νομίζω ότι πλέον πρέπει να επέμβει άμεσα εισαγγελέας όσο αφορά την ασφάλεια του Μετρό.



Σε ανεπτυγμ ... χώρες υπάρχει ειδική ασφάλεια του μετρό για να μην φορτώνεται η δικαιοσύνη με προβλήματα που δεν έχουν σχέση με την άμεση δικαιοσύνη.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,388 μηνύματα.

τι λεγατε για το μετρό θεσσαλονίκης; είδαμε και τα χαΐρια εκεί στην Αθήνα με τις δεκαετίες εμπειρίας και απρόσκοπτης λειτουργίας...... :laugh:
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,639 μηνύματα.
Άνοιξαν οι πόρτες στον ΗΣΑΠ και το έκαναν θέμα... Ελάτε με τον ΟΑΣΘ να δείτε το γνήσιο θεσσαλονικιώτικο άθλημα ονόματι air bus surfing και μετά τα λέμε.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33,105 μηνύματα.
Ο ΗΣΑΠ αρχικά δεν είναι το ίδιο με το Μετρό της Αθήνας (Γραμμές 2 και 3). Ο ΗΣΑΠ είναι ένα μέσο με πολλά προβλήματα εδώ και χρόνια, καθώς μιλάμε για ένα δίκτυο άνω των 100 ετών όπου δεν έχει γίνει καμία σοβαρή αναβάθμιση εδώ και 4 δεκαετίες σχεδόν.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 4,977 μηνύματα.

τι λεγατε για το μετρό θεσσαλονίκης; είδαμε και τα χαΐρια εκεί στην Αθήνα με τις δεκαετίες εμπειρίας και απρόσκοπτης λειτουργίας...... :laugh:
Αλλο μετρο αλλο ησαπ.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,388 μηνύματα.
Αλλο μετρο αλλο ησαπ.
Ε ναι, εκει δεν υπάρχει απολύτως καμία δικαιολογία για να συμβεί κάτι τέτοιο, είναι ένα σύστημα δοκιμασμένο δεκαετίες. Άρα τι να πήγε λάθος άραγε; Αυτό λέω, και μετά μας φταίει το μετρό της θεσσ που έκλεισε μόλις ενα μήνα λειτουργίας, είναι πολύ αναμενόμενο να βγαζει μικροπροβληματα. Ακόμα και στο μετρό στο Παρίσι το καλοκαίρι είχαν ακινητοποιηθει συρμοι λόγω τεχνικού προβλήματος. Όμως κάποια άτομα βγαίνουν να κράξουν από μόδα το μετρό της Θεσσαλονίκης, αυτό είναι το πρόβλημα τους.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 4,977 μηνύματα.
Ε ναι, εκει δεν υπάρχει απολύτως καμία δικαιολογία για να συμβεί κάτι τέτοιο, είναι ένα σύστημα δοκιμασμένο δεκαετίες. Άρα τι να πήγε λάθος άραγε; Αυτό λέω, και μετά μας φταίει το μετρό της θεσσ που έκλεισε μόλις ενα μήνα λειτουργίας, είναι πολύ αναμενόμενο να βγαζει μικροπροβληματα. Ακόμα και στο μετρό στο Παρίσι το καλοκαίρι είχαν ακινητοποιηθει συρμοι λόγω τεχνικού προβλήματος. Όμως κάποια άτομα βγαίνουν να κράξουν από μόδα το μετρό της Θεσσαλονίκης, αυτό είναι το πρόβλημα τους.
Σε κανονικο ευρωπαικο κρατος ολα τα βαγονια του ησαπ επρεπε να ειχαν αποσυρθει πολλα χρονια τωρα. Απορω πως κυκλοφορουν ακομα.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,388 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33,105 μηνύματα.
Ο τύπος έχει ανοίξει κόντρα Αθήνας-Θεσσαλονίκης από το πουθενά εντωμεταξύ.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,388 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top